Ako zničiť budúcnosť? Nechať zatvorené školy
Fakt nerozumiem naco je tvoj prispevok. Tak ako pises, NIKDY NIC nezohladnuje VSETKY okolnosti.
Jednoducho to nie je mozne. Takze ako argument to vlastne nestaci pri akejkolvek studii, nemyslis?
Neporovnavam, vravim, ako to je. To ako to niekto intepretuje, je uz ina vec - ja tie statistiky nerobim - tie cisla su odkialsi dodane - ja len vravim, ze podla dat, ktore su, je ich narast zatial taky, ako som opisal. To je vsetko.
Faktom zostava aj to, ze ak moze byt naplnene kino na 50% [kde teda air conditioning funguje], preco nemoze byt tak naplnena aj trieda?
Tak ako nejaka studia spochybnuje validitu testov, ina ju zas potvrdzuje.
Preco mame skoly z velkej casti zatvorene, hoci krajiny, kde je to horsie [v prepocte na 1M] ich maju otvorene...neviem. Javi sa to ako uspesne riesenie?
Tvrde data, tak ako ich vnimas ty, nikdy k nicomu nebudes mat. To je velmi produktivne. Good luck.