Nemusis mat covid pas, len potvrdenie od lekara o vynimke.
Nemusis mat covid pas, len potvrdenie od lekara o vynimke.
Nase zlato sa vala v roznych trezoroch
To boli viazane peniaze z eurofondov. A na tuto kapitolu uz skoncili. Zaujimave by bolo vediet, ake percento sa vycerpalo.
Ved napis, kde budu zberne parkoviska. Ja nemam problem zaparkovat na kraji mesta a mhd sa dopravit do prace.
Musím vynechať nespoľahlivosť testov, lebo v článku vôbec nejde o to, aké sú testy, ale o to, že rušňovodiči nedodržali nastavené pravidlá. Tie pravidlá sa nepáčia mnohým, mne tiež. Ale je riešením to, že všetci ich budú porušovať? Dúfam, že pravidlá sa po odstúpení ministra zmenia.
Aby bolo jasno, tiež som proti plošnému testovaniu. Ale to by sa malo riešiť inak, ako falšovaním výsledkov testov.
Všetko, čo si napísal, je pravda. Napriek tomu väčšina ľudí nastavené pravidlá dodržuje. To, čo trápi teba i mňa, by malo riešiť ministerstvo alebo úrad verejného zdravotníctva.
Mimochodom, myslíš si, že niekto certifikáty rušňovodičom kontroluje? Pravdepodobne po tomto článku už bude :D
Vieš, normálne človek nemá problém ísť na ten test, keď to zamestnávateľ požaduje. Tu ide skôr o popieračov, ktorí sa nechcú zúčastniť testovania, ani keby im ho urobili priamo na mašine, alebo o takých, ktorí to sfalšovali len tak z roztopaše, že veď kto mi na to príde...
Test by mal hovoriť o tom, či niekto je alebo nie je pozitívny (vynechajme teraz nespoľahlivosť ag testov). Ten rušňovodič príde do práce a stretne sa tam s kolegami, ktorých môže nakaziť. Ak ich nakazí, zamestnávateľ má problém. Toto ohrozuje vozbu vlakov.
Tak ako kedysi, keď prepukla besnota, zamestnanci družstiev museli strpieť to, že zostali na pracoviskách, odlúčení od ostatného sveta.
Domovské depo je oprávnené od neho požadovať všetko, aby neohrozilo vozbu vlakov. Tak ako musí mať psychotesty, ako musí mať porobené všetky skúšky, ako musí používať všetky OOPP, tak mu zamestnávateľ dal podpísať aj toto.
Zamestnanec môže odmietnuť, vtedy čerpá neplatené voľno. Môže si vybrať.
Zamestnávateľ nemá rušňovodičov pomaly ani tú vozbu, čo vozí. Je oprávnený v čase pandémie robiť všetky opatrenia, aby zabránil šíreniu nákazy medzi svojimi zamestnancami. Nemáš rušňovodiča, neodvezieš vlak, nedostaneš od štátu zaplatené. A máš hromadu zúrivých cestujúcich.
Jeho pracovisko je vždy konkrétne depo. A to, že je v kabíne sám, neznamená, že na povinné úkony nevychádza z kabíny na nástupište, prípadne do súpravy medzi ľudí. Čiže ok, v kabíne rúško nie, ale keď leziem von, tak áno. Že musí mať test, podpísal pri nástupe v domovskom depe. Keď nemá, vie, ako má postupovať.
No neviem, či vyhrajú. Lebo bez ohľadu na vyhlášku, aj zamestnávateľ vydal opatrenia, v ktorých je uvedené, že test alebo doklad o výnimke a rúško (resp. respirátor). Proti podpisu s tým bol každý oboznámený, aj s možnosťami, ako má zamestnanec postupovať, ak odmietne ísť na testy.
Problém nie je v tom, že v kabíne nemá prekryté dýchacie cesty. Problém je, že do práce môže ísť len s negatívnym testom, alebo s dokladom o výnimke.
Nebudem rozoberať, že ag testy sú nespoľahlivé, všetci to vieme. Mne osobne prekáža, že mali falošné potvrdenia. Je to hanba. Tak buď mám gule a nejdem na test, lebo ho nepovažujem za spoľahlivý a budem niesť následky, alebo idem na test. Ale nefalšujem potvrdenia.
Mimochodom, ak by sa dodržiavali opatrenia, tak na Slovensku už nejde ani polovica vlakov. Obrovské množstvo zamestnancov by bolo v karanténe.
Presne tak. Namiesto toho, aby odborári bojovali za to, aby zamestnaný človek nebol odkázaný na suchý rohlík a paštétu, riešia búrku v šerbli.
4:37 min som vydrzala. Aj to bolo vela.
Mal by pisat romany, menej bu skodil vyventiloval by sa.
Cirkus okolo Covidu by nebol takym cirkusom, keby nam fungovali nemocnice a zomieralo menej ludi.
Co ak mala styri deti? Ci to sa pocita do odrobenych rokov?
Odporúčame