To bude zaujímavé, ako sa dohodnú.
Rozmýšľam, aký význam má dnes odpočúvanie. Viac, ako škodia politici tomuto štátu, už sa škodiť hádam ani nedá a tí škodia s naším požehnaním. Tak o čo ide? Malí mafiáni? Zlodeji? Díleri drog? Prd makový...
Tak tak... Ešte prepočítať stočné na plochu jedného dáždnika a vyrúbiť stočné aj za dáždniky. Niet nad spravodlivé riešenia. Takže počet predaných dáždnikov vydelíme počtom obyvateľov a vynásobíme počtom ľudí v domácnosti a máme to. A autá! By som na ne zabudla...
Ale veď prevádzkovateľom nikto nebráni ďalšie automaty sprevádzkovať. Len to štát nebude podporovať. Osobne si myslím, že aj tak sa im to vyplatí.
Je to naozaj hanba, ako je riadená vlaková doprava u nás.
Vzdialene mi to pripomína MHD v Bratislave. Rozkúskované a čo najzložitejšie, aby sa čo najviac vyzbieralo na cestovnom.
Re: sprite1
Dnes už je jednoduché zistiť, koľko cestuje železničiarov s predplateným kupónom. Všetko sa eviduje elektronicky.
Vieš o tom, že pracujúci už nemajú veľmi na výber, kto im môže pomôcť?
Nerozumiem, prečo sa do toho pletie ten skrátený pracovný čas. V štátnych podnikoch to môže byť prospešné, pokiaľ ide o udržanie zamestnanosti, ale ukážte mi podnikateľa, ktorý zamestná radšej o človeka navyše, keď nemusí a robotu mu urobia v rámci nadčasov alebo brigádnici, prípadne brigádnici na čierno.
Kto tu vyplakáva? Veď čítaj, o čom píšeme. Skáčeš do každého úplne bez rozmýšľania. Nežer tak tú debatu, chlapče.
Príde nový dopravca. Súkromný. Poskytne pravdepodobne komfortnejšie služby. Navýši vlakokilometre. Tie vlakokilometre niekde uberú. V iných regiónoch, kde zrušia neziskové trate. To sú holé fakty bez plaču.
Teraz sa ťa pýtam, ktoré trate z regionálnych sú ziskové? ;)
To je oveľa zložitejšie. Ak sa tými prázdnymi vagónmi odvezie každý deň do práce a z práce 50 alebo 100 zamestnancov, je to veľa alebo málo? Ak nebudú mať spoj, musia odísť z práce. Budeme podporovať ďalších 50 alebo 100 nezamestnaných. Je to veľa alebo málo?
Kto má organizovať dopravu tak, aby aspoň tí ľudia, ktorí prácu majú, mohli do tej práce prísť?
Ako má niekto vytvoriť pracovné miesta a znížiť nezamestnanosť niekde, kam nechodí verejná doprava?
Tak potom sa musíš stať zamestnávateľkou, aby si nám to dokázala. Ak na to nemáš, musíš (rovnako ako ja) strpieť výčiny zamestnávateľov v rámci našich zákonov.
Nie. Len ma zaujíma, či majú k dispozícii ten spoj aj ráno, alebo sú odkázané na hromadnú dopravu. Je to problém?
Čas, venovaný v nedeľu relaxu, odpočinku a zábave, nie je stratený. Dodá síl do nového týždňa ;) A s teológom je vždy zábava.
Ten spoj chodí aj ráno? Je cena za cestu porovnateľná s cenou napríklad SAD?
Ak sa chce tých žien zbaviť, nedivím sa tomu, ako postupuje. Pokiaľ je to v rámci zákona, ani si nepípnu. Buď vydržia, alebo to vzdajú. Len mi ešte povedz, či chodia tým špeciálnym spojom aj ráno.
No dobre. Potrebujú odísť skôr? Potrebujú. Nerobia tú pol hodinu? Nerobia. Majú možnosť si to nadpracovať? Výborne. Ktoré neodpracujú, klesne im mzda. Je to tak?
Odporúčame