Jediné riešenie ak si chce Kiska zachovať tvár a charakter je aby sa vzdal funkcie prezidenta. Nemá žiadne morálne právo hovoriť o morálke, o korupcii, tunelovaní a pod. Je najvyšší čas aby odstúpil.
Jediné riešenie ak si chce Kiska zachovať tvár a charakter je aby sa vzdal funkcie prezidenta. Nemá žiadne morálne právo hovoriť o morálke, o korupcii, tunelovaní a pod. Je najvyšší čas aby odstúpil.
Ja zodpovedne prehlásim, že som sa ani jedného prehrešku tu z uvedených nedopustil. Zrejme je to tým, že som ešte neletel a ani sa nechystám. V lietadle som už sedel, ale to bolo prerobené na piváreň.
Musí sa nabaliť Široký - Váhostav - Fico. Len v Bananistane môže fungovať firma, ktorá nevyplatila milióny Euro za prevedené práce firmám, ktoré robili pre Váhostav.V demokratickom štáte by Široký hnil v base do konca života.
Navrhnem ťa na Nobelovu cenu. Zápchy veľkého počtu vozidiel v Ružomberku odstrániť kruhovým objazdom. Ostatní sú doma zdraví?
Tipovacia mafia pracuje na plné obrátky,
Ak sa šťastlivo dožijete dôchodku, či už predčasného alebo normálneho, neseďte doma, ale si začnite užívať život. Je toľko možností a príležitostí - až až. Nešetrite peniaze pre deti - tie si to aj tak nevážia a ani nebudú vážiť. Čím viac im dávate tým sú nespokojnejšie.
Cesta popod Strečno už mala byť dávno uzavretá a vedená ako cesta III. triedy. Už 20 rokov mala byť diaľnica popod Dubnú Skalu. Ale to by nesmeli 25 rokov kradnúť politici štátny rozpočet. Napr. tunel Branisko bol poriadne rozkradnutý - vytunelovaný. Skalné bralá pod Strečnom nemuseli byť v takom havarijnom stave, keby tadiaľ nechodili kamióny - otrasy a vibrácie kamiónov majú hlavnú príčinu na havarijnom stave skaln=ho brala. Že o tom na VÚD v ZA, na min. dopravy v BA nevedia to som šokovaný aký diletanti sú na týchto miestach. Keby politici nekradli, už mohlo Slovensko mať diaľnice krížom krážom aj s tunelmi..
V prípade že sa nedokáže Tóthovi doping - že sa to obvinenie vyvrátim by mal dostať tučné odškodné za morálnu, psychickú ujmu. Alebo sú nejakí šašovia v komisii nedotknuteľní? Ak doping nezistili po pretekoch, tak ako môžu ho dokázať po dvoch rokoch? Na anejakých bankách? Je to viac ako choré.
Z toho vyplýva, že treba kupovať len slovenské výrobky, max. české. Západ nás považuje za menej cenných - viď Sagan, Tóth, 21-tka vo futbale a pod. Len by ma zaujímalo, kde, kedy skúmali naše chute aby sa im prispôsobili. Je to ich čistý výmysel a klamstvo. Tí politici, ktorí presadzovali zrušenie potravinovej bezpečnosti /lebo v zahraničí sa nakúpia lacnejšie potraviny ako sa dokážu na Slovensku vyrobiť/ sú zradcovia Slovenska a podľa toho treba s nimi naložiť ako sa vlasti zradcami. Netreba menovať politické strany, ktoré to presadzovali a aj presadzujú..
Netešme sa predčasne, ešte ju môžu diskvalifikovať ako Sagana, vymyslieť niečo ako na Tótha, prípadne ju vyradiť nezmyselným systémom ako 21 na ME vo futbale-
Keby politici nerozkrádali štátny rozpočet od roku 1990, diaľnice už dávno mohli byť. Napr. firma Široký - Váhostav, nezaplatí za prevedené práce, od štátu dostane zaplatené v plnej výške, ale firmám, ktoré robili pre Váhostav dodávateľsky nedostali zaplatené, takže museli zbankrotovať, firma Široký - Váhostav naďalej veselo dostáva štátne zákazky. V demokraticko štáte by firma dávno bola zlikvidovaná, majitelia firmy v base a viac by už nedostala štátne zákazky. Len toto je možná v tzv Bananistane. A pod. firiem je viac.
Od politikov, ktorí od roku 1990 rozkrádajú a tunelujú štátny rozpočet. Tí sú zodpovední aj za smrteľné nehody na preplnených cestách, kde už mali byť dávno diaľnice.
Tento systém postupu z druhého miesta je veľmi komplikovaný a neprehľadný. Dúfam, že sa zmení.
Výstavba diaľnice je pozastavená.medzi Ivachnovou a Hubovou, ale to nebráni mať značky medzi RBK a Ivachnovou , na obmedzenie rýchlosti na 70km/h, 50km/h kvôli akože výjazdom vozidiel zo stavby diaľnice, pričom výstavba diaľnice sa vôbec nerobí, ale sa vyberá výpalné za prekročenie rýchlosti, Diaľnica KE - BA nebude dokončená v oboch smeroch po dva jazdné pruhy ani do 2030 pri doterajšom rozkrádaní štátneho rozpočtu od roku 1990 politikmi. A to som optimista,
Je najvyšší čas štrajkovať v hypermarketoch. Vlastníci hypermarketov majú niekoľkonásobné väčšie zisky ako na západe a bežní zamestnanci majú minimálne mzdy a ešte robia aj cez nedele. Tu sa netreba báť, že odídu do Rumunska, Bulharska, Indie, Afriky a pod.. Obchodný trh neuvoľnia pre iné hypermarkety. Odbory v obchodoch buď spia, alebo nie sú, alebo šéfovia odborov majú veľké platy a sú podplatení. Zamestnanci hypermarketov keď zavrú obchody - nebudú tržby, nebudú zisky, potom sa vlastníci spamätajú.
Vo VW majú slušné platy na pomery v SR. Prakticky všade sú podstatne nižšie platy. Napr. v hypermarketoch. Predajné na ceny rovnaké, ak nie vyššie ako v Rakúsku, Nemecku a apod. a ešte horšia kvalita. Nákupné ceny sú tiež rovnaké, ak nemajú na Slovensku ešte nižšie. Rozdiel medzi predajnou cenou a nákupnou cenou je teda min.. rovnaký, ak nie väčší na Slovensku - zisk majú na Slovensku väčší. Plat na Slovensku je 300.- až 500.- euro., V Nemecku, Rakúsku je 6x až 10x väčší ako na Slovensku. A ešte robia aj cez nedele. V hypermarketoch treba štrajkovať. Keby nemali pár dní, hneď by sa majitelia hypermarketov spamätali. Ale zamestnanci sa boja.
Výstavba diaľnice Hubová - Ivachnová je už roky pozastavená - nerobí sa na nej nič, ale to nebráni mať na cesta I. triedy RBK - Ivachnová značky na obmedzenie rýchlosti na 70km/h, 50km/h, kvôli akože výstavbe diaľnice, aj keď sa tam nič nerobí. Policajti tam pravidelne merajú rýchlosť a vyberajú výpalné - za prekročenie rýchlosti. Podnikanie na slovenský spôsob, alebo mafia sa nezaprie.
Na LIptove v obci Liptovské Revúce sú dvaja chovatelia hovädzieho dobytka čiste len na mäso. Dobytok, približne 200 ks sa celý rok pasie na paši, pár mesiacov v zime žerie seno. Je to mäso najväčšej kvality, nie ako humus z Brazílie a pod. Farmári dostávajú od štátu vysoké dotácie, ale mäso neskončí na Slovensku, ale sa vyváža do zahraničia - Talianska, Rakúska a pod..Myslím si, že ak farmár dostane dotácie od štátu, jeho produkcia by mala skončiť na Slovensku, na to by mali byť viazané dotácie. To je len prípad z jednej obce, Je veľa zhnitého v tomto štáte. Podobne je to aj s hydinou, bravčovým a pod.
Že na školách fungujú dealeri drog, dokonca na princípe multilevelu, je na verejnosti stará známa vec, len kompetentní sa tvária že nevedia o tom. Zrejme lietajú v tom a aj zarábajú na predaji drog. Kontroly po školách a nielen po školách treba robiť intenzívnejšie, častejšie a hlavne tak, aby policajti nemali možnosť dávať hlášky že ide kontrola. Za totality drogy boli len pre tzv. umelcov, ktorých nejdem menovať.
Drogy na škole nenašli, lebo dealeri boli vopred informované od polície že ide kontrola so psom na školu. Viem o tom z vlastnej skúsenosti, keď na školu prišli policajti na kontrolu drog na škole, riaditeľka o kontrole sa dozvedela len ráno keď prišli policajti. Samozrejme že z vytypovaných dealerov nebol nikto v škole. Policajti dali hlášku. SAS sa bolí, že prídu o zákazníkov? Takéto kontroly sú mimoriadne potrebné a hlavné aby boli čo najčastejšie.
Odporúčame