Prosím si jeden kilo.
Taký článok by ani nevedeli napísať.
Aj tak by to veľmi nepomohlo, pretože by to išlo len o priemeroch.
Každý človek, v každom štáte, žije v inej situácii.
Aj čo sa týka príjmoch, aj čo sa týka výdavkoch.
Keď tie ružové vodičáky boli vydané, mali neobmedzenú platnosť (v praxi dokedy majiteľ dovršil 65 rokov).
Potom vymysleli niečo nové s neobmedzenou platnosťou, a tie staré zrazu už nebudú platne.
Nemalá štát zabezpečiť bezplatnú výmenu? Aj doručiť ich bezplatne domov?
Bod 4 je dobrý nápad. 99,99% novinárov bude bez práce. Sú to len obyčajní písalkovia.
Podľa mňa ten policajt konal správne. Mladík mal smolu, bol na nesprávnom mieste.
Je možno lepšie nestrielať a privolať pomoc iných policajtov., a dovtedy ich len sedovať.
Ale čo, keby to auto medzitým havarovalo. Skončilo by to možno ešte horšie.
Je záujimavé, že sa doteraz nepodarilo zistiť kto to bol. Bolo vtedy pekné počasie, takže asi tam bolo aj dosť ľudí. Niekto ho mohol stretnúť. Ten D. išiel hore a tí, ktorí ho mohli stretnúť išli už smerom nadol.
Koľko vydržia tie dnešné motory, bez revízie? 100K.
Mal som Škodu Feliciu 1.3 a tá vydržala bez problémov 300K, stačilo len doliať olej v správnych intervaloch.
Poslednýkrát, že som pozrel TV bol asi pred 8-mi rokmi. Odvtedy mi stačí internet.
Priemerny vek áut sa bude zyvšovať na 25 rokov. Takže až v roku 2060 budú len auta bez nafty a benzinu.
Vtedy tu asi už nebudem (alebo už nebudem jazdiť auto)
Jazdím ani 6000 km ročne. Pre obyčajný smrteľník je elektrické auto cenovo nedostupne.
Znovu dôkaz o tom, že burzy priťahujú na 99,9999% špekulantov, ktorí chcú rýchlo zbohatnúť.
Cena na burze (skoro) nemá žiaden súvis s reálnou cenou (cena výroby/ťaženia, prepravy a nejaké normálnu obchodnú maržu.) Kedy toto šialenstvo končí? Nemá to žíadnu logiku.
Ak pil už od rána, tak minimálne dvakrát ten deň jazdil opitý.
Počet xx priestupkov za rýchlosť počas xx rokov nič neznamená.
Znamená len to, že xx krát bol prichytený a vtedy mu nemerali alkohol v krvi (buď vôbec nenamerali, alebo nepoužíval alkohol pred jazdou)
Keby boli všade stacionárne radary, počet príestupkov by možno bol 10 alebo stokrát viac.
Stacionárny radar na sebe zarobí veľmi rýchlo. Bude evidencia EČV aj vodiča. Môže ľahko nasledovať odoberanie VO, alebo nariadiť policajtom, aby ho kontrolovali osobne. Bezpečnosti pásy, doklady, svetlá, alkohol, telefonovanie na volantom.
Ach, tie číslá a štatistiky..........
Všetko zaleží o tom, koľko sa jazdí s takým alebo onakým autom.
Keď auto nejazdí, ani nevyprodukuje emisie.
Počas výroby jednotlivých áut sa uvoľní tiež CO2, kde sú tie číslá?
Nedá sa vytvoriť "register ožranoch" ?
Keď napr. sociálna poisťovňa eviduje svojich neplatičov, a dá ich na webe, prečo to policajti nerobia tiež?
Tam by sa potom mali dostať všetci, ktorí nafukujú viac ako 0,5 promíl (západoeurápska norma.)
A policajti by mali ihneď informovať rodinných príslušníkov, zamestnávateľovi, ako a ostatným ľudom v blízkosti toho ožrana, aby vedeli, že majú dávať pozor naňho.
Je málo pravdepodobne, že ten, čo je prichýtený, jazdí takto prvýkrát (ani posledný)
Treba sprísniť kontroly na alkohol v cestnej premávke. A zvýšiť tresty, bez vynimiek..
Aj tento "pán" si zaslúží basu, vysokú pokutu a do konca života bez VO.
Sociálna kontrola asi vôbec nefunguje. Alebo každý pije osamote?
Bolo úmyselné konanie piť alkohol. Bolo úmyselné konanie sadnúť si potom za volantom.
Bolo úmyselne konanie jazdiť vyššou rýchlosťou ako bolo tam dovolené.
Dať ho doživotie do basy nemá význam. Stačí pár rokov. Ale samozrejme už nikdy nemôže šoférovať.
Nech jeho majetok prepadne štátu, aby mohli aspoň čiastočne odskodniť zranených a pribužných mrtvých.
Ten odkaz je tam už 2 hodiny. Super. Ale pre istotu som spravil screenshot.
Inak som zvedavý kde bol(i), hoxi to už niekomu nepomôže.
Úprímnú sústrasť pozostalým a skoré uzdravenie zraneným.
Odkiaľ máte informácie, že tie dievčatá boli jeho fanúšíkovia?
Odporúčame