Určite je lepšie zlikvidovať potraviny, ktoré sú ešte vhodné na konzumáciu, ako ich darovať niekomu inému, ktoré ich na vlastné riziko konzumuje, však?
Plytvanie má obrovské rozmery.
Určite je lepšie zlikvidovať potraviny, ktoré sú ešte vhodné na konzumáciu, ako ich darovať niekomu inému, ktoré ich na vlastné riziko konzumuje, však?
Plytvanie má obrovské rozmery.
Pekná myslienka, ale táto veta vystihuje všetko:
"Hoci freegani kritizujú konzumnú spoločnosť, aj Fellmerovci vlastne využívajú výhody obchodných reťazcov. Keby žil každý tak, ako oni, neboli by supermarkety ani kontajnery, ktoré im ponúkajú obživu."
Sagan sa stále nechá uzatvoriť v posledných pár sto metrov pred cieľom.
Niekedy sa zo zovretí uvoľní, ale potom už nemá na to, aby vyhral.
Asi sa nedá na to trénovať.
Ale aj tak dobrý výkon na záver sezónu.
"nižšie tlak o jeden bar"................
Neviem, ako majú jednotlivé autá optimálny tlak, ale tie moje medzi 2 a 2.5, podľa toho kde a ako jazdím.
Keď to klesne pod 2 už to cítim, nepotrebujem na to žiadnu drahú elektroniku, ktorá sa tiež môže pokaziť.
A nafúkam ich sám, pretože na ČS sú často pokazené. A tlak musí byť meraný za studený, pretože inak to neukáže správne.
Veľmi zaujímavý projekt. V niektorých krajinách je tzv. "second opinion" hradené zdravotnou poisťovňou. Ako je to na Slovensko? 50 až 250 € zaplatiť je dosť, ale vždy lepšie ako zomrieť nesprávnou diagnózou.
Inak stále platí (a nielen u lekárov): Ak máte problém s niečím a predložte ho 5 odborníkom, dostanete 7 odlišných odpovedí.
Nechcem obhajovať policajti vo všeobecnosti.
Ale ak ho nezbili, len veľmi nepriamo ich možno v tomto prípade obviňovať.
A ak sa stála nejaká chyba, určite nie naschval.
Ale dotyčný, ktorý zomrel, sám pil, sám dostal tie 2.5 promile v krvi a sám rozhodol šoférovať.
Keby ho policajti nechytili, by možno spôsobil nehodu, pri ktorej tiež mohol zomrieť, alebo niekto nevinný.
Trochu krátkozraké povedať, že ako opitý chodec by už nebol nebezpečný.
pokračovanie. To je veľmi zlé. Kraje sú ako štát v štáte. Ako chobotnica bez hlavy. Prvé rameno nevie, čo robia ostatné ramená, ani čo robí štát. Alebo nechcú to vedieť.
Súhlasím s tým, že je to dosť nesystémový krok. Ale za to ani dôchodcovia ani študenti nemôžu.
Železničná doprava je dotovaná odjakživa, týmto bude dotovaná ešte viac. Platená z dane.
Ale aj dôchodcovia platia dane. Aj rodičia študentov platia dane. A tí poslední majú dosť čo robiť, aby
zarobili na to, že ich deti môžu študovať. Niektorí mladí ľudia majú peniaze dosť, alebo nevedia určiť čo je
najdôležitejšie v živote. Preto toľko je ich v meste cez víkend, zabávať sa.
Priemerný dôchodok je 400 €, čo nie je veľa. Ich životné náklady sú nižšie ako u rodiny s deťmi, pokiaľ nepotrebujú veľa liekov. Veľa dôchodcov už nemá na auto, verejná doprava je pre nich riešenie ako cestovať.
Aj doteraz to mali (len od 70 rokov) to skoro zadarmo. Detí sú školopovinné. A po 18 sa študovať niečo odporúča, inak skončíš ako nezamestnaný, čo štát stojí určite viac. Len tie zľavy by mali platiť aj pre autobusy. Tie síce viac-menej nie sú štátne, ale taktiež dotované krajmi. Súlad autobusov a vlakov je 10%
Pekný článok. Len či je všetko pravda, čo je tam napísané?
Niektoré veci sú dosť prehnané, podľa mňa.
1 krava 20 rezne? Na to stačí 3 kg.
27 sprchovaní je minimálne 1000 litrov, voda + stočné je pre občanov 2.3€ za m3.
Ako môže mlieko stať potom menej ako 60 centov?
Atď.
No ale pri 2 deti je to už na osobu 357, takže 1428 pre celú rodinu kde pracuje max. 2 osoby, takže už 714 za pracujúcu osobu.
A v tých domácnostiach sú aj zahrnutí dôchodcovia a nezamestnaní ľudia, ktoré sa nerátajú pri priemernej hrubej mzde.
Skoro všetky ceny komodít, s ktorými sa obchoduje na burzách, sú špekulatívne. Vždy sa nájde nejaký dôvod, prečo ide cena tam (prudko) hore alebo dole. Podľa toho, komu čo vyhovuje.
Určite je beh menej zdravý ako obyčajná chôdza, turistika alebo bicyklovanie.
Stačí len nepreháňať to.
Pokutovať je pekné, ale koniec koncom to aj tak platí zákazník.
Nejaké výrazne zlacnenie v obchodných reťážoch som nezbadol.
Len som si všimol, že niektoré potraviny sú v Nemecku aj o 30% lacnejšie ako tu.
Čiastočné ide o DPH (7 oproti 20%), ale tá druhá polovica je potom kde?
Odporúčame