Nemá to v mene?
Takže ideme asi naspäť v čase. Na každom dome satelitný tanier. Skylink má xx slovenské a české programy v základnom balíku za 6,90€ mesačne.
Banská Štiavnica a okolité dediny by mali mať všetko vo vlastnej režíi. Platené parkoviská (všade rovnaká cena, napríklad 4 Eurá pre 2 hodiny, a 7 Eur pre celý deň. Tých prvých parkujúcich treba dôkladne skontrolovať, či dodržia čas. Žiadne státie popri cesty. Papuče + mastná pokuta. Kto príde neskoro má jednoducho smolu. Z vyberaných peniazi zabezpečiť dostatok odpadových kontajnerov, ktoré budú podľa potreby vyprázdnené. (minimálne raz denne, ale aj 5krát ak sú medzitým plné. Na vyberaných miestach (takže nie všade) aj vodná záchranná služba. Prípadne aj kyvadlová doprava za primeranú cenu. Dá sa zorganizovať toľko veci, stačí chcieť
a celé to vyzerá oveľa lepšie.
pre ten, kto má dôchodok do bezmála 290 Eur a dostane 300 Euro je to naozajstný 13. dôchodok.
Pre ten, ktorý má mesačný dôchodok 1000 Euro, a dostane len 50 Eur je to naozaj len almužná.
Ale ten mal počas pracovného životu vysoký príjem, z ktorého mohol aj niečo našetriť.
A niektorí ľudia "pracujú", dostanú za to aj nemálo peniazi, ale žiaden osoh to nemá.
Článok dosť o ničom. Pracujem ešte, hoci by som už nemusel.
Uhorková sezóna?
O čom ten článok je? Vlastník (matka?) reťazca (PEPCO) ide d krachu.
Ale na konci sa píše, že sú oddelené, že to nemá vplyv na PEPCO, ani na Slovensku.
Takže, bud' úplne zbytočný článok, alebo autor článok pôvodný text nepochopil, resp. zle prekladal.
Práve včera ma to napadlo. Určité skupiny zamestnancov dostanú rekreačné poukazky . Ale čo dostanú dôchodcovia? A živnostníci?
Teraz mám čiastočnú odpoveď. Ale prečo dostanú dôchodcovia 50 Eur (od 1. júla 100 Eur) a zamestnanci 275 Eur?
Dovolím si povedať, že veľká časť zamestnávateľov si nezaslúži dobrých zamestnancov.
Ponúkajú mizerné platy, zlé pracovné podmienky, nedodržia zákonník práce a pre nich je zamestnanec nanajvýš len číslo, ktorý musí dať maximálny výkon. A stále chcú 20-25 ročných s 10 ročným praxom a najmenej 2 VŠ.
Úprimnú sústrasť!
Článok mohol byt jasnejšie napísaný.
Kto sedel v ktorom aute?
Predpokladám, že obidve panie, ktoré to neprežili, sedeli v Škodovke.
A, že obidvaja šoféri/alebo obidve šoférky to prežili.
Maximálny tep pre zdravých ľudí je zhruba 220 - vek, čo by bolo v jeho prípade 197.
Keď sa to už stálo v piatok, mohli už aj doplniť nejaké informácie.
Odkedy tam ten oporný múr stál? Mesiac, rok, 5 rokov?
Kto bol projektant, stavebná firma, stavebný dozor?
Je jasné, že oporný múr (zrazu?) už nesplnil svoj účel.
Pršalo veľa? (zle odvodnenie). Zemetrasenie? Bobry? Alebo medveď?
V každom prípade nie je to dobrá vizitka stavebníctva na Slovensko.
Veľa odborníkov sa veľmi radi počujú rozprávať. Veľa rozprávajú a nič nehovoria. Dvaja odborníci tri názory.
Desať odborníkov, pätnásť názorov.
Som zvedavý, keby niekto robil klasickú ankety medzi 1083 /ne)reprezentatívnych učastníkov, koľki by povedali, že tú poisťovňu poznajú. U mňa by nepochodili.
Akí ľudia hľadáte a kde sa nachádza Vaša firma?
Ak to bol jeho auto, zhabať ho. Ak nebol to jeho auto, ale od kamaráta/rodina/pribužných tiež zhabať ho.
Nejaký čas v base ho neškodí.
Typické malé mestské auto, ideálne ako druhé približovadlo. NOT.
Tipol som cenu do 50-tisíc, ale pomýlil som sa o 10 až 20%.
Máloktorá slovenská rodina si môže takéto auto dovoliť.
Jedna vec by chcelo ešte vysvetlenie: výrobca udáva spotreba 1,8 liter za 100 km,
V teste ste mali vy spotrebu 7,8 liter za 100 km. To je 4,33 krát viac!
Úprimnú sústrasť rodine.
Ale také polovičaté články.............................
3 dní po konečne nejaké správy o tej nehode.
Ale ďalej stále nič.
Že sa nehanbíte, pán novínár, za to brať ešte aj plat.
Je nezvestný, alebo nájdený mŕtvy? Novinári????!!!!!
Nejaký polovičný článok. Aká nehoda? Ako odišiel? Ako vedeli, že to bol on? Nebol tam nikto schopný zastaviť ho? A kamery?
BP RF s Vámi nesúhlasí. Na východe nič nie je, takže ani slabiky.
Odporúčame