Nebyt Dzurindu a Figela, tak by si sa zavzdusnoval tak ako dnes uz 10 rokov, ze ten tunel existuje a islo by ta porazit!
Nebyt Dzurindu a Figela, tak by si sa zavzdusnoval tak ako dnes uz 10 rokov, ze ten tunel existuje a islo by ta porazit!
Jen si dupni, Evžene! Na tvojej frustracii sa dobre zabavam…
Ludia v 1998 a 2010 volili ako debili a dnes sa cuduju, ze sa to stavalo 27 rokov!!!
Ty si dal nejaky argument? Dafky ta fakt znicili…
Spomeniem si na teba ako ta dnes ide drbnut, Jozinko!
Ty si zbinov brat?
Tesne pred vypršaním termínu koncesionar Slovenské diaľnice ponúkli zľavu, ročná platba mala klesnúť na 190 až 210 miliónov eur počas 30 rokov. Pôvodne mali ročné platby dosahovať 289 až 317 miliónov eur. Stavitel bol ochotny znizit cenu pre zlepsenie situacie na financnych trhoch, ale henten zmrd si proste len tak povedal, ze ho to neuspokojilo!!!!
Islo o komplet celu D1 od Ziliny az po Presov! Dnes nas len Turany-Hubova budu stat cez 2mld!!!
Je to necelych 3,3mld, ale s 30-rocnou udrzbou a minimalne 2krat vymenenym komplet povrchom! Situacia na trhu bola taka aka bola, a neboli vyclenene fondy na 52 km dialnic v narocnom terene! Nemali sme vtedy 1,5 mld navyse (konzorcium Vinci Cocessions-ABN Amro Highway ponukli za výstavbu a údržbu 1,5 mld €)! Keby sme mali, aj ja by som bol radsej, keby sa stavalo lacnejsie. Ale nebyt PPP - dodnes by nestala ako nestoji D1! Kazda neexistujuca dialnica ma vysoke ekonomicke straty - pre podnikatelov, pre stat, pre zdravie ludi. Na nete je studia, ktora vycislila straty nedokoncenej D1 a D3 na niekolko miliard €! Figel mal nechat bezat aj dalsie PPP, po prve by sme usetrili na dnesnych vysokych cenach, a po druhe by to prinasalo vyssie zmieneny efekt ekonomike uz niekolko rokov. Toto vsetko vyzdvihuje prinos PPP - nie len pri R1. Veci nie su take ploche ako ich vnimas. Efektivita projektu nie je len jeho cena. Btw, je to najkrajsi a najkvalitnejsi usek dialnice na SK!
Zajtra nie, ale po novom roku ked pojdem lyzovat…
Ten tender spackal jeden progresivny kreten, ktory nehanebne hodil do kosa 2 rocnu pracu! Ten este bude rieseny, ver mi!
Stohlova uz vie kedy vznikla 1. CSR?
Dafky ta znicili….
Potrebujes pomoc?
Kradol len Kiska a Matovic! A zlodejinami storocia boli Dzurindove vlady a ich vypredaj!!!
Nemusis tu spamovat, plati to co som napisal. Do tej prdel sme sa vrutili v case troch vlad mrzkej luzy 20-23!!!
Rovnako ako netusia, ze to uzemie Poliaci anektovali po polsko-bolsevickej vojne 1919-1921…
Co si cakal po 3,5 rokov vlad mrzkej luzy? Eldorado?
15.5.2006 Minister dopravy, pôšt a telekomunikácií SR Pavol Prokopovič je presvedčený, že diaľničné prepojenie D1 medzi Bratislavou a Košicami bude do roku 2010.
2010 po zruseni PPP projektov - Minister dopravy Ján Figeľ po zasadnutí vlády z roku 2010 pripustil: „Chýbajúce úseky diaľnice D1 medzi Bratislavou a Košicami by mohli byť dokončené do roku 2014.“
12.1.2012 Diaľnica do Košíc môže byť hotová v roku 2017, verí Figeľ. Minister dopravy Ján Figeľ (KDH) si naďalej myslí, že motoristi budú môcť plynule jazdiť po diaľnici z Bratislavy do Košíc cez Žilinu v roku 2017.
Comu nerozumies?
Dnes to tebou trase jak so Simeckovou starou…
Odporúčame