Pan Šípoš, polibte si prdel!
Pan Šípoš, polibte si prdel!
Co to tady mumláte člověče?
Je neuveritelne pozorovat miestnych sektarov z olajna a ps, ako im imponuje, ze cim horsie tym lepsie! Jelita, vam nevadi, ze to naozaj kvoli prascam skodcom z opozicie z minulosti a dneska nebude este dalsich 20 rokov? Kvoli imbecilneu dovodu?
Tot je cista sabotaz! Aka zmluva preboha? Ta co este neexistuje? Ako vie UVO ako bude vyzerat finalna zmluva? Je to cista sabotaz, ale ok! Mam to uz na haku, nech to tendruje Stohlova s Mesterovou!
Nevedko2 je reinkarnovany puchovsky troll, ktory neustale obtazuje svojou primitivnou kybersikanou inych ludi! Dokazuju to fakty, denne vytroluje od rana do neskoreho vecera desiatky rovnakych sikanujucich prispevkov, ktore nemaju nic spolocne s temou, ani nie su reakciou na napisany prispevok.
Liberalny zapad vedie hybridnu vojnu aj na internete, slnieckarski trolovia zaplavuju socialne siete a diskusie dezinformaciami. Preto treba na tychto zakernych a nasilnych trolov upozornovat, aby si ludia uvedomili nespolahlivost zdroja (dez)informacie.
Vláda SR svojím uznesením z 18. júla 1995 k prehodnoteniu financovania prioritných zdravotníckych zariadení na Slovensku určila priority, medzi ktoré bola zaradená i výstavba 1. stavby FNsP Bratislava-Rázsochy. Rozvojový program verejných investícií na roky 1995 - 1998 vyhlásený uznesením vlády V. Mečiara zahŕňal i výstavbu FNsP Bratislava-Rázsochy. Uznesením vlády bolo odsúhlasené financovanie výstavby prioritných zdravotníckych zariadení pre rok 1997 i FNsP Rázsochy. Vláda 2. decembra 1997 odsúhlasila návrh financovania prioritných zdravotníckych stavieb v prechodnom období a ďalšie vyhľadanie najvhodnejšej formy zahraničného úveru splácaného zo štátneho rozpočtu. Financovanie stavby bolo prvou Dzurindovou vládou zastavené. 31. októbra 2000 vláda zrušila uznesenie z roka 1997 a financovanie FNsP Rázsochy bolo zastavené.
1999 Po výmene na premiérskom poste nová vláda pod vedením Mikuláša Dzurindu usúdila, že Mečiarovo tempo diaľničnej výstavby je neudržateľné a bolo nutné pristúpiť k redukcii výstavby. Práce boli pozastavené na 3 úsekoch D1 (44,959km) a najmä na kysuckej diaľnici D3.
2.9.2010 Figeľ zrušil zmluvu na PPP diaľnicu, postaví ju za štátne. Štát podľa ministra uhradí konzorciu vynaložené náklady na prípravné práce rádovo v desiatkach miliónov!
10.9.2010 Po severnej diaľnici D1 do Košíc stopol minister dopravy Ján Figeľ (KDH) aj druhý - porovnateľne veľký projekt diaľnice D3 do Poľska.
15.5.2006 Minister dopravy, pôšt a telekomunikácií SR Pavol Prokopovič je presvedčený, že diaľničné prepojenie D1 medzi Bratislavou a Košicami bude do roku 2010.
2010 po zruseni PPP projektov - Minister dopravy Ján Figeľ po zasadnutí vlády z roku 2010 pripustil: „Chýbajúce úseky diaľnice D1 medzi Bratislavou a Košicami by mohli byť dokončené do roku 2014.“
12.1.2012 Diaľnica do Košíc môže byť hotová v roku 2017, verí Figeľ. Minister dopravy Ján Figeľ (KDH) si naďalej myslí, že motoristi budú môcť plynule jazdiť po diaľnici z Bratislavy do Košíc cez Žilinu v roku 2017.
To hovoril ten tvoj Simecka tak o com tocis?
Parafrazujuc slova jedneho dementa z progresivnych protestov! Opozicia a ich posluhovaci! Brzdite! Ste opitý mocou. A preto brzdite. Lebo narazíte. A nielen do stĺpa!
Progresivci skodia! Stopli dnes dva zakony a este aj posledny nedokonceny usek D1! Su to havlisticke protislovenske zivly, ktore ovladli nas stat!
To robi Zuza, ked uteka pred koltom…
To robi ricman, ked cisti kolt…
Mas na mysli to, ked Igor aukal v raptore?
To robi ricman, ked cisti kolt…
Tebe neprinesie deti ani sup…
Odporúčame