VIDEO: Neuveriteľný pohľad. Pozrite sa, ako vyzerá cesta pod Strečnom po otvorení tunela Višňové
Stavbu úsekov D1 v Prešovskom a Žilinskom kraji pôvodne zverilo ministerstvo pod vedením Ľubomíra Vážneho (Smer-SD) spoločnosti Slovenské diaľnice – konzorciu šiestich firiem vedených francúzskou Bouygues. Celkovo mal štát za postavenie, prevádzku a údržbu diaľnice počas 30 rokov zaplatiť koncesionárovi viac ako deväť miliárd eur. J. Figeľ so súkromným partnerom v posledných týždňoch vyjednával o zlacnení, no ponuky ho neuspokojili. Tesne pred vypršaním termínu koncesionar Slovenské diaľnice ponúkli zľavu, ročná platba mala klesnúť na 190 až 210 miliónov eur počas 30 rokov. Pôvodne mali ročné platby dosahovať 289 až 317 miliónov eur. Stavitel bol ochotny znizit cenu pre zlepsenie situacie na financnych trhoch, ale henten zmrd si proste len tak povedal, ze ho to neuspokojilo!!!!