Ako pravy debil mas pravo si zastavat debila a urazat diskutujuceho….
Na debilny prispevok len debilna reakcia! Ale to ty zmrd uz nevidis!
Ako pravy debil mas pravo si zastavat debila a urazat diskutujuceho….
Na debilny prispevok len debilna reakcia! Ale to ty zmrd uz nevidis!
No a co, do boha? Mal rokovat, makat a dohodnut sa! Boli vydane stavebne povolenia, boli zakusnute bagre! Mal konat, nie rusit komplexny projekt a zacat nanovo! Na to bol minister, aby makal! Vybavene!
A ako mi vysvetlis toto? D3 PPP nebola!
10.9.2010 Po severnej diaľnici D1 do Košíc stopol minister dopravy Ján Figeľ (KDH) aj druhý - porovnateľne veľký projekt diaľnice D3 do Poľska.
Cely tender bol zle posraveny ale Pociatek neurobil to co Figel! Nezrusil ho! Keby ho zrusil, tendrovali by sme mozno este dnes! Ale problem je stale v inom! Vina je na stopnuti PPP! A netrep o financovani. Uz na konci roka 2010 boli podmieky na financnych trhoch ine a nojlo sa pokracovat v com sa zacalo! Henten zmrd z KDH to svojvolne zrusil! Hotovo
Rusi dali jasne podmienky na zaciatku! Treba ich splnit a bude po bojoch!
Co to meles tuniak?
Ako tebe vysvetlit, ze ked raz niekto nieco zatorpeduje, zrusi, alebo zlikviduje niekolkorocnu pracu, tak on je zodpovedny za posuv terminov a aj predrazenie. Figel zrusil PPP, zdali sa mu drahe, tak to rozkuskoval, a zacal stavat lahke useky, akoze lacnejsie! Dnes sme tam kde sme. Vtedy sme my na to upozornovali a vy ste to vitali, ze budu lacnejsie. Nie su ani lacnejsie - 13km Turany Hubova bude stat 2,5mld a nebude ani za 15 rokov!!!!
Tak sa tes, lebo Caputova by ho rozburala!!!
Stavbu úsekov D1 v Prešovskom a Žilinskom kraji pôvodne zverilo ministerstvo pod vedením Ľubomíra Vážneho (Smer-SD) spoločnosti Slovenské diaľnice – konzorciu šiestich firiem vedených francúzskou Bouygues. Celkovo mal štát za postavenie, prevádzku a údržbu diaľnice počas 30 rokov zaplatiť koncesionárovi viac ako deväť miliárd eur. J. Figeľ so súkromným partnerom v posledných týždňoch vyjednával o zlacnení, no ponuky ho neuspokojili. Tesne pred vypršaním termínu koncesionar Slovenské diaľnice ponúkli zľavu, ročná platba mala klesnúť na 190 až 210 miliónov eur počas 30 rokov. Pôvodne mali ročné platby dosahovať 289 až 317 miliónov eur. Stavitel bol ochotny znizit cenu pre zlepsenie situacie na financnych trhoch, ale henten zmrd si proste len tak povedal, ze ho to neuspokojilo!!!!
Skor naucim kona Otcenas ako tebe nieco vysvetlim, ty jelito!
Predrazeny a oneskoreny je nakoniec vdaka takym ako vy, a vami zvolenym politikom, to bolo dvakrat zastavene! A ty si to vo svojej nenavisti voci Ficovi neuvedomujes! Polepsi sa!
16. 3. 2010 Diaľnica D1 Hričovské Podhradie – Dubná Skala, III. balík PPP projektov - Stav prípravy
Spracovateľom projektovej dokumentácie všetkých stupňov je spoločnosť Geoconsult, s. r. o., Bratislava. Na všetky úseky sa vydalo právoplatné stavebné povolenie.
2.9.2010 Figeľ zrušil zmluvu na PPP diaľnicu, postaví ju za štátne. Štát podľa ministra uhradí konzorciu vynaložené náklady na prípravné práce rádovo v desiatkach miliónov!
Vsetkym normalnym prajem pekne Vianoce!
Báťovi Janovi vela zdravia, a vy ostatni, polepsite sa!
Ja potvrdzujem! Zijem! Ten chlapec bohuzial uz nie…
Valdis, ked pozeras do zrkadla, neznamena to, ze sa bavis s niekym lucidnym! Iba sam so sebou…
Jano, zase si stratil dva zivoty v tvojej game…
Pozeram, ze opozicia vybrala za lidrov koalicie valdisa a Bata Jana. Gratulujem…
Ty pochopis, az ked ti pristane na patizone oresnik…
Mladi ludia by nemali umierat, je to nespravodlive…
Odporúčame