Najlepsi bol ten, ked si sem skopiroval doslova, co vyplula AI…
Najlepsi bol ten, ked si sem skopiroval doslova, co vyplula AI…
Preco sem kopirujes AI a neoveris si fakty?
20192Zhrnutie ▪Schodok verejnej správy Slovenskej republiky vykázaný v jednotnej metodike pre členské krajiny EÚ (ESA2010) dosiahol v roku 2019 úroveň 1,4 % HDP (1 268 812 tis. eur). Podiel schodku verejnej správy na HDP sa medziročne mierne zvýšil o 0,4 p. b. a v absolútnom vyjadrení o 382 428 tis. eur. Celkové príjmy verejnej správy za rok 2019 dosiahli 38 852 621 tis. eur (41,4 % HDP) a celkové výdavky verejnej správy dosiahli 40 121 433 tis. eur (42,7 % HDP) pri vyčíslenom HDP 93 865 177 tis. eur.
Boh do krivdy hromom a junak gulami, Mr. Gogo!
Tento bol dobry…
Skucis tu len ty!
Ano ako pises, uz 5 rokov! Vdaka trom vladam mrzkej luzy 20-23! Tam to zacalo! V 2019 bol skoro vyrovnany rozpocet. V minuse bol len vdaka splacaniu dlhu, takze stat sa menel minul ako zarobil! Prisli henti, a sme tam, kde pises! A este sa tym aj hrdis!
Co to tady mumláte, člověče?
Takze si stastny? To je dobre…
Progresivci vedia len pouzivat stetec a farbu a malovat cyklopruhy! Hran pan Boh Slovensko pred nimi!
Nebyt Dzurindu a Figela, tak by si sa zavzdusnoval tak ako dnes uz 10 rokov, ze ten tunel existuje a islo by ta porazit!
Jen si dupni, Evžene! Na tvojej frustracii sa dobre zabavam…
Ludia v 1998 a 2010 volili ako debili a dnes sa cuduju, ze sa to stavalo 27 rokov!!!
Ty si dal nejaky argument? Dafky ta fakt znicili…
Spomeniem si na teba ako ta dnes ide drbnut, Jozinko!
Ty si zbinov brat?
Tesne pred vypršaním termínu koncesionar Slovenské diaľnice ponúkli zľavu, ročná platba mala klesnúť na 190 až 210 miliónov eur počas 30 rokov. Pôvodne mali ročné platby dosahovať 289 až 317 miliónov eur. Stavitel bol ochotny znizit cenu pre zlepsenie situacie na financnych trhoch, ale henten zmrd si proste len tak povedal, ze ho to neuspokojilo!!!!
Islo o komplet celu D1 od Ziliny az po Presov! Dnes nas len Turany-Hubova budu stat cez 2mld!!!
Je to necelych 3,3mld, ale s 30-rocnou udrzbou a minimalne 2krat vymenenym komplet povrchom! Situacia na trhu bola taka aka bola, a neboli vyclenene fondy na 52 km dialnic v narocnom terene! Nemali sme vtedy 1,5 mld navyse (konzorcium Vinci Cocessions-ABN Amro Highway ponukli za výstavbu a údržbu 1,5 mld €)! Keby sme mali, aj ja by som bol radsej, keby sa stavalo lacnejsie. Ale nebyt PPP - dodnes by nestala ako nestoji D1! Kazda neexistujuca dialnica ma vysoke ekonomicke straty - pre podnikatelov, pre stat, pre zdravie ludi. Na nete je studia, ktora vycislila straty nedokoncenej D1 a D3 na niekolko miliard €! Figel mal nechat bezat aj dalsie PPP, po prve by sme usetrili na dnesnych vysokych cenach, a po druhe by to prinasalo vyssie zmieneny efekt ekonomike uz niekolko rokov. Toto vsetko vyzdvihuje prinos PPP - nie len pri R1. Veci nie su take ploche ako ich vnimas. Efektivita projektu nie je len jeho cena. Btw, je to najkrajsi a najkvalitnejsi usek dialnice na SK!
Zajtra nie, ale po novom roku ked pojdem lyzovat…
Ten tender spackal jeden progresivny kreten, ktory nehanebne hodil do kosa 2 rocnu pracu! Ten este bude rieseny, ver mi!
Stohlova uz vie kedy vznikla 1. CSR?
Odporúčame