Sovietsky Zväz = ruská klasika
Sovietsky Zväz = ruská klasika
--po prstoch dostávajú teraz rusi
--keď pôjde do tuhého, klepnú ich po prstoch aj Číňania, tí sú teraz ich nový pán
ruská klasika:
keď im buchol Černobyľ, tiež sa tvárili, že sa nič nedeje
bývavalo...
za Stalina BRÁNILI jedno mesto, Stalingrad 3 000 000 ruských vojakov
za putina ÚTOČILI na jeden štát, Ukrajinu s 200 000 vojakmi
uverili klamstvám vlastnej propagandy
---rusi nepotrebujú žiadne predpisy
---v rusku sa nikto na nič nesťažuje
---tam sa šťažujú iba na to, že ich svet nemá rád
V tomto prípade rusi nič zlého neurobili.
Zle robia rusi na Ukrajine.
a čo ďalej po rozpade ?
---keď sa rúbe les, lietajú triesky
---schytajú to aj nezúčastnení
Je to v poriadku, Číňan sa necíti diskriminovaný, keď ho nazvú Číňanom
Číňan je hrdý na to, že je Číňan.
Aj ten pašerák pokémonov je isto hrdý na to, že je Číňan.
Gratulujeme hrdému Albionu !
Pod vedením čínskych súdruhov za žiarivú budúcnosť Británie.
Čínsky systém práce 12 / 7 / 365 / 0
(12 hodín denne / sedem dní v týždni / 365 dní do roka / 0 podpora ) má svoje čaro.
neboj, hneď po vypráskaní ruskej bandy okupantov z Ukrajiny, sa vrátia domov
Agentúra Európskej únie pre základné práva sídli v Rakúsku.
Mali by si posvietiť na situáciu v Rakúsku, kde je najväčšia segregácia:
100 % rakúskych detí navštevuje školy, kde sú len rakúske deti.
A praktická otázka:
ako taký pracovník Agentúry, ktorý nesmie mať žiadne predsudky, rozozná, kto je Róm ?
Elektromobily budú mať povinne nabíjací pripojovací modul na sieť.
Prídete k niekomu na návštevu a zatiaľ, čo bude domácim vysvetľovať,
akí sú zaostalí, pretože majú ešte auto so spaľovacím motorom, dobijete
si z ich zásuvky svoj elektromobil.
Ako návšteva budete všade vítaný !
Baterky nie sú problém, za príplatok vo verzii VIP Luxus Premium bude prívesný vozík s baterkami na solárne dobíjanie.
V cene príplatku bude aj mesačný kurz cúvania s prívesným vozíkom.
Mesačný preto, aby sa aj najväčší blb naučil cúvať.
Nemci vedia, kto si také autá bude kupovať.
" bateria v ID4 vazi necelych 500kg "
---toľko kedysi vážili malé, úsporné autá, ideálne do miest
---dnes, vďaka diktátu technických nevzdelancov v politike a zákonodarstve, povedia výrobcovia áut, že sa im takéto autá z ekonomického hľadiska nevyplatí vyrábať
Na cene nezáleží, čo by človek neurobil pre záchranu planéty.
Výrobou elektroáut za rozvoj uhoľných baní !
Handlová ďakuje progresívnym ekológom !
Baterky nie sú problém, za príplatok vo verzii VIP Luxus Premium bude prívesný vozík s baterkami na solárne dobíjanie.
V cene príplatku bude aj mesačný kurz cúvania s prívesným vozíkom.
Mesačný preto, aby sa aj najväčší blb naučil cúvať.
Nemci vedia, kto si také autá bude kupovať.
Gratulujeme Indom a Indkám !
Dobrých správ nikdy nie je dosť.
Hlavne, aby boli uhlíkovo neutrálni, potešia progresívnych ekológov.
Takéto správy budeme čítať častejšie.
Neviem, či tam boli elektrické autá, americké autá boli vždy ťažšie, parkingy majú vyššiu nosnosť.
Tony bateriek v elektroautách budú v zaťažkávacou skúškou statiky podobných budov v Európe.
Odporúčame