---rusi nepotrebujú žiadne predpisy
---v rusku sa nikto na nič nesťažuje
---tam sa šťažujú iba na to, že ich svet nemá rád
---rusi nepotrebujú žiadne predpisy
---v rusku sa nikto na nič nesťažuje
---tam sa šťažujú iba na to, že ich svet nemá rád
V tomto prípade rusi nič zlého neurobili.
Zle robia rusi na Ukrajine.
a čo ďalej po rozpade ?
---keď sa rúbe les, lietajú triesky
---schytajú to aj nezúčastnení
Je to v poriadku, Číňan sa necíti diskriminovaný, keď ho nazvú Číňanom
Číňan je hrdý na to, že je Číňan.
Aj ten pašerák pokémonov je isto hrdý na to, že je Číňan.
Gratulujeme hrdému Albionu !
Pod vedením čínskych súdruhov za žiarivú budúcnosť Británie.
Čínsky systém práce 12 / 7 / 365 / 0
(12 hodín denne / sedem dní v týždni / 365 dní do roka / 0 podpora ) má svoje čaro.
neboj, hneď po vypráskaní ruskej bandy okupantov z Ukrajiny, sa vrátia domov
Agentúra Európskej únie pre základné práva sídli v Rakúsku.
Mali by si posvietiť na situáciu v Rakúsku, kde je najväčšia segregácia:
100 % rakúskych detí navštevuje školy, kde sú len rakúske deti.
A praktická otázka:
ako taký pracovník Agentúry, ktorý nesmie mať žiadne predsudky, rozozná, kto je Róm ?
Elektromobily budú mať povinne nabíjací pripojovací modul na sieť.
Prídete k niekomu na návštevu a zatiaľ, čo bude domácim vysvetľovať,
akí sú zaostalí, pretože majú ešte auto so spaľovacím motorom, dobijete
si z ich zásuvky svoj elektromobil.
Ako návšteva budete všade vítaný !
Baterky nie sú problém, za príplatok vo verzii VIP Luxus Premium bude prívesný vozík s baterkami na solárne dobíjanie.
V cene príplatku bude aj mesačný kurz cúvania s prívesným vozíkom.
Mesačný preto, aby sa aj najväčší blb naučil cúvať.
Nemci vedia, kto si také autá bude kupovať.
" bateria v ID4 vazi necelych 500kg "
---toľko kedysi vážili malé, úsporné autá, ideálne do miest
---dnes, vďaka diktátu technických nevzdelancov v politike a zákonodarstve, povedia výrobcovia áut, že sa im takéto autá z ekonomického hľadiska nevyplatí vyrábať
Na cene nezáleží, čo by človek neurobil pre záchranu planéty.
Výrobou elektroáut za rozvoj uhoľných baní !
Handlová ďakuje progresívnym ekológom !
Baterky nie sú problém, za príplatok vo verzii VIP Luxus Premium bude prívesný vozík s baterkami na solárne dobíjanie.
V cene príplatku bude aj mesačný kurz cúvania s prívesným vozíkom.
Mesačný preto, aby sa aj najväčší blb naučil cúvať.
Nemci vedia, kto si také autá bude kupovať.
Gratulujeme Indom a Indkám !
Dobrých správ nikdy nie je dosť.
Hlavne, aby boli uhlíkovo neutrálni, potešia progresívnych ekológov.
Takéto správy budeme čítať častejšie.
Neviem, či tam boli elektrické autá, americké autá boli vždy ťažšie, parkingy majú vyššiu nosnosť.
Tony bateriek v elektroautách budú v zaťažkávacou skúškou statiky podobných budov v Európe.
Záujemcom o elektromobil sa treba rýchlo zapísať do poradovníka, isto pôjdu na odbyt ako teplé rohlíky.
Na cene nezáleží.
Dobrá správa pre Slovensko: Nemecko zajtra odstavuje atómky, budú potrebovať viac elektriny z uhlia.
Baníci v Handlovej môžu znovu fárať, Gréta sa poteší.
Podporou elektromobilov za rozvoj uhoľných baní !
Sen každého ekoblázna.
Ja žijem na Slovensku a to, čo sa deje v Nemecku, by mi mohlo byť v podstate jedno.
Poučení históriou však vieme, že Nemci nerobia malé chyby.
A doplácajú na na aj nezúčastnení.
Preto sa treba o veci zaujímať a mať prehľad.
A odporúčam, popri trvalom prispievaní na slovenskom diskusnom fóre, sa trochu hlbšie zaujímať aj o problémy, ktoré trápia napríklad zmieňované policajné odbory vo svojej novej domovine.
Realita v Nemecku nemá s mojím zdravím nič spoločného.
Realitou, ako upozorňujú nemecké policajné odbory, je napríklad ututlávanie a zľahčovanie nadpriemernej kriminality a agresivity voči nositeľom štátnej moci jasne identifikovateľných skupín s "migračným pozadím".
Realitou je, že menia jedálne lístky škôl z náboženských dôvodov a zastiera sa to rôznymi výhovorkami.
atď, atď
Niektorí zotrvávajú, niektorí nezotrvávajú, o nekonečný prísun je postarané.
Nejde všetko naraz.
Aj pôvodným Nemcom trvá nejaký čas, než sa integrujú do novej spoločnosti.
Odporúčame