Syn kúpil pred cca 10 rokmi, na konci Karlovej vsi dom, s jedným dvojizbovým a jedným 5 izbovým bytom a garážou za 200000 Eur. Na pozemku o výmere 350 m2. Dnes by za takú sumu kúpil v Bratislave sotva 3 izbový byt.
Syn kúpil pred cca 10 rokmi, na konci Karlovej vsi dom, s jedným dvojizbovým a jedným 5 izbovým bytom a garážou za 200000 Eur. Na pozemku o výmere 350 m2. Dnes by za takú sumu kúpil v Bratislave sotva 3 izbový byt.
Tam, kde má električka samostatné teleso, bude to možno fajn. Ale čo, tam, kde je na ceste spolu s ostatnou dopravou a niekde v križovatke zostane v zápche stáť? Tam je aj dnešná 32 metrová električka problém, tak čo o tretinu dlhšia?
Kto iný má generála, ktorý vychoval hovnometčíka, ako Macko?
Diaľnicu do Košíc do roku 2010 garantoval prešovský zmrzlinár, ktorý bol ministrom dopravy vo vláde Malého šedivejúceho Fúzača. Fico to len zopakoval, v naivnej predstave, že to bolo myslené vážne.
Koncová nemocnica je taká, ktorá rieši zdravotné problémy, ktoré nie je schopná riešiť iná nemocnica. Na koniec pacienti čakajú na paliatívnych oddeleniach, alebo doma.
Akého výrobcu mali uviesť, keď sa ešte jedná len o návrh na kúpu a ešte asi ani nemajú konkrétne ponuky od potenciálnych dodávateľov.
Keď je dohodnutá cena najnižšia, z reálnych ponúk, tak problém má jedine Verona najmúdrejšia. Ona si možno lacnejšie kúpila ČOV do svojho rodinného domu a teraz je múdra
Však na niektorých úsekoch sú zastávky tak blízko od seba, že električka ani neodíde z jednej a už bude na nasledujúcej.
Koľko ľudí odvezú tie Ferrari a ako by Zapratali, aj tak preplnené ulice?
Asi niekto spravil v tej výchove fatálnu chybu.
Aj sprostosť je vraj dar boží. Len prečo podaktorých Hospodin tak bohato obdaroval a zabudol k tomu pridať aspoň trochu rozumu.
Však Bulhari ešte stále vo väčšine zarábajú menej.
Zatiaľ to vyzerá tak, že lacnejšia a produktívnejšia výroba na Slovensku naberá na obrátkach. Otázne je, dokedy.
Možno sa podaktorí, ktorým sa doma málilo vrátia a nebude treba verbovať Filipíncov na prácu na Slovensku.
Intervaly sa stále predlžujú. V ideálnom prípade zostávajú, aj keď zriedka, zachované. Čo je na tom výborné?
Dve veľké nemocnice na dohľad od seba asi nie sú najlepšie riešenie a ani dopravne to tam nie je nič moc. Keď ju nepostavili v pôvodne plánovanom termíne, keď ešte BORY neexistovali, asi skutočne nemá zmysel pokračovať v Lamači. Na druhej strane, ani Ružinov nie je optimálne riešenie. Asi ozaj treba novú lokalitu, lenže pri doterajších skúsenostiach to bude beh na neúmerne dlhú trať, ak sa vôbec čosi podarí.
Snáď sa dá pochopiť, keď sa tak vyjadrujú voľáki tupoduchí ultras. Ale asistent trénera by si snáď mal pri vyjadrovaní na verejnosti udržať primeranú úroveň.
Kritici si neuvedomujú, že trinásty dôchodok, ale aj trinásty plat nie je žiadna vymoženosť, ale že ním vlastne, odkladaním výplaty na neskorší termín získava ten, kto ho vypláca. Keby namiesto hoci 660 eurového trinásteho dôchodku, zvýšili všetky dôchodky o 55 Eur mesačne, SP by musela väčšinu peňazí vyplatiť skôr, nie za celý rok až koncom roka. Ten, kto kupuje vtedy, keď potrebuje a len to, čo potrebuje a nemusí sa spoliehať na to, že ktosi mu odloží na Vianoce, by tým len získal a netrhalo by to kritikom natoľko žily, ako toľko kritizovaný trinásty dôchodok.
Vo vlaku si môžeš zdriemnuť, prípadne čosi robiť. Notebook, plus WIFI pripojenie na net, je v podstate plnohodnotná mobilná kancelária. Za jazdy autom, to je dosť ťažko možné. Hlavne ak si šofér.
Keď pred časom zaviedli IC vlaky, spústa ľudí protestovala, že nestoja v ich meste. Dnes je zasa problém, že ich rušia.
Odporúčame