Vidim, ze chyry o majstrovi slova tomtom kapitanovi sa rozsirili do celeho sveta. Kazdopadne, ked zacne tu o nostalgii za zeleznou oponou, zaistie mnohi poslanci dumy pookreju...
Vidim, ze chyry o majstrovi slova tomtom kapitanovi sa rozsirili do celeho sveta. Kazdopadne, ked zacne tu o nostalgii za zeleznou oponou, zaistie mnohi poslanci dumy pookreju...
Jasne, vsetci s inym nazorom su ovce krmene propagandou, len kotlebovci a ich volici maju jediny spravny pohlad na svet. Smerujes debatu do USA, neviem z akeho dovodu, ked sme.sa bavili o tom, ci je kotlebovcom upierana sloboda prejavu. Takze ako konkretne im je upierana sloboda (pokial dodrzuju zakon)? Ze im sukromny hotel neumozni seansu?
Kto a ako utlaca slobodu slova? V RTVS dostal Kotleba rovnaky priestor ako ostatni kandidati, kraj ma olepeny bilboardami (tipujem, ze z penazi, ktore dostal za volebny vysledok a ktore slubil vratit a nevratil). Kotleba posobi na socialnych sietach, rozdava letaky a noviny, ma reklamou olepeny autobus. Tak o akom utlacani slobody slova ty rozpravas?
K clanku len tolko - pise sa, ze nejake prace tam vykonava aj Vahostav. Myslim, ze zrovna Vahostavu nemoze vadit, ked mu daju Spanieli nizku, resp. ziadnu cenu...
Autor hovori, ze nizka cena sposobila problemy pri vystavbe okolo Spis.Stvrtku. Chcem vidiet jeden dokaz, ze je za tym nizka cena. Koniec-koncov sam autor upozornuje, ze upozornoval na chybu staticky. Tak cena alebo.chybne vypocty? Lebo ja si neviem predstavit, ze za rozne ceny mi vyjdu rozne staticke vypocty... Staviame draho - je zle. Staviame lacno - tiez je zle...
A preco by sme mali nakupovat ruske stihacky? Ako najekonomickejsi variant vychadza vzdy Gripen. Ibak ale suhlasim s tym, ze stihacky nemusime mat, uplne zbytocna zataz na tak malu krajinu. Co sa na Pravde nespomina je ze na dtole je aj ruska ponuka na Mig-35 a aj to, ze v nasej cenovej predstave sa nachadza jedine Gripen a spominany Mig
Zlahcovanie temy fasizmu a odvadzanie od toho, co sa u nas a nasim obcanom dialo - typicka reakcia tunajsich diskuterov. Temou pre mna nie je zapad ani vychod ani to co si mysli Kiska o Ukrajine. Temou pre mna je, ze su tu na Slovensku ludia (vratane diskutujucoch) ktori sa priamo, ci nepriamo hlasia k rezimu, ktori vyhladzoval miliony ludi - a to vratane nas - len kvoli inemu etniku, nabozenstvu, ci dokonca nazoru.
A ty si zabudol spomenut, ze odminovaci komplet Bozena je nieco uplne ine ako komplet "pichat tycou do zeme". Dnes vojakovi nehrozi takmer ziadne nebezpecenstvo. Dalsia vec - ti ktori to robia dnes to robia dobrovolne a nie preto, ze by boli pre svoje nazory nepohodlni... Alebo si myslis, ze pre tvoj kriticky prispevok na adresu "velkeho hraca" niekto pride a zavrie ta do uholnej bane? Si smiesny...
K Pente - mas pravdu, mal som nespravne info, naozaj Kotleba odmietol povodnu sumu. Penta ponukla vyssiu, ale Kotleba dava neakceptovatelnu podmienku...
A ked sme pritom, ze standardne politicke strany zlyhali, v BBSK su min dvaja dalsi kandidati bez politickeho pozadia, z ktorych jeden vybudoval uspesnu firmu zamestnavajucu desiatky ludi. Ten je pre mna akceptovatelnejsi ako Kotleba, ktory doteraz zil len z toho co mu dal tolko kritizovany stat..
Aha, takze namiesto podpory domacich podnikatelov aby bola robota v regione podpisal velkohubeho Jancuru aby ste mohli lacno cestovat na zapad. To je riesenie! Pozri sa na obec Kechnec na vychode SR. Maju tam priemyselny park a zamestnanych ciganov. Koho je to praca? Obycajneho starostu obce. Kotleba sa k tomu nedokazal za 4 rky v pozicii zupana BBSK ani len priblizit... Navyse. Na jednej strane ti vadi, ze investicie smeruju na zapad a chcel by si ich mat v BB kraji, na strane druhej chces volit Kotlebu, ktory keby mohol tak by vsetkych investorov vyhnal zo SVK. Vsak logika...
.
Nevravim ti koho mas volit. Ale ak to chces vediet, tak riesenia Kotlebu su na "odbornej" urovni cca Matovicovej ci Kolarovej strany... Jedina jeho vyhoda, ze svoju neschopnost (nastastie) nedokazoval na urovni riadenia statu, ergo mu to seno este ludia mozu zrat. Stojim si za tym, ze min 3 strany maju viac a daleko lepsich odbornikov ako Kotlebovci.
Podpisal zmluvu s ceskym podnikatelom aby ste sa mohli vozit do BA:) To je ta podpora domacich podnikatelov. Smiesne, ze toto ides brat ako jedno z jeho pozitiv. Hlavna vec, ze strane kupil autobus...
Zvysil ceny budov Pente. Jedine co spravil, ze stanovil zmluvnu pokutu ak Penta budovy nezrekonstruuje. Genialne, na to mu Penta ani nikto iny neskoci. Si predstav, ze ty chces odo mna kupit dom, ktory chces zrekonstruovat (taky zamer ma Penta s pavilonmi) a ja ti poviem, ze OK, ale ked ho nezrekonstruujes do xx.xx. tak pokuta cca 3x kupna cena. No bol by si sprosty aby si to kupil pri takej podmienke! Radsej mi dom nechas aby chatral dalej. A tak to urobi aj Penta ak tam ta podmienka bude. Mohli byt nove pavilony, bude hole nic, nech si to dalej chatra lebo Kotleba... A obcania nech sa liecia v 50 rocnych rarohach.
Rekonstrukcie ciest beriem, tento rok investoval viac ako ine kraje. Za Fica sa tiez v 2011 postavilo na supu R1 cca 60km a co? Za to ho budeme volit?...
Sranda ako sa tu idu tupe kotlebovske lebene rozdrapit a utocia na vsetkych od Luntera, cez Klusa, Focus, SMER, SaS, slobodomurarov az po Kisku...
Sa uvedomte, ved ti srandisti od Kotlebu jednak nemaju (mozgove) kapacity na to aby tu nieco spravili a aj to co maju vo svojom akoby programe (ak by to.nahodou dokazali urobit) by republike skor uskodilo ako pomohlo... Ina vec je ze su rovnaki ako SMER a dalsie strany. Prve co na BBSK spravili, ze si tam zamestnali cele rodiny, druhe ze rusia svojich odporcov a tretie ze davaju zakazky noname firmam bez skusenosti. To je mi teda alternativa. Ze vdaka nim prisiel BBSK o miliony z fondov ani nebudem spominat. Hlavne, ze vsetci cigani z kraja po styroch rokoch beru rovnake davky a su komplet nezamestnani. Ale s tymi asiocialmi Kotleba zatocil vam poviem!
Myslis si spravne, vsetky tebou spominane informacie v zmluvach su. Samozrejme hned pod identifikaciou zmluvnych stran velmi jasne a zretelne napisane (ziadne male pismenka pod ciarou na posl. strane).
Hlavny problem je v tupych ludoch, ktori nevedia pocitat a este si aj chcu silou mocou kupit veci, ktore mnohokrat nepotrebuju a na ktore si pozicaju. Samozrejme, banka nebude nikoho presviedcat, ze je to pre neho strata...
Dakujeme za nazor. Ja som videl novy slovensky film a chcem vidiet dalsie.
Dovolim si polemizovat.
Letka MV takyto transport neposkytuje komercne. Poistovne preto oslovuju komercne air ambulance (napr. ATE), ktore v tonto pripade zrejme nemohli startovat skor. Predpokladam, ze MV by lietadlo neposlalo len na zaklade ziadosti od poistovne, preto sa zabezpecil transport diplomatickou a nie komercnou cestou. Rad by som vedel, kto to v konecnom dosledku zaplati, ci to pojde z vreciek nas vsetkych alebo posle MV fakturu poistovni alebo to z vlastneho zaplatia rodicia (?)
Za kazdym dalsim neuspechom budeme vidiet sprisahanie? To naozaj? A preco Volko ziskal zlato na ME do 23 rokov, ked "niekomu" vadime?
Typ ciest o ktorom hovorim je hojne rozsireny napr. vo Svedsku, u nas by sa to dali porovnat so Strecnom, ale mam na mysli roznejsiu, sirsiu cestu a striedanie dvojpruhu stale.
Suhlasim s dostavbou plnej R2 po LC. Dalej nehovorim o polprofle R2, ale o rekonstruovanej ceste 1.triedy, kde striedavo v kazdom smere budu dvojpruhy napr kazdych 3-5 km (vid Strecno) a zaroven budu upravene polomery zakrut a zaroven budu vybudovane obchvaty miest a obci. Teda nie dialnicny standard s odstavnymi pruhmi a mimourovnovymi krizovaniami, ale lacnejsi standard na urovni cesty 1. triedy. Useky medzi Soroskou a KE, prip. usek medzi Tornalou a RV by sa tak dali prebudovat uz dnes, je tam krasne siroka, rovna cesta, ktora pretina minimum dedin. Financne by to bolo daleko pod urovnou polprofilu RC, zaroven stale rychle, komfortne a bezpecne.
S tym, ze sa radikalne zdvihnu intenzity nesuhlasim, tie regiony sa nenafuknu, su oproti napr. Povaziu riedko osidlene (aj za stavu, ze su obyvatelia doma a nie v BA, ci zahranici). Ono staci sa pozriet na D1. V piatok poobede smer vychod je tam zvycajne pohodicka uz od PP...
Priklanam sa k nazoru UHP. Este par rokov v tom regione z hladiska intenzit nebude potrebna dialnica. Chodim tadial pravidelne, od LC smerom na KE je doprava bez vacsich problemov, stacili by obchvaty dedin, tam kde je to potrebne tak rozsirit cestu a upravit polomery zakrut aby clovek nemusel spomalovat a striedavo v urcitom intervale budovat dvojpruhy na predbiehanie. Absolutne postacujuce riesenie k plynulosti a rychlosti dopravy. Ten kamion do pripadneho priemyselneho parku moze ist rovnakou 90kou po dialnici aj slusnej ceste 1.triedy. Autom sa tam da snad na 50% usekov 110 aj dnes...
Odporúčame