Ak poslanci nerešpektujú vôľu svojich voličov, tak potom koho sú zástupcami?
Ak poslanci nerešpektujú vôľu svojich voličov, tak potom koho sú zástupcami?
Jano mal biely kameň a Jožo čierny
Jano zahodil svoj kameň. Aký kameň im został?
Vaša analogická reakcia:
Odkiaľ viete, že Jano mal biely a Jožo čierny? Možno ich mali vo vrecku a farbu nebolo vidieť.
Odkiaľ mal Jano biely kameň? Aký to bol čierny kameň? Atď... atď...
A stačí tak málo. Netreba špekulovať, akceptovať uvedený fakt a odpovedať na jednoduchú otázku. Čierny. Alebo: "Pustili by ho dnu, pohostili."
K odpovedi 2. Chcem veriť, že by to tak bolo.
K odpovedi 1: Vaša typická Čo ak ste to vy, kto tára?
K odpovedi 3,: Bol to príklad. Netreba špekulovať.(Vaše obvyklé Odwracanie kota ogonem") Ináč, čo ak by to bol sused o ktorom je to známe? Alebo evidentný (á) trans? Môžte reagovať: A odkiaľ viete, že je to sused? Kto povedal, že je gay? Na ľuďoch je vidieť, že sú trans?
Podľa prieskumu agentúry FOCUS pre denník Postoj, dve tretiny voličov KDH by uprednostnilo vládu s progresívcami.
Až 60% voličov by bolo za spoluprácu s PS. 30% bolo za spoluprácu so Smerom. Zvyšok sa nevedel, alebo nechcel vyjadriť.
1. Je zaujímavé sledovať ako je katolícka cirkev, fundamentalisti v nej, priam posadnutá pohlaviami, sexom a všetkým čo súvisí s reprodukciou ľudského rodu.
2. Jestvuje tradícia dávať na štedrovečerný stôl jeden tanier navyše pre blížneho v núdzi, pre nečakaného hosťa, ako symbol pohostinnosti a spolupatričnosti.
Aká by bola reakcia tzv. konzervatívneho katolíka, ak by na dvere počas štedrovečernej večere zaklopal niekto z neheteronormatívnej menšiny, ktorej sa snažia strpčiť život?
Pustili by ho dnu, usadili k stolu a pohostili? Hosť do domu, Boh do domu. Miluj blížneho svojho ako seba samého. Všetci sme dietky božie.
Alebo by ho hnali plamenným mečom a výkrikom: "Apage satanas!" V mene božom? V mene Krista?
Róbert F a jeho spolupáchatelia svojím neutíchajúcim suverénnym úsilím na štyri svetové strany, ctiac si "cyrilo-metodský" odkaz, "národnú identitu" a "mravnosť" nado všetko, dokázal, že Slovensko je na konci akejkoľvek rúry a na koncovom mieste čohokoľvek a kdekoľvek. (Ešte aj tie pohlavia máme len dve! :-D )
Ak by som mal reagovať súčasnou, gramaticky "korektnou" slovenčinou, musel by som napísať nasledovné:
Tvoj príspevok je neny asi zrovna že moc dobrý. Gdo, že gdo ho polepší?
a) Isteže. Ten sa nechystal ani vo februári 48. Sanie vtedy nebolo rozhodujúce čo kto napísal, ani pred čím vystríhal.
b) Ďalší vaša obľúbená taktika. Hranie sa so slovami. Prístup do zdravotníckych zariadení a prístup na operačnú sálu zrejme nie je to isté.
c) Ak by uvedený zákon nebol prijatý, aký by bol vlastne problém?
Hovoril som o niečo o zmene ustanovenia Ústavy? Použili ste jednu zo svojich obľúbených taktík. Ja o voze, vy o koze.
Neodpovedali ste na žiadnu z mojich 3 otázok. Odpoviete?
A demokratický a právny štát je dobrý, či zlý?
A štát, ktorý sa viaže na nejakú ideológiu je dobrý, či zlý?
A štát, ktorý sa viaže na nejaké náboženstvo je dobrý, či zlý?
Na autoritatívny systém. Teda politický systém, kde konečné rozhodnutia vo veciach spoločenského života sú zverené určitej osobe, privilegovaným triedam, alebo skupinám, bez ohľadu na názory iných ľudí.
Čo nám hrozí a ako to bude vyzerať u nás? Pozri ešte raz článok Borisa Zalu.
P.S. Pozri nedávno prijatý zákon. Duchovní bez akéhokoľvek obmedzenia majú mať neobmedzený prístup do zdravotníckych zariadení. A to pod hrozbu trestu, ak im v tom niekto bude brániť.
Nestačilo tak ako to bolo doteraz? Zabraňoval niekto prítomnosti duchovného ak o neho pacient požiadal?, V nemocniciach sa konajú bohoslužby.... Nestačí? Pozri ešte raz článok Borisa Zalu.
Jestvuje v súčasnosti na Slovensku oných povestných 72 pohlaví?
Čo sa stane so 70timi pohlaviami po zmene ústavy? Zmiznú? Zaniknú?
Alebo učiníme so 70timi pohlaviami to, čo svojho času odporúčal istý prešovský farár urobiť s LGBTI ľuďmi? Majúci srdce preplnené láskou k blížnemu svojmu zvolal: Vyže-ňme totu špi-nu za hranice!
Koľko pohlaví bude napr. v okolitých štátoch? Napr. v ČR? 72? A keď občan SR navštívi Česko, čo sa stane so 70timi pohlaviami? V svete občana SR predsa existujú len dve pohlavia. Alebo pri každej návšteve občana SR v Česku dôjde k vzniku dvoch paralelných realít (svetov)?
P.S. Úvahy uvedené vyššie sú paródiou všetkých tých absurdných debát o pohlaví a tzv. kultúrno-etických otázkach. Ani Róbertovi F a jeho spolupáchateľom, ani cirkevnému hnutiu nejde o nič iné ako o zmenu systému v SR.
Ak si text láskavo prečítate ešte raz a s porozumením, zistíte, že sa vôbec netýka počtu pohlaví.
V skutočnosti v tomto prípade nie problémom kto je, resp. nie je autorom textu. Problémom je pre vás jeho obsah. To je všetko.
Nie je úplne jedno či som pán Zala, alebo som použil jeho text?
Mení to niečo na význame a obsahu textu?
Prefíkane sa snažíte odviesť pozornosť od obsahu textu. Zrejme sa o to opäť pokúsite.
A pritom stačí tak málo. Tárate, však?
Som veritas_vincit.veritas, alebo som len použil jeho text? Zmenilo to význam použitého textu?
Každý Slovák a Slovenska by mali odmietnuť tento import. Naša slovenskosť sa zakladá na humanizme, demokracii a európanstve. Áno, európanstve, presne tak, ako je hodnotovo ukotvené v zmluvách, ktoré sme prijali – a to aj jediným úspešným referendom. Toto chce ten vládny návrh na zmenu ústavy zvrátiť.
Nie náhodou je v návrhu osobitný paragraf, ktorým sa uzákoňuje, že v „kultúrno-etických otázkach“ nám ani medzinárodné, ani právo EÚ nie je nadradené: proste a jednoducho po prijatí tohto zákona sme o ďalší krok, a nie malý, vonku z EÚ.
A vraj zákon o „dvoch pohlaviach“! Spamätajme sa!
No a na dôvažok, sa explicitne uvádza, že všetko musí byť v súlade s „verejnou morálkou“.
Kto bude určovať, čo je verejná morálka, je jasné z predchádzajúcich paragrafov. Proste zavádza sa konzervatívno-nacionalistické videnie sveta priamo do ústavy. Za pojmom „kultúrno-etické otázky“ sa jednoznačne skrýva konzervatívno-katolícke chápanie hodnôt a verejnej morálky.
Nič v cyrilo-metodskom dedičstve nie je, čo by oprávňovalo vkladať do našej ústavy „kultúrno-etické otázky“ v konzervatívno-katolíckom zmysle. Nič. A pár humanisticky zmýšľajúcich katolíkov aj teológov, ale aj humanistických kresťanov v širokom zmysle už vyjadrilo svoj názor, že sa s konceptom „kultúrno-etických vojen“ nestotožňujú.
Nepostrehli sme, že sa tu pred očami ľudí uskutočňuje ústavný prevrat.
V návrhu sa zavádza termín „národná identita“, ktorá sa okamžite redukuje na „kultúrno-etické otázky“. Potom detailne vymenúva, čo sa tým myslí. V pekne formulovaných vetách o ochrane života, rodiny, manželstva sa nemyslí nič iné ako zákaz ženám slobodne sa rozhodnúť o svojom materstve a tele, zákaz akejkoľvek právnej formy života párov rovnakého pohlavia, nemožnosť zmeniť rodovú identitu, zákaz hľadania dôstojnej a slobodnej formy ukončenia života.
Preferencia „rodiny“ povedie vo svojich dôsledkoch k diskriminácii tých, čo nežijú vo vymyslenej „tradičnej rodine“: veď na Slovensku sa dnes rodí (a bude sa stále) takmer štyridsať percent detí slobodným matkám.
Nerobme si ilúzie: toto poňatie národnej identity stotožnené s „kultúrno-etickými otázkami“ sa má pretaviť do „oblasti zdravotníctva, vedy, výchovy, vzdelávania, osobného stavu a dedenia“.
Čo to táraš? Aký zákon o kresťanstve?! To ma podrž! Zrejme patríš medzi tých cca 30% dospelých na Slovensku, ktorí písaný text vnímajú na úrovni 10-ročného dieťaťa.
Odporúčame