Tiež prajem disutujúcim všetko dobré a aj ostatným občanom Slovenska a veľa múdrosti a šťastia v novom roku.
Tiež prajem disutujúcim všetko dobré a aj ostatným občanom Slovenska a veľa múdrosti a šťastia v novom roku.
Tá posledná primítvna veta je úžasná. Že budúcnosť únie viac-menej stojí na politickom prežití Merkelovej?!!. Únia má 28 štátov s počtom obyvateľov 500mil., ale podľa článku je budúcnosť EU závyslá na Merkelovej. Čo k tomu dodať. Článok otvorene hovorí, že ostatní politickí lídri a 500mil. obyvateľov sú idioti.
Budúcnosť EU záleží na chápaní ich občanoch a na spoločných postupoch politických predstaviteľov jednotlivých štátov. Vôbec nezáleží na Merkelovej a čím sa jej EU a hlavne nemci skôr zbavia, tým lepšie a jedno je isté, v blízkej budúcnosti EU, Merkelová nemá čo robiť. Úlohou Slovenska je čoraz aktívnejšie riešiť úlohy v EU spoločne s V4.
Nech mu je zem ľahká, ale to je všetko. Budeme na Kováča spomínať, ako na prezidenta, ktorému bolo blaho rodiny dôležitejšie, ako blaho Slovenska.
Aj keď sa nájdu jedinci, kaziaci dobré meno policajného zboru, tak v prvom rade masmédia majú z toho obrovskú radosť. Už ich vidím, ako pri potrebnom tvrdšiom zákroku polície sa budú ohňať ľudskými právami a očierňovať políciu a znemožňovať razantné úkony proti narušiteľom. Už ich vidím, ako takticky tlačia na vyšetrovateľov, aby boli zásahy polície proti rómom, alebo migrantom kvalifikované, ako neprimerané. Masmédia sa budú naďalej stvať do pozície najvyššieho sudcu a ich "pravda" je tá pravá.
Vydeli sme, ako prebieha na západe niečinnosť polície pri útokoch a vandalizme migrantov.
Je úlohou polície používať primerane tvrdé donucovacie prostriedky, lebo ochrana občanov Slovenska je na prvom mieste!!! Dúfam, že ľudia sa nenechajú naočkovať manipulačnou protipolicajnou rétorikou masmédii.
Mohol by si dať odkaz na tieto materiály, alebo ich uploadnuť na nejaké úložisko?
Pomocou týchto nechápajúcich štyroch típkoch sa dáva zadanie úloh pre zapredané masmédia a náväzných vykonávateľov riadiacích úkonov.
1. Pokračovanie v manipulácii dejinami Slovákov, ktoré sa budú skrývať za národné obrodenie.
2. Synagóga - zahniezdenie židovských manipulátorov na Slovensku (nič proti zdravomysliacim judaistom).
3. Neurochirurg - pokračovanie v ničení zdravého rozumu ľudí pomocou liečebných praktík zdravotníctva.
4. Dnešný spôsob tvrdej práce v IT profesiách presne to neumožňuje, čo tam píšu. Nemajú čas na hranie sa s deťmi, behať po lese, či čítať knihy a už vôbec venovať sa druhej polovičke. (česť výnimkám). Budú do mužských profesií pretláčať viacej žien, aby rozpad rodín bol ešte väčší.
A takto sa zadávajú riadiace úlohy cez hnisavé zapredané masmédia, ktorých éra pomaly končí.
Denník by sam mal pýtať ľudí a nie vždy len osobností a vlastne keby sa pýtal ľudí, tak vždy vyberie len takých, ktorí zodpovedajú zadanému informačnému nastaveniu.
Stupaň, keď už spomenul, prosty zdravotných sestier a učiteľov, mohol tiež povedať, že za ich podporou stáli masmédia a živly za Matovičovcami a Sulíkovcami.
Z akého zdroja čerpáš? A treba doplniť otázky od Bataj55.
Najvýnostnejšie zamestnanie je mať pod palcom úžernícky bankový systém a nie byť politik. Nulovú zodpovednosť má tak Matovič so Sulíkom a nie členovia dnešnej vlády. Východniari aj západniari, je jedno, všetci sú slovenskí občania a keď sa ti tu nepáči, tak sa odsťahuj do svojej domoviny.
zamat, fakticky so všetkým, čo píšeš plne súhlasím, len možno by bolo vhodnejšie, nejaké celostnejšie hodnotenie žiaka robiť kvartálne. V hodnotení by boli popísané hlavne slabé stránky žiaka, ale môžu byť aj silné, aby rodičia vedeli na čom majú pri výchove svojho dieťaťa zapracovať. Ide o to, aby rodičia sa viac zapojili pri výchove svojho potomka do učebných osnov, potrebných pre zlepšenie jeho kvalít a nespoliehali sa úplne len na školu. Mnohí rodičia možno budú namietať, že popri práci nie je na to čas, ale ak je čas na pozeranie filmov a četovanie na internete, tak musí byť čas, aj na učenie sa spolu s potomkom.
Ak sa úplne zruší známkovanie, tak to vytvára precedens, kde môže v budúcnosti stať, že aj úplne neschopní žiaci nebudú prepádavať, ale prejdu do ďalšieho ročníka. Doteraz sa pozeralo na žiaka, ktorý mal zlé známky 4, alebo 5, ako na neschopného a teraz hrozí, že len ústne hodnotenie presmeruje hnev rodičov na učiteľov, kde oni budú tí neschopní, ktorí zle ohodnocujú žiakov. To spôsobí, že učitelia pod tlakom nechajú prejsť do ďalších ročníkov aj úplných tupcov, alebo hodnotenia budú prilepšovať. Je to predpríprava na postupné miešanie žiakov z osobitných tried medzi žiakov v normálnych triedach, čiže degenerácia školstva v západnom štýle.
Nie je problém, ak učiteľ slovne ohodnotí žiaka, ale mal by to byť len nepovinný prídavok k povinnej známke. Veď predsa konečná známka určí, akých kvalít sú žiakove vedomosti, alebo je nutné, aby prepadol a opakoval ročník. Ak sa úplne vytratia známky z hodnotenia žiakov, vytvorí to riadny mišmaš a zníži to kavlitu vedomostí, lebo bez pevne určených kvalitatívnych hodnotení (známok), nie je možné správne vyhodnostiť všetkých žiakov len pomocou slovného popisu.
To je jasné, že tam ide aj o biznis, z takej školy musia výchadzať len neschopní ľudia, ktorí sú vymytí pre správne chápanie životných okolností, tj. sú vhodní kandidáti do médii.
Trochu nejasne som sa vyjadril. Každá kapitalistická firma (aj iné) fungujúca dnes, plánuje.
To je ťažký kaliber, tvoja otázka. Nevieš o tom, že neexistuje kapitalistická firma, ktorá plánuje výrobu a rozvoj pre každý budúci rok, alebo 5rokov, alebo 10, atď.??? Každý štát a firma musí plánovať, bez toho sú odsúdené na zánik, alebo s budú iba kolísať v toku trhu, až kým neskôr nezaniknú.
Chodíš do osobitnej? Tak si ju už konečne ukončí.
Pánovanie výroby a plánovanie celozávodnej odstávky sú dve prepojené veci.
Nechápem, ako môžu existovať obory žurnalistického typu ako marketingová komunikácia, mediálna komunikácia, keď priemerne inteligentný človek to zvládne za krátky čas vo forme kurzu. Tam ide skôr o dlhoročné vyplachovanie mozgov, aby vyučení "komunikátori" nebrali ohľad na občanov, ale na záujmy svojích zamestnávateľov a išli aj cez mŕtvoli. Veď to vidíme na denníku "pravda".
Ja píšem o okresaní právnických škôl z pohľadu čiastočnej nepotrebnosti a nízkej kvality, nie o nezamestnanosti.
To sú šúdijné programy, neskutočne "potrebné". Aj zo stredného odborného učilištia bez maturity vychádzajú inteligentnejší ľudia, ako z tejto akadémie. Som rád, že vláda zakročuje proti školám, ktoré sú skôr ako paródia na štúdium. Ešte treba poriadne okresať počet právnických oborov a ponechať, len tie kvalitné.
Odporúčame