Podľa teba nemá Slovensko vyvíjať aktivity k presadzovaniu svojích postojov a má len čakať na rozhodnutie Bruselu?
Podľa teba nemá Slovensko vyvíjať aktivity k presadzovaniu svojích postojov a má len čakať na rozhodnutie Bruselu?
Som rád, že to pasuje na 9. triedu a ak bude chápať manipulácii čoraz viac deviatakov, budem len rád.
Čo sa týka hľadania, tak už som našiel, len to ladím.
informačné pole - prostredie nasýtené informáciami, v ktorom sa pohybuje jedinec, skupina, národ, štáty, ľudstvo a tieto informácie formujú svetonázor osôb, ľudí. Formujúci vplyv má rodina, škola, masmédia, náboženstvá. Informačné pole môže byť prospešné pre rozvoj ľudstva, alebo degeneračné. Svetonázor človeka a ďalšie jeho znalosti ho štatisticky predurčujú k určitým úkonom a smerovaniu životom. Toto informačné pole zatiaľ väčšinou ovplyvňujú skupiny, ktorých vplyv je degeneračný, preto človek musí sám vlastnou iniciatívou, čoraz viac sa približovať k pravde. Na internete je už dostatok vhodných informácii pre zlepšenie splunažívania nás všetkých, len sa treba do toho pustiť. Treba hľadať informácie na alternatívnych stránkach a nie tu, aj veľkých manipulátorov nezaujíma názor diskutujúcich na stránkach masmédii, ale na alterweboch.
Informácie sú moc a tak ako sa dá táto moc využiť v prospech, dá sa aj zneužiť, len tu sa dostávame k otázke svedomia, čo mnohí pochopia neskoro.
Niečo tu smrdí, asi samochvála :)
Ale blahoželám ti k tvojmu školskému úspechu, kiež by takých študovaných bolo viac, to úprimne.
Len doba sa zmenila a potrebné informácie pre zlepšenie života nás všetkých sú už bežne dostupné na internete a kto vie si ich nájsť a dostatočne správne vyhodnotiť, tomu život praje.
Prajem ti veľa zdaru.
S tým súhlasím, nechal som sa uniesť vzhľadom na konfrontačný tón Writer2.
Úloha väčšiny masmédii je dnes viac menej jasná a to vytvárať potrebné informačné pole a z toho sa generujú príslušné riadiace úkony zasvätených. Tento denník nie je výnimka. Denník vydáva názory, ktoré zodpovedajú potrebnému informačnému nastaveniu tejto chvíle, alebo doby. Skutočne potrebné názory, napríklad o bankovej úžere by sa do denníka nedostali, lebo nezapadajú do jeho nastavených osnov.
Horský je zbehlý v branži a vie dobre, že nevyjadruje len svoj názor, ale aj vytvára informačné pole s určitým zámerom. Ja som na jeho článok napísal svoj názor.
Horský, ako na zavolanie vytvára informačné pole pred snemom Smeru.
V tomto článku poukazuje na potrebu dopracovania téz: http://spravy.pravda.sk/domace/clanok/405631… .Dnes zospmiešňujúco píše o týchto tézach a, že na tieto tézy nezaregistroval ani jeden pozitívny ohlas.
Horský sa stavia do pozície nestranného analytika a pritom je s denníkom "pravda" tandém, ako Matovič so Sulíkom.
V článku je podstatné to, okrem klasického /Smer je zastaralý a treba novú stranu a odvolať Kaliňáka a ďalších podpredsedov, atď./, že sa vytvára tlak na programové ideové tézy Smeru, ktoré nezodpovedajú potrebným liberálnym (napr. LGBTI) a utečeneckým trendom západných poskokov.
Pre pohreb zrušia štrajk a pre ohrozenie stability štátu, to nezrušia, ale s radosťou zvyšujú.
Môžeš riadiť štát ty, spolu s Miklošom, Dzurindom, Matovičovm, Sulíkom, Beňovou, Zalom, masmédiami, ako SME, N, TA3, tento denník a mnoho ďalších podieľajúcich sa na "prosperite" Slovenska.
Držím palce, nech sa Slovensku tento post podarí dostať a dopredu blahoželám.
Otvárač dverí, to je niečo ako holič, alebo taxikár, tí toho vedia viac, ako ten, komu slúžia.
Nejdem hodnotiť všetky body, ale pri 4. sa pozastavím. Myslím si, že je správne, ak sa žiak bude hodnotiť len formou nejakého koncoročného testu. Tak, ako každý človek nemusí mať žiak počas testu svoj "deň", preto je dôležité, aby učiteľ zhodnotil žiakovo celoročné pôsobenie a výsledky v škole. Čiže hodnotiť žiakov celostne a nie len podľa písomného testu.
Iné je to pri skúškach, tam sa robia aj ústnou formou, čo viac poukáže na žiakové schopnosti.
Súhlasím s tým, že aj učitelia, ktorí nechcú štrajkovať by mali na úrovni škôl dohovárať štrajkuchtivým, že ide o veľkú manipuláciu a útok na náš štát vezúci sa na nespokojnosti učiteľov s výškou mzdy.
Netreba, ale všetkých učiteľov hádzať do jedného vreca a netreba zabúdať na silnú miedálnu podporu štrajkov. Netreba zabúdať, že masmediálnemu masírovaniu ešte zatiaľ podlieha dosť ľudí.
Je to len pár zmanipulovaných učiteľov a organizátorom ide o dávanie nesplniteľných podmienok, tj. o vydieranie vlády a vytvorenie nenávisti k učiteľom a celkovo školstvu, aby záškodníci potompresadili reformy školstva, ktoré podporia degeneračný rozvoj detí a mládeže. Svoj hnev treba smerovať na organizátorov a ich podporujúce masmédia.
Na druhej strane je potrebne neustále zlepšovať a kontrolovať kvalitu školstva a ak niektorí učiteľia, alebo školy tieto nastavené podmienky neplnia, tak treba prijať potrebné opatrenia.
Vážim si prácu učiteľov, lebo veľká väčšina z nich pristupuje k výučbe našich pokolení s múdrosťou a nestavajú svoje platové problémy nad kvalitu výučby. Platy je potrebné riešiť, ale diskusiou a postupným zvyšovaním a nie ako to chcú média a organizátori, okamžitým nepslniteľným zvýšením.
Organizátori štrajkov nič bazálne neponúkajú, za to zdravo mysliacim ľuďom je jasné bazálne pozadie organizovania týchto štrajkov.
Úprimnú sústrasť pozostalým.
Ale...
Prečo sa média, po niekoľkých príspevkoch o smrti a pohrebe M. Kováča, niekoľko desiatok príspevkoch o štrajkujúcich pár učiteľov, tak intenzívne nezaoberajú aj dôležitým celospoločenským problémom bankovej úžery. Prečo tu nepíšu o tom, ako úroky-úžera je portiľudská a je potrebné ju zrušiť?! Prečo nepíšu smutné príbehy o tom, ako banková úžera zničila mnohým ľuďom životy?!
Veď preto hovorím, že tu dávaš vymyslené čísla a vytváraš dojem, ako keby táto stránka bola smerodajná v počte štrajkujúcich. Je to ďalšia organizácia typu amnesty international, priekumné agentúry atď., ktorých čísla slúžia na upravovanie verejnej mienky.
Mal by si sa polepšiť a určite sa budeš mať v živote podstatne lepšie :).
Odporúčame