Pouziva sa aj aj. Tesla (a vacsina aut vybavenych podobnym systemom) ma aj radar aj niekolko kamier a data sa kombinuju. Radar je dobry na urcenie vzdialenosti a pripadne rychlosti ostatnych aut, ale uz nie je velmi dobry na presne urcenie polohy, kde ta prekazka je. Tam kamera jasne vedie. Dalsia vec je, ze niektore typy prekazok radar proste "nevidi" z principu ako funguje - napr. male dieta alebo cokolvek co nie je kovove a/alebo odraza radarovy signal niekam bokom a nie nazad k antene.
A celkom verim, ze kvoli tomu prislo k nehode - oslnit senzor kamery je ovela lahsie ako ludske oko. Druha vec je, ze vodic sa mal venovat situacii na ceste a zasiahnut. Teslacky autopilot to explicitne vyzaduje, nie je to uplne autonomne ako su tie Google auta a v pripade chyby ci niecoho necakaneho sa proste vypne a clovek musi prevziat riadenie. Ludia na to samozrejme kaslu, na Youtube je kopec videii kde ludia robia kde co (vcitane spanku!!) a auto ide stokilometrovou rychlostou na autopilot ..