Tava tiez prdi metan, to je sklenikovy plyn este horsi ako CO2.
Nebluznite uz z tych islamistov tolko.
Tava tiez prdi metan, to je sklenikovy plyn este horsi ako CO2.
Nebluznite uz z tych islamistov tolko.
Rakusania nas "nerprest.ia", my to spravime sami. Nikto normalny neveri, ze ked dopravca bude mat moznost vykladat v Rakusku s priamym prepojenim na Dunaj a ich dialnice tak bude nieco vykladat v Ciernej nad Tisou. Cinania nepotrebuju vozit tovar na Slovensko, oni ho chcu dostat dalej do zapadnej Europy. A to je ovela jednoduchsie z Rakuska ako z vychodu Slovenska, kde dosial nemame dialnicu a o slovenskych zelezniciach skoda hovorit ...
Sirokorozchodna na Slovensku su len mokre sny par ludi, co kralovsky na stavbach zarobia ale z dlhodobeho hladiska je to nezmysel pretoze ak ma pokracovat dalej na zapad tak sa u nas prekladat nebude nic.
No ak toto malo byt vtipne tak vam to nevyslo ... Zomrelo tam dieta, ze vas hanba nefackuje.
Ak by ucitel o niecom takom vedel tak ho urcite behat nenecha, nikto sa nechce nechat zavriet ak by sa nieco stalo. Navyse ak by mal ten ziak nieco take diagnostikovane (inak by to ucitel nemal ako vediet) tak bude urcite od telocviku oslobodeny. Lekari oslobodzuju od telocviku kvoli ovela banalnejsim veciam ako je problem so srdcom.
S najvacsou pravdepodobnostou islo zase o pripad vrodenej vady na ktoru sa pride az ked clovek zrazu skolabuje. Boli taketo pripady aj vrcholovych sportovcov - napr. futbalistov, ci pred dvoma mesiacmi cyklista na Paris Roubaix. Aj medzi skolakmi sa to stava, bolo za posledne roky podobnych pripadov publikovanych viac.
Smutny pripad ale tam sa bohuzial vela urobit neda ...
Ak nedokazete pochopit rozdiel medzi nedbalostnym trestnym cinom a umyselnym ublizenim na zdravi tak sa radsej k veci nevyjadrujte. Len ukazujete, ze vam skor ide o politiku a trolling ako nejaku spravodlivost.
Umyselne trestne ciny maju vo vseobecnosti daleko tvrdsie sadzby prave preto, ze su umyselne. Ze tento neborak nezomrel po utoku na hlavu kamenmi bolo viac menej len stastie a nie polahcujuca okolnost. Alebo chcete tvrdit ze Lipsic zrazil toho chodca umyselne?
Davajte si pozor co prajete inym - babka v ciernom na neosvetlenom bicykli moze skoncit pod kolesami aj vam a budete za tu podmienku radi.
A vy myslite, ze ti hrubokrki steroidovi lempli co si potrebuju udriet a robia tam bordel sa chodia modlit do tej modlitebne? (bola tam len jedna a aj to sukromna, ziadna mesita - na Slovensku nemame mesitu ani jednu).
Lebo inak nevidim suvis s clankom ...
Ako v Calais to nie je, fotky tych "stanovych taborov" sa daju lahko dohladat. Navyse to vlada priebezne cisti, toto bol uz od zaciatku roka asi treti alebo stvrty takyto kemp.
A na "Merkelbabu" kydate zbytocne, toto nie su Syrski utecenci, ktorych pozvala Merkelova ale migranti prevazne zo subsaharskej Afriky - Mali, Kongo, a pod. Tito sem prichadzali uz davno predtym, nez sa Merkelova vobec stala kancelarkou - napr. "Dzungla" v Calais existovala uz od cca 1999, len sa vsetci tvarili, ze to nevidia a ten problem neexistuje.
To je take to klasicke populisticke "rychle riesenie" co nic neriesi, resp. je nerealizovatelne. Ono to totiz tak celkom nejde a nie preto, ze by to Francuzov doteraz nenapadlo.
Jednak mnohi ti ludia z Libye neprisli (Libya nie je jedina migracna trasa), mnohi nemaju ziadne doklady, takze nie je jasne kam ich repatriovat/vyhostit. A dalsia vec - ako si to "nalozenie na lod a vylozenie v Libyii" predstavujete, ked Libyjci sa vyhrazaju, ze budu na cudzie lode v ich vysostnych vodach strielat? (a aj strielali - na co inak maju podla medzinarodneho prava plne pravo). To tam maju Francuzi poslat lietadlovu lod a vykladat migrantov nasilim pod palbou?
Pokial ta krajina nespolupracuje a neprijme tych ludi dobrovolne tak nemozete nalozit lod plnu ludi a poslat ich na more. Teda ak chceme zostat v medziach civilizovanej spolocnosti a nie na urovni africkych gangstrov, ktori ludi nechavaju skapat na mori ci ich rovno zabijaju.
Rozpravate nezmysly - ilegalny migrant nema vo Francuzsku narok na ziadne "socialne pridavky".
Ziadatel o azyl (musi mat podane papiere) moze maximalne dostavat 9 mesiacov prispevok na stravu a ubytovanie - co je nejakych 200 euro mesacne (pre porovnanie, mesacne zivotne minimum vo Francuzsku je cca 600 eur na hlavu). To je vsetko. Fakt "terno" ...
Na dalsie davky dosiahne az v momente ked by mu bol priznany statut utecenca alebo azyl - a to vacsina nedostane.
To je stupidny preklad z agenturnej spravy, neslo ani o utecencov a ani o utecenecky tabor.
Tieto tabory vznikaju jednak kvoli nelegalnym migrantom, ktori dufaju, ze vo velkom meste si skor zozenu nieco do ust a pripadne moznost pokracovat v ceste dalej, jednak kvoli ludom, co sice azyl alebo statut utecenca dostali a rozhodli sa z ubytovacich centier (vacsinou na vidieku) odist (zvycajne z tych istych dovodov). Vacsina su Africania zo subsaharskej Afriky.
Vela z nich totiz mieri do Britanie a dufaju, ze sa dostanu niekde do kamiona v Calais a podobne. Francuzsko pre vacsinu nie je miesto kde chcu zostat, pretoze je ak nie su prave z byvalych frankofonnych kolonii (Mali napr.) tak je tu obrovska jazykova a kulturna bariera.
Nie je o nic lepsi ani horsi ako vsetci ostatni co tam sedia. V parlamente nam sedia mafiani a fasisti, dlhorocny predseda vlady sa s mafianmi zaplietol, co sa deje na ministerstvach skoda hovorit. Takze "vypichnut" si takto prave Kisku ze sa stretol v televizii s vrahmi (co si inak trest odsedeli) je lacne farizejstvo. Urobil preslap ale aspon sa nebal vyjadrit svoj nazor, na rozdiel od inych ktorych nazor sa meni podla toho aky je aktualny prieskum verejnej mienky.
Skor sokuje uroven tohto clanku z novinarskeho hladiska - vidno, ze Pravda sklzava na uroven ruskeho Sputniku (spravy z ktoreho tu inak maju velmi caste miesto). Miesa sa spravodajstvo (ze sa nasla nejaka paska co moze vniest nove svetlo do toho pripadu) s politickym komentarom co s vecou nic spolocne nema (kopanie do prezidenta). To je sposob prace ruskych medii (resp. tazkeho socializmu), kde sa spravy vzdy museli spravne "politicky" prezentovat. So zurnalizmom to ma ale malo spolocne. Smutne, na mienkotvorny dennik.
Z handsfree sa neda fejsbukovat, sms-kovat, ci streamovat video, takze keby ho aj mal, tak ho nepouzije. Toto nie su pakovia co za jazdy telefonuju, toto je "vyssi level". Zazil som uz aj cyklistu co mal v ruke telefon a za jazdy s niekym chatoval ... To handsfree a zakazy nevyriesia, takychto by mali policajti rovno posielat do basy za vseobecne ohrozenie.
Racionalne a vystupenie z EU a NATO nejdu dokopy. Sice by sme neplatili DPH na cinske haraburdy ale nasich 5 automobiliek by platilo clo na vsetky vyrobene auta. Do dvoch rokov by boli vsetky zo Slovenska prec. O tom co by to spravilo s ekonomikou asi sa netreba velmi rozpisovat. O vystupeni z NATO ani nema cenu diskutovat. Nehnevajte sa, Slovensko nie je Svajciarsko, ktore si to jednak moze dovolit, jednak ma na to zemepisnu polohu, kde sa ziadnej armade nechcelo trmacat poslednych cca 800 rokov.
Okrem toho, aj Svajciari su clenmi Europskeho zdruzenia volneho obchodu a maju podpisane dohody s EU aby mali pristup na jednotny trh - co im diktuje hodne veci napr. okolo bankovnictva, ciel a podobne.
Takze bluznenie o vystupeni z EU je fakt mimo misu ...
To uz funguje. Ak nakupujete cez AliExpress, Banggood a podobne, staci si navolit EU sklad. Ale nie vsetko je v nich dostupne. Navyse tam cielom nie je obchadzanie DPH ci ciel ale zrychlenie dorucenia (3-5 dni niekde z UK namiesto 3 tyzdnov z Ciny).
To je skor hanba Slovenska pretoze inde to tak nefunguje. Podobne nezmysly a obstrukcie su len u nas a v Cechach, napriek tomu, ze tie colne predpisy platia rovnako v celej EU.
V zahranici je bezne, ze od cla je oslobodeny tovar do cca 200 eur (nie 20), vyclenie za vas spravi posta (vacsina odosielatelov potrebne papiere - proforma faktura s cenou/zelena colna nalepka - nalepi na balicek, takze nie je dovod aby prijmatel chodil na colnicu) a ak je treba nieco zaplatit, tak zaplatite pri prevzati zasielky na poste pripadne kurierovi. A DPH samotnu na male zasielky nikto nevybera, pretoze je to proste maximalne neefektivne - papierovanie a uctovanie stoji viac ako tie 2 eura DPH.
Kde byvaju problemy su skor chybajuce colne papiere ale to uz vacsina predajcov pozna a davno sa mi nestalo, ze by som mal s tym problem. Takze netreba nadavat na EU ale na nasich byrokratov (posta, colna sprava) co nie su ochotni pouzivat sedliacky rozum a nechapu, ze oni su tam pre zakaznika a nie opacne.
Necvaknu.
Ebay je len trhovisko kde si zahranicny predajca da inzerat, ale tovar je fyzicky stale posielany z Ciny ci inokadial. Takze z hladiska cla a DPH je uplne fuk ci to kupite z AliExpressu alebo eBay (jedno ci ebay.de, ebay.at, ebay.com alebo ktorykolvek iny).
Dokonca to tak plati aj ked je predajca v Europe ale tovar je v Cine (tzv. drop shipping). Jediny pripad ked by predajca tovar preclil za vas a cena by bola uz s danou je, ak je tovar fyzicky posielany z Europy. AliExpress, Banggood a niektore dalsie tieto "trhoviska" maju sklady aj v Europe ale nie je to pravidlo (a v tych skladoch su len niektore polozky, ani zdaleka nie vsetko).
Boze, tomu Ficovi uz nacisto preskocilo ... Nakoniec je za vsetko zodpoveny prezident, opozicia a novinari, ktorich diriguje zo zahranicia Soros.
Len on, kto ma v rukach vsetku vykonnu moc viac ako poslednych 10 rokov je neviniatko a vsetci sa mu snazia ublizit a uskodit. Mali sme na urade vlady uz takehoto "Lenona" a neslavne skoncil. Tiez rozpraval o protislovenskych komplotoch ...
No, vidno, ze mu poriadne tecie do topanok a ma nalozene v gatiach, ked vytahuje "argumenty" takehoto kalibru ...
Podobne problemy s upchatymi/namrznutymi pitotkami a senzormi statickeho tlaku mal aj Boeing (a boli aj nehody - napr Birgenair 301, alebo na B737: http://aviationweek.com/awin/boeing-addresse…). To nebola vyrobna chyba lietadla - tie senzory boli od Thalesu, ktory ich dodava aj inym vyrobcom. Ale to su klasicke Airbus vs Boeing fanboy vojny, specialne na Wikipedii, kedykolvek sa cosi stane.
Let s nefunkcnou indikaciou rychlosti sa bezne trenuje a nie je to nic, co by za normalnych okolnosti sposobilo katastrofu (tie trubice moze upchat napr. aj hmyz alebo vyradit zrazka s vtakom - dan za to, ze musia smerovat vred). Len to nesmie "potentovat" posadka. AF447 bolo primarne maslo Air France a ich vycviku, nie Airbusu.
To s tym "horiacim lietadlom" a "rozpadnutim" by som to bral s rezervou. Je znamy fakt, ze ociti svedkovia casto tvrdia, ze videli stroj "vybuchnut", "horiet" a pod a pritom sa nic take nestalo. Ludia nie su velmi spolahlivy zdroj. A z ineho zdroja zatial taka informacia nebola.
Inak teoreticky kvoli namraze sa lietadlo rozpadnut moze - ak namraza sposobi stratu kontroly, ci uz preto, lebo piloti stratia informacie o rychlosti/vyske a spanikaria alebo namrznu nosne plochy a stroj sa neudrzi vo vzduchu (stall), tak sa moze stat, ze aerodynamicke sily mozu napr. sposobit zdeformovanie/odlomenie chvosta alebo dokonca aj casti kridla. Napr. stall sposobi, ze lietadlo sa prevrati na jednu stranu, potom na chrbat a "spadne" nosom do vyvrtky. Pri dostatocne rychlej rotacii ho odstredive a aerodynamicke sily rozlamu. Game over.
Preto sa napr. letecka akrobacia smie robit len na strojoch co na to su certifikovane, inak by to mohlo zle skoncit. Dopravne stroje na to stavane rozhodne nie su.
Takato statistika je hodne zavadzajuca ak ju nebude normalizovat na pocet letov/prepravenych pasazierov a podobne. Je tiez velky rozdiel napr. v tom, ze kym v znicenej Europe po vojne toho vela okrem vojenskych strojov nelietalo a v Rusku este menej, v Amerike civilne letectvo fungovalo (a padalo) dalej. Pritom povojnove roky boli statisticky tie s najvyssim poctom nehod. Takze tieto absolutne cisla su nezmyselne a nemaju ziadnu vypovednu hodnotu.
Je to dobry priklad ako sa da statistika zneuzivat.
Pre porovnavanie bezpecnosti ma ovela vyssiu vypovednu hodnotu napr. JACDEC ranking:
http://www.jacdec.de/airline-safety-rank ing-…
V top 60 sa z ruskych firiem zmestil len Aeroflot (na inak velmi slusnom mieste). Lenze vela leteckej prevadzky v Rusku nerobi Aeroflot ale rozne regionalne male spolocnosti lietajuce casto na starych strojoch a s bohvieakou urovnou udrzby a posadok. A tie potom padaju ako hrusky. Americke firmy prepravujuce pasazierov su v top 60 prakticky vsetky.
Odporúčame