No, to je troska jablka s hruskami. Je rozdiel, ci snimace tlaku zamrznu preto, lebo pilot nezapol odmrazovanie - co je povinny ukon pri starte kedykolvek ked sa moze vyskytovat namraza, podobne ako odmrazovanie povrchu lietadla - alebo preto, ze snimace maju konstrukcnu vadu. Co bol pripad jedneho typu pouzivaneho niektorymi Airbusmi.
Okrem toho, ten let z Ria nespadol primarne kvoli tomu, ze tie Pitotove trubice zamrzli, ale preto ze piloti takmer 5 minut neprisli na to, ze stracaju rychlost a padaju (vyskomer fungoval) - pritom stroj bol cely cas bez problemov ovladatelny, akurat sa im vypla automatika. Naopak svojimi zasahmi situaciu este zhorsovali. To bola fatalna chyba pilotaze (a vycviku v Air France), nie neriesitelny technicky problem.
A co sa tyka ruskeho letectva, o tom myslim hovoria statistiky nehodovosti dost jasne - Rusi tam bohuzial jednoznacne vedu vdaka technickemu stavu mnohych strojov a klasickej ruskej lajdacine. Letecky priemysel nie je len o kvalite vyroby.