Treba pohľadať, z čoho vznikla choroba šalených kráv!!
Treba pohľadať, z čoho vznikla choroba šalených kráv!!
Nu bitunky na slovensku nemali alebo prišli o povolenie zpracovať jahňacinu. A pochybujem že certifikáty sa za mesiac podarilo vybaviť! Dúfam že tak, ako kontrolujú kuracinu sa podívaju aj na to slovenské mäso.
Oznam podobný reklame!!! Prečo sa redakia nepýtala teho MVDR z DK na protokol a neopýtali sa koľko im za takéto kontroly tej veterine na Banisku príde od "slovenských hydinárov"???
On to nikdy nepovie ako a o čom to je! Konec bude keď sa "premorime"! Alebo keď korporácie dosiahnu POVINNÉHO OČKOVANIA! Takže zatiaľ je to o spomalení aby zdravotníctvo malo dosť posteli. Na SK sa nedá postupovať ako v Číne, kde postavili nemocnice a snažili sa pomôcť ľudskému telu aby nadobudlo protilátky prirodzeným postupom. Skôr či neskôr tí, čo nemajú odolnosť alebo schopnosť prežiť to dostanú tak ako tak a exnu.
Katastrofa, ak sa majiteľ "modrej knížky" cíti ako generál. Najmä ak pred tým si robil srandu z "kapitána". Založil si živnosť s regionálnou tlačou, ktorá žila z inzercie. A teraz absolvent školy managementu uplatňuje našepkávané múdra.
Jedna z informácií ktorá mňa zaskočila, bolo o volně ležícího dřeva ktoré je nejvyšší za posledních tisíc let. Takže bo.del ktorý živí požiare. Nie je to podobné snahám zelených na slovensku ponechávať prírode nech si poradí??? Ako vidieť - ona si poradí a človek bude len utekať.
No štát má asi ako väčšinový vlastník aj inú zlatu kačku... Vlastnia 51% v spoločnosti Podnik pritom v oficiálnych databázach priznal v roku 2018 dovedna štyroch zamestnancov a celkový zisk vyše miliardy eur, pripomína Bisnode. Spoločnosť SPP Infrastructure vlastní štát prostredníctvom firmy SPP (51 % akcií) a firma EP Infrastructure (49 % akcií), ktorá je súčasťou Energetického a průmyslového holdingu (EPH). A pozrite ako sa činí EPH v zahraniči, akovstpuje do enegetiky.
A ako sa budú pozerať títo: Počet zamestnancov:4, zisk na jedneho.... fííííha https://www.webnoviny.sk/venergetike/najzisk…
Velmiprekvapeny asi vyrastal v na východe v osade...
Slovenské súdnictvo - nič nové
Text Nohavica ešte za totality:
Už dvacet sedm roků chodím po světě
a ten svět furt a furt se stejně točí
já budu klidně smát se budu veselý
jenom mi vydloubněte oči
Neviděl bych vypasené páprdy
tisíce let a stále titíž
když něco prohnilého v státě zasmrdí
říkají ty snad něco cítíš
Říkají mi
dobráci v Rudém právu
není tak zle
jen chlapče zvedni hlavu
Dejte mi do ruky mávátko
a řekněte jak volat sláva
já už si najdu ten správný směr
a budu mávat mávat mávat
Můj soused odvedle je farář v kostele
moc príma kluk jenže často hledí k nebi
já jaksi v nebi nemám žádné přátele
a Bůh ten pro mě nikdy nebyl
Čtu jenom básně těch kteří už zemřeli
a ten svět furt a furt se stejně točí
já budu klidně smát se budu veselý
jenom mi vydloubněte oči
Říkají mi
dobráci za koryty
není tak zle
ovšem musíte pochopiti
Já zpívám
dejte mi do ruky mávátko
a řekněte jak volat sláva
já už si najdu ten správný směr
a budu mávat mávat mávat
A tak ďalej......
A čo sa zmenilo na východe ako sa kleplo po prstoch taliánom? Prišli z Bratislavy plynári a nová mafia pokračuje ..
http://www.tvp.info/25939587/ a slovenskí politici už nebudú o ničom rozhodovať... 4. ríša už prichádza.
Tak tento sumit je skvele popisany u poliakov. http://www.tvp.info/25939587/ Ak si použijete prekladač, zistite, že vzniká 4. ríša. Dolfik by zavidel ako kultúrne a bez vojska to ide...
Nie som expert, ale podľa stavu v akom bola D z Ružomberka na východ, tak IHNEĎ by sa mali začať vážiť kamióny, lebo tak sa nedočkáme pekných a "bezkoľajných" ciest.
A to nehovorím o padajúcich mostoch kade tade, lebo väčšina sa stavala po vojne (cca 50-te roky) a beton už je po životnosti.
D3 vôbec nie je podľa historických ťahov Balt, Balaton, Jadran ale je to výmysel Mečiarovcov. Poľsko bolo D3 zaskočené a museli to potom upraviť. Ak by sa jazdilo podľa historie, bola by tá cesta cez Oravu. Ale mocipáni postupne likvidovali aj železnicu z Kralovian a cestu nestavali. Na záver - neviem, kedy a ako sa porieši D.K., lebo tam ľudia nechcú ani jeden z variantov a tunely zasa nechce bývala mestská časť Bziny.
Dôležitá zmena
Obaja riaditelia okresných hasičských a záchranných zborov upozornili na dôležitú zmenu. Od mája sú zrušené okresné operačné strediská, ktoré prijímali telefonické žiadosti občanov o pomoc. Teraz ich spracúvajú na krajskom operačnom stredisku v Žiline.
„Preto je dôležité, aby volajúci čo najlepšie upresnil miesto, kde potrebuje pomoc,“ hovorí Jozef Púčik. „Nestačí povedať miestny názov. Operátor nevie, že Kozinská, Plešivá, Grúne sú miestnou častou Zázrivej.“
Presvedčil sa o tom aj majiteľ auta, ktoré mu niekto úmyselne zapálil v Dolnom Kubíne. Stále opakoval, že auto horí na Brezovci. Čudoval sa, že operátor nevie, kde to je. Sídlisko sa totiž nachádza približne 300 metrov od hasičskej stanice. Operátor to nemohol vedieť
Čítajte viac: http://orava.sme.sk/c/8145569/minulorocne-po…
Je to sic konkurencia, ale dostatočne ukazuje skutočný stav http://orava.sme.sk/c/8131761/ubohe-pacienti…
Joooj ako si ďaleko od reality! Skús sa pozreť po nejakej čo odišla so svojou špecializaciou do A, D, kde je u pacientov na prístrojov s pekným platom. Nehladaj s lupou, v každom kúte sa nejaké nájdu :-D
Američania sa snažia aj u nás na východe "ťažiť" bridlicovú ropu. Vôbec by ma neprekvapili, po prijaťí Turecka do EU, cisterny z ropou.
Odporúčame