Keď myslíš...tak používaj "holandské" otváranie dverí aj v svojom byte....
Keď myslíš...tak používaj "holandské" otváranie dverí aj v svojom byte....
To je výborný nápad. Cesta 4 x 170.- km do a z Bratislavy...To bude úspora!
V prvom rade máš jazdiť po vozovke, nie po chodníku! Tak isto nesmieš obchádzať autá, prípadne križovatky po prechodoch, ako to "šikulky", ako ty bežne robia.
Neviem čo je zelená zebra, či je to nejaká zmena zákona, alebo výmysel nejakého richtára.
Si presne ten bradatý liberálny progresívec, čo si myslí. že všetko môže, že mu patrí svet!
Oprava: : Hlúpa blonďatá poslankyňa bola tuším z HZDS.
Jednoducho. Stál som pred prechodom s mladou slečnou. Ona vyrazila priamo pod kolesá nákladného auta. Podivila sa, veď mám prednosť, povedala. Načo ti bude, keď budeš mŕtva? - znela moja odpoveď!
Jednoducho veľmi mladí a starší občania nedokážu odhadnúť, či auto zastavuje, či dokonca zastaviť dokáže.
Túto zmenu navrhla hlúpa poslankyňa SMER-u hádam pred 20 rokmi. Nechce sa mi to hľadať. Zmena platila asi 2 roky, keď sa ukázalo, aká je to pre chodcov nebezpečná a samovražedná výhoda. Chodci sa vrhali pod kolesá automobilov. Katastrofa! Následne tento paragraf potichu a s hanbou poslanci zrušili....
Nedokážeš rozlíšiť prechod pre chodcov a cyklistov a pohyb cyklistov po týchto dvoch prechodoch, keď sa pýtaš takú hlúposť?
Radšej nám hlupákom poraď, kde nám prezujú gumy za 20.-€!
Takto sa môžeme prekárať do nekonečna. Tiež som vodič a aj cyklista, tak že situáciu poznám z oboch strán.
Ale to sme už príliš odbočili od pôvodnej témy, teda, že EÚ vymyslela ďalšiu kravinu, ktorá nič nerieši a nevyrieši...
Ja si myslím, že ak chceš chápať, tak je moje vysvetlenie dostatočné.
Ale dobre, zopakujem pre teba. Úplne zbytočné dávanie prednosti chodcom ( nad rámec zákona ) vytvára v mestách kolóny, spomaľuje premávku a vychováva z chodcov drzáňov, ktorí si prednosť vynucujú, hoci absolútna prednosť chodcov na prechode už dávno neplatí!
Tu sa pekne ukazuje rozdiel medzi dvomi typmi vodičov!
Ja mám vodičský preukaz od roku 1975 ( motorky do 50cm3) a mám najazdených okolo 400 000 kilometrov..
Ja síce píšem sprostosti, jednu za druhou, ale keďže úspešne predvídam dianie v cestnej premávke, čo aký vodič urobí a rátam s tým, že mi niekto nedá prednosť, tak som nikdy neabsolvoval haváriu na automobile, ani z viny iného vodiča. Keď vidím šialenca, ktorý sa rúti po vedľajšej ceste tak radšej pribrzdím a rátam s búračkou. Totiž rýchlosť vozidla a správanie vodiča vie skúsený vodič celkom dobre a presne odhadnúť. Ale to nebude tvoj prípad, ty si príliš hrdý a príliš veľký macho na to, aby si sa niečo učil a naučil!
Ty nepredvídaš, lebo si bohorovný vodič a človek, a tak sa aj správaš a búraš, pričom je jedno, či z tvojej alebo cudzej viny. Ja radšej ustúpim z hrdosti a nenabúram....
Nehôd cyklistov podstatne ubudne, ak si aj oni prečítajú dopravné predpisy a nebudú jazdiť po chodníkoch a prechodoch pre cyklistov, nebudú jazdiť dvaja vedľa seba, nebudú konzumovať pred jazdou alkohol, budú predpísane osvetlení, pri odbočovaní doľava sa budú správať zodpovedne....
Ja nepotrebujem chápať tvoje múdrosti, ja sa orientujem podľa vlastných skúseností.
Mám Peugeot 301 a letné pneumatiky mám už dosť zjazdené ( po cca 40 000km v lete ), navyše ma hneval náklad na prezúvanie cca 120.- € za rok. Tiež už veľa nejazdím, tak 4 000 km za rok. Takže som už tretí rok prestal prezúvať letné za zimné pneumatiky. A osvedčilo sa! Jazdné vlastnosti sú aj v lete bez zmeny ( ja už v svojom veku nedivočím pri jazde ), zimné pneumatiky sa skoro vôbec v lete neodierajú, spotreba paliva so zimnými pneumatikami sa nijako nezmenila.
Takže si nechaj svoje reklamné slogany, bláboly a múdrosti. Ja zimné pneumatiky ani po 8 rokoch jazdenia nevymením!
Ďakujem za podporu, avšak mám k tvojmu príspevku podstatné pripomienky:
1/ Cyklista NESMIE jazdiť po chodníku, môže najviac bicykel po chodníku tlačiť ( samozrejme, ak jazda po chodníku nie je povolená značkou)!
2/ Je veľmi škodlivé "zastavovať pri každom prechode automaticky, keď "už z diaľky vidíš chodca, blížiť sa k nemu"! To je možno vhodné v Nemecku, ale u nás sú pravidlá cestnej premávky iné.
- chodec musí dať zrejme najavo, že chce prejsť po prechode ( napríklad ja si vždy radšej počkám, až autá prejdú, lebo nemám rád, keď ma situácia núti kráčať rýchlejšie, čo dám najavo, že sa zastavím ďalej od prechodu, pokyniem vodičom, alebo sa obrátim prechodu chrbtom!)
- chodec nesmie na frekventovanej ceste sám prechádzať cez prechod
Tvoje počíňanie spôsobuje zníženú plynulosť premávky v mestách, keď vodiči dávajú prednosť osamelým chodcom, cyklistom...Možno sa práve ty potom čuduješ a sťažuješ, prečo je jazda mestom tak pomalá a komplikovaná!
Ty nechápeš všeličo a ešte to učíš aj malého syna!
Poľsko, je Poľsko, na Slovensku platí, že cyklista NESMIE "vpáliť" na prechod pre chodcov a nesmie na ňom jazdiť vôbec. Ale pre cyklistov predsa žiadne pravidlá v liberálnom svete neplatia, že!
Je to preto, že cyklista + bicykel sú oveľa ľahší ako auto, ľahšie zabrzdia, zastanú, zostúpia z bicykla a pretlačia ho po prechode pre chodcov...., ako má náhle auto zabrzdiť!
Na inom mieste sa oháňaš citáciou z predpisov, tak by si mohol vedieť, že máš rýchlosť jazdy prispôsobiť svojim schopnostiam, poveternostným podmienkam a zároveň vedieť zabrzdiť na vzdialenosti na ktorú máš výhľad.
Takže žiadne "nemáš šancu" v doprave neexistuje, ibaže by si bol šofér inej kvality, prípadne sa volal Lipšic, ako píšeš!
Tak načo teda je potrebné zavádzať POVINNE nejaký nezmyselný "holandský" spôsob otvárania dverí auta v autoškolách?
Z tvojho textu mimochodom nie je zrejmé, či sa ti ten bláznivý nápad, ktorý slovenská legislatíva už dávno vyriešila, páči, alebo nie!
Môžeš mi odcitovať pasáž môjho textu, kde som požadoval, aby cyklisti dodržiavali "odstup od
pásu zaparkovaných vozidiel" a jazdili "v strede pruhu na ceste s hustou dopravou"?
Si si istý, že tvoja pripomienka patrí mne?
Musel som sa nad tvojim textom hlboko zamyslieť. Naznačuješ, že je možné iba ostať v NATO, alebo vystúpiť. Dokonca ak Fico nepožiadal o vystúpenie z NATO, ak Fico nakupuje špičkové zbrane v USA, aby zabezpečil našu vzdušnú obranu, ktorú zločinci zadarmo poslali na Ukrajinu, ak Fico okamžite nerieši zmluvu s USA, ktorá je ďaleko posledná v priorite riešenia iných politických, ekonomických, právnych...problémov, tak je u teba "za blbca"! Presne zmýšľanie liberálno-progresívnej opozície, ktorej priorita, podľa pani Plavákovej, je zaviesť trestnosť spochybňovania LGBTXYZ a genderov.
Tak si zoberme príklad z našej opozície, keď z plných síl bojovala za Špeciálnu prokuratúru. Jej vodcovia, napríklad z KDH, tvrdili, že načo rušiť ŠP, veď stačí iba vyhodiť Lipšica a vylepšiť pravidlá fungovania ŠP. Veľmi pekný príklad, ako postupovať v prípade NATO-a.
Takže načo vystupovať z tejto organizácie, stačí ju oba umravniť, vylepšiť, spacifikovať...A práve o to sa Orbán a Fico snažia!
Je tak zdatný odborník, ako geniálni odborníci, čo vyvinuli mRNA vakcínu a použili ju na miliónoch občanov sveta, ako na skúšobných myšiach?
Vieš odhadnúť aké budú náklady na stovky veterníkov, ktoré by mali rovnaký výkon, ako jeden blok jadrovej elektrárne, ako ovplyvnia ekológiu, estetiku krajiny, biodiverzitu, spotrebu palív pre servis a obsluhu? Vieš zabrániť energetickým problémom, ktoré sa dejú v Nemecku potom, čo odstavili svoje jadrové elektrárne? Nestačí ti poučenie z týchto krajín?
Rešpektuj si koho chceš, ale používaj pritom aj mozog!
Lebo bradatý cyklista s taškou krížom cez prsia, ktorý valí po ceste plnou rýchlosťou, nemusí rešpektovať žiadne zákony, pretože je príslušník vládnucej liberálno-progresívnej triedy v EÚ. On môže všetko, nemusí nič! Môže porušovať dopravné predpisy, môže chľastať alkohol počas jazdenia, môže jazdiť po chodníkoch a ohrozovať chodcov, môže jazdiť po prechodoch pre chodcov...
Cyklista je moderný "anjel", čo neprodukuje CO2, tak preto!
Odporúčame