ty si skutočný fascas§
Čo je bežné? Daj koľko.
Trol kecáš nezmysly, ani sa nezapájaj do diskusie!
MMF - Ruska ekonomika do konca roku 2015 skrachuje. Máj 2014.
Chlape bol si niekedy v lietadle alebo vrtulníku? Vieš čo je to lietanie? Toto môže napísať len taký odborník, ako si ty. Prečo havaruje šofér, ktorý ma najazdené 2 miliony km? Nezaťažuj internet svojími debilinami!
Silent s tým zatajovaním nieje také ľahké, ako si všetci myslíte. Každá letecká katastrofa sa musí do dôsledku vyšetriť a jej výsledky zverejniť pre možné opakovania, či už technického problému, alebo problému pilotáže. Armáda by bola sama proti sebe, ak by to do dôsledku nevyšetrila. Mohla by sa chyba, kôli ktore sa katastrofa stala opakovať. Preto aj zákaz lietania na type, pokial sa nevylúči technický problém. Keď to bolo technickým problémom, ide sa po dielci, ktorý zapričinil katestrofu a jeho funkčnosť sa kontroluje u všetkých strojov danného typu. Až potom môžu lietať. Pri chybe pilota sa robí rozbor chyby a dáva sa inštrukcie, ako podobnej chybe predísť. Každá letecká katastrofa sa dáva do vestníku a ukladá sa pokial danný typ lieta a to nielen u nás. V skratke je to asi takto.
Myslíš si, že UH 60 je modernizácia? Ďaľší naslovovzatý odborník. Z vrtulníka, ktorý bol vyrobebý v roku 1987, ako písal rybár , ostalo akurát niečo z draku, ináč bolo v ňom všetko vymenené či už pri generálke, alebo pri bežných opravách. Keď tomu nerozumieš , tak do toho nekecaj.
Naslovovzatý odborník sa ozval!
Odborník, čo je to bezpečnosť radovo lepšia? Vysvetlí nech my hlupáci sa poučíme.
Preto ťa to štve, že Sibír nieje americký. Viem v pomocnej škole učia len počítať do 100.
Možno na Kryme - Nová Kelča a možno ani to nie! Somár!
Ďalší možný potencionálny prezident "inteligent" v USA!
Simon kapitán lietadla sa nerozhoduje. Je povinný letieť tam, kde ho stredisko riadenia letovej prevádzky navedie. V opačnom prípade je to narušenie vzdušného priestoru.
Pilot nesmie neuposlúchnuť, nariadenie riadenia letovej prevádzky. Potom sa to berie ako narušiteľ vzdušného priestoru a štartuje bojové lietadlo z pohotovostného systému. Tak je to všade nad územím ktoréhokoľvek štátu.
Snehuliačik, čo tu trepeš nezmysly. Za bezpečnosť letu nad ktoroukoľvek oblasťou nezodpovedá spoločnosť, ale riadenie letovej prevádzky danej krajiny. Nemiešaj do niečoho, čomu nerozumieš. Vzdušný priestor nieje holubník, ale má presné pravidlá, ktoré stanovuje tá ktorá krajina.
Odporúčame