v prvom rade im treba trestnopravnu zodpovednost za to co robia. Ako je mozne ze kvoli chybe sudcu sa dostane na slobodu zlocinec a stane sa to uz druhykrat. To ze mu na pol roka znizia plat na 50% je v porovnani so vsimnym za takuto sluzbu nic
v prvom rade im treba trestnopravnu zodpovednost za to co robia. Ako je mozne ze kvoli chybe sudcu sa dostane na slobodu zlocinec a stane sa to uz druhykrat. To ze mu na pol roka znizia plat na 50% je v porovnani so vsimnym za takuto sluzbu nic
ale ma v podstate pravdu. Visa a Mastercard mali v Rusku rocny zisk 4 miliardy $. Uz nemaju a ani mat nebudu.
Pamatam si z L+K. Cina v 70-tych rokoch kupila v Anglicku za 80 mil libier licenciu na nejaky prudovy motor no ale vzhladom na to ze neboli schopni vyrobit potrebne materialy tak ten motor nikdy nepostavili. Zober si aj take A-12 (SR-71) v USA. Pri zaciatku vyroby titanovych plechov bolo az 90% nepodarkov
Neda sa najprv si nieco o tych lietadlach pozriet. F-14 a F-18 su ina kategoria. F-14 bol stihac na ochranu lietadlovych lodi pred cudzimi lietadlami - standartna vyzbroj 6xPhoenix, 2xSparrow, 2xSidewinder (boli aj verzie ktore mohli nosit bomby ale neujali sa). F-18 bol stihaci bombarder, ktory mal nahradit na palubach utocne A-6, A-7 a v prieskumnej verzii aj A-5.
ty sa uz od zaciatku mal nejake dokazy o bombe na palube? Vies taky pako ako ty moze zatial beztrestne napisat hocico a urobit si z huby r..i t ale vysetrovacie organy maju ine pravidla
a co prestali mlzit, ty pako? Snad najprv treba veci vysetrit a az potom oznamit zaver a nie naopak.
clovek musi byt strasny chudak aby pisal taketo chluposti
Bolo ho treba zajat a zaziva upalit v klietke tak ako to IS rado robilo. Zvysok pochovat so zvyskami prasata. To by bol odkaz pre ostatnych IS banditov. Ved on si svoju smrt resp. umieranie ani nestihol uvedomit a uz si to uziva so 77 pannami. Alebo ho bolo treba za kazdu cenu umlcat aby nehovoril napr. o McCainovi?
"ale oznacit jednomotorove lietadlo za stihaci bombarder"- 15 rokov spolupracujem s ruskymi, americkymi a inymi odbornikmi na letectvo ale nikomu to zatial nevadilo
No tu dobu si zaspal asi ty. Tomcaty su uz vyradene.Ak si nepamatas (podla toho co pises tak iste nie) tak historia Tomcatu siaha do doby ked vitaz prestiznej sutaze o stroj TFX General Dynamics vytvoril pozemnu a namornu verziu F-111. V sutazi okrem inych bol Boeing s projektom 818 ci Republic s neuveritelnym projektom. Typ F-111B zlyhal (spolupracoval na nom aj Grumman, autor F-14 Tomcat). V tom case este Americania mali v leteckych technologiach nad Rusmi prevahu a az ruska odpoved na F-14 a F-15 ( udajne jeden iransky F-14 sa dostal do Ruska) typy Mig-29 a Su-27 preklopili moznosti na rusku stranu. Ale ako som tu uz pisal nebolo to jednoduche, prva verzia Su-27 T-10 isla do muzea, v pocitacovom suboji prehrala s F-15. Malokto si uvedomuje ze za kazdym z tychto strojov su stovky variant a subverzii pokial sa vyberia aspon jedna. Pre rozsirenie obzorov doporucujem http://www.secretprojects.co.uk. Su tam aj moje obrazky, uzite si ich
Vidim ze sa v tom chlapci vobec nevyznate. F-15 bol stroj na vybojovanie vzdusnej nadvlady (namorny ekvivalent F-14). Stroje F-16 ( zase u NAVY F-18) su stihacie bombardery, takze uplne ina kategoria. Kedze F-111 skoncil a vyvoj FB-22 alebo FB-23 sa nepodaril tak z cisto stihacej verzie F-15 sa urobil dialkovy stihaci bombarder F-15E. To ci je niektore lietadlo dobre ci nie je primarne urcene tym ci splne technicke poziadavky, ktore boli nan kladene. Prvy lietajuci prototyp Su-27 (T-10?) v pocitacovom suboji neobstal voci F-15 a tak u Suchoja zacali od piky - a vyplatilo sa
„Dnes sa musíme sústrediť na početné prejavy nenávisti a intolerancie, ktoré ničia globálnu scénu – znovu ožívajúci antisemitizmus, rozsiahly protimoslimský fanatizmus a útoky, diskriminácia migrantov a utečencov,“ - zaujimave. IS, zapadom podporovana organizacia, ktora pred TV urezava hlavy, zaziva upaluje zeny a deti uz nie je problem?
nemenovaný člen egyptského vyšetrovacieho tímu mi prezradil ze TatranSK ma vzdy pravdu aj ked ju nema.Jeho informacie maju totis hodnotu sotva pol bitu, co sucasna algebra este nevie vyhodnotit, takze mu musime jednoducho verit
je to o tom ze stare poskodenie sa nemusi dobre alebo vobec sa nemusi dat opravit. Ked take lietadlo udrie pri pristavani chvostom do zeme to nie je iba pomliazdeny plech, to su razove vlny ktore sa siria celou konstrukciou, vracaju sa spat a kriticke spocitanie tych vln a tym aj skryte poskodenie moze nastat mimo toho uderu. Cele lietadlo sa neda skontrolovat. No a co platilo pred 30 rokmi plati aj teraz. Lietadlo je robene na istu zivotnost za istych podmienok. A plieskanie chvostom po drahe nie je planovane
v tej zmluve do roku 2029 je jedno velke IF. Takze by som sa na to nespoliehal
co zaspali v case? Ved dnes je pomaly koniec 2015
Ale UA uz mozno pracuje na rieseni problemu. Pri rurach Nord Stream 1 nasli naloz pouzivanu na nicenie hlbinnych min
Odporúčame