Ma vždy podvihne zo stoličky keď vidím logo Greenpeace. To je iný podvod. Vždy ma zaujímalo kde berú peniaze na ten ich megamarketing. Kto ich platí a prečo? Ale asi nie je také zložité nájsť odpovede .....
Ma vždy podvihne zo stoličky keď vidím logo Greenpeace. To je iný podvod. Vždy ma zaujímalo kde berú peniaze na ten ich megamarketing. Kto ich platí a prečo? Ale asi nie je také zložité nájsť odpovede .....
Trochu ma nahnevali, že nedali do základnej výbavy zadné delené sedadlá. Pre limuzínu je to príplatok 284€. Nie je tam ani rádio :( Ale aj tak cena za 1.6MPi limuzínu s doplatkom za delené sedadlo, zadný stierač a plnohodnotnú rezervu vychádza necelých 12.500€ - čo je vzhľadom na kvalitu a triedu auta vynikajúce :) Nie je čo riešiť....
No ty môj kvet. Druhá Studénková. Pojazdná reklama na plastickú chirurgiu :(
To, koľko vyprodukuje elektromobil emisií nie je závislé od toho či to ide z nočného prúdu, alebo počas dňa. Elektriku vo svete vyrábajú HLAVNE tepelné elektrárne, ktoré sú najväčším zdrojom emisií a preto by bolo zaujímavé prepočítať koľko na jeden km jazdy vyprodukujú emisií....
Jazdím na tomto aute k plnej spokojnosti už 6 rokov a mám nabehaných takmer 300.000km - tak že si dovolím celkom oprávnene nesúhlasiť. Zanedlho budem meniť za novú Oktu. Na pocit náležitej hodnoty sa môžem z vysoka... (robím obchoďáka a najazdil som už vyše 1mil km a auto berem ako spotrebák) Toto je perfekný pomer medzi cenou a užitnou hodnotou. BTW je to už moja druhá oktávia - takže viem o čom hovorím :) Myslím si, že ťa nikto nenúti to kupovať - preto som prekvapený takouto neadekvátnou reakciou. Nás čo si toto auto kúpia ako prvé, alebo druhé auto do rodiny bude asi veľa :-D (Inak s tým priemerný autom máš pravdu - a preto je to auto perfektné - lebo je priemerné)
Myslím si že toto rozhodnutie je rovnako dobré ako v prípade prvej Oktávie Tour. Jedná sa o kvalitné auto s "vyzretou" technológiou na trhu naozaj obľúbené.
Z tejto módnej vlny elektromobilov a hybridov mám zmiešané pocity. Nejako mi chýba informácia, koľko také auto vyprodukuje emisií na jeden km. Či to v skutočnosti nie je viac ako auto s klasickým spaľovacím agregátom.
Re: Ekologické pneumatiky
Michelin Energy Saver - mám skúsenosti a nie malé. Ročne najzím okolo 50-80 tis km tak že pneu mením naozaj často. Spomínané Micheliny so mal a konštatujem že majú dve dobré vlastnosti - dlho vydržia a spotreba je naozaj o pár deci nižšia. Majú aj jednu zlú vlastnosť - slabšiu adhéziu a s tým súvisiace horšie ovládanie v medzných situáciách. Ak si však niekto kúpi takéto pneu, pravdepodobne to nebude Šumacher :) a nebude auto neustále hnať na medzu adhézie. Tak že ju odporúčam pre šetrných a rozvážnych vodičov.
Všetky pneu sú určitý kompromis medzi niekoľkými niekedy protichodnými požiadavkami. Nedá sa vyrobiť univerzálna guma. Faktom je však to, že každý by si mal zvážiť hlavne štýl jazdy. Ono ušetriť nejaké centy na spotrebe a potom pri nejakom vyhýbacom manévri zistiť že mu chýba priľnavosť - to môže niekedy stáť aj život. Ja voľím bezpečnosť a ovládateľnosť na 1. mieste. Spotreba je až potom.
Odporúčame