Napriek tomu sa pokračovalo v modernizácii železničnej infraštruktúry, ktorá bola súčasťou južného ťahu, a v priebehu rokov 1991 až 1995 bola zelektrifikovaná trať zo Šurian do Zvolena.
Rozhodnutie budovať diaľnicu z Bratislavy do Košíc „severnou“ trasou cez Žilinu a Poprad a zároveň rozhodnutie budovať železničný koridor z Bratislavy do Košíc a Čiernej nad Tisou taktiež „severnou“ trasou cez Žilinu ja osobne považujem za najhoršie rozhodnutie politikov v dejinách našej krajiny od roku 1993. Zastávam názor, že finančné prostriedky z európskych fondov by mali ísť v prvom rade do rozvoja tých regiónov, ktoré majú menej rozvinutú infraštruktúru, do regiónov, ktoré majú dlhodobo vysokú mieru nezamestnanosti, do regiónov, ktoré boli dlhé roky v ústraní.
Takým regiónom je aj oblasť Slovenska medzi Zvolenom a Košicami.
Ako napomôcť príchodu investorov do tohoto regionu?
Jedinou možnosťou je budovať kvalitnú infraštruktúru, stavať nové cesty a modernizovať železnice na juhu Slovenska !!