Ani sa necudujem ze si nepamataju, ked mnohe Slovenske hotely nenajdes na hotelovych rezervacnych portaloch v zahranici a takisto na applikaciach pre iPhone a Android.
Len ako priklad uvediem Prievidzu, odkial som osobne. Tam je okolo 7 hotelov (plus, minus), avsak na Booking.com a inych popularnych webstrankach je zobrazeny iba 1 hotel!!! Bez marketingu zakaznikov nedostanes.
Dalsia vec. Na Slovensku neexistuje kvalitna webstranka pre cudzincov v anglictine, nemcine ... kde si cudzinci mozu najst udaje o Slovensku, kam ist, udalosti, atd. Zase zaostaveme v marketingu.
Posledna vec. V zahranicnych investiciach je Slovensko na 202 z 206 krajin. Cesko je na 57. Preco asi? Lebo ludia ktori to maju na zodpovednost nemaju sajnu ako prilakat ludi. Ako priklad uvediem: dajte si do vyhladavaca google, bing atd nasledovne: "invest in europe", "invest in slovakia". Vysledok? Ziadny. Nic o "Investuj na Slovensku".
Kuva chlapi, takto sa ten kapitalizmus nebuduje.