Exkluzívne: Toto je 5 hororových ‘jazdeniek‘. V bazároch ich obíďte oblúkom
Počul si Kia diesel 1.6l ? Potom hovor. Mám 3 válec AMF PD a ak chcem nezadymí . Nebudem písať detaily.Výkonovo je to slabšie. Po 100metroch začne v dnešnom počasí fúkať teplý vzduch.. Ukáž mi také auto. To čo bolo je dnes iné. Dnes sú tie Diesely veľmi zložité .Piech bol geniálny konštruktér.Ty si počúvni dnešné dieselové motory. Nemyslí na staré Fiat Punto a tie staré rotačné čerpadlá.Diesely sa ujali jasne kvôli spotrebe.Trysky sú presnejšie ,tie vstrekovania sú dobré.To že komponenty či regulátory,snímače či teploty a mnohé iné kapú je len dané životnosťou a podmienkami prevádzky a vodičom.Jumper,Boxer Ducato zo systémom DCU102 idú po nakonfigurovaní a prispôsobení trysiek ako benzínový motor. Nerobil som raz Aj Mazda 2.0L mala prihranie trysiek a motor šepotal. Systém prihráva každú trysku zvlášť ,motor klepe a hľadá sa optimálna dávka.To nie sú motory čo si sa ty učil,čo používali rotačné čerpadlá.Nechcem ťa poučovať ale si isto vyše 20 rokov mimo techniky Dieselov.