Tak už vieme, kto mal v tom prípade nedostatok inteligencie... pes to nebol!
Tak už vieme, kto mal v tom prípade nedostatok inteligencie... pes to nebol!
Keď sa to zoberie: Ku cti Hranatého - objednal v USA (vtedy) schopné stíhačky F-16. OK!
1:0 pre Hranatého
Ale čo Hranatý pohnojil! Nedojednal presnú dobu dodania, prípadne sankcie za oneskorené dodanie.
1:1
Hranatý už dávnejšie pindal ohľadom Blackhawkov - vraj dlhá doba a zbytočné sú. To bol rok 2021! A rok 2023? Už tu máme (aspoň) dva! A dodanie malo byť 2025!!!!
1:2 na úkor Hranatého.
Pindá za Vipery - vraj načo nám budú. Hranatý je nejaký vojenský taktik? Tie F-16 by v prípade konfliktu v našich dolinách neurobili ani prd! Vipery aspoň paseku.
1:3 na úkor Hranatého.
Cena za Vipery pôvodne okolo 1,2 miliardy. Zaplatíme 300 miliónov! Keby to bolo za Hranatého - bolo by to za 2 miliardy!
1:4 na úkor Hranatého!
Výsledok? Čo Hranatý spískal - to po*ral! Ale prskať síru a oheň - to mu ide dokonale - smradovi jednému promaďarsko-rusSSkému, klamárovi slovenskému.
To máš pravdu - oficiálne sú zakázané. Ale existujú. Obchodné reťazce totiž vedia, ako na to. Cenový kartel sa vždy odhalil vtedy, ak reťazce zvýšili spoločne cenu komodity v priebehu niekoľkých dní (často do 1 týždňa) - to bolo okaté. Teraz na to často idú šikovnejšie - ak zvýši jeden, ten druhý čaká 7-10 dní a potom (akože pre náklady) tiež zdvihne. A takýto kartel musí odhaliť len vyšetrovanie a v tých prípadoch veľkého časového rozdielusa to ťažko dokazuje. Okrem iného - všetko sa dohaduje spôsobom vis-a-vis.... - žiadny papier o tom neexistuje, žiadny svedok tam nebol.
Vraj: "Čím vyšší zisk, tým lepšie. Lenže zisk sami nespravíte, potrebujete na to ľudí, teda zamestnancov, a čím viac zamestnancov, tým viac zisku. Je to tak a nijako inak: každý jeden zamestnávateľ chce, aby sa mu darilo čím viac, a na to potrebuje viac zamestnancov." - toto často NEPLATÍ!!!! Niekedy zamestnávatelia majú obrovské zisky, ale jeho zamestnanci často pracujú za minimálku, bez benefitov. Z toho jeho zisku neuvidia ani cent! Všetko zhrabne práve ten podnikateľ - na nové auto, vilu, jachtu, dovolenku.... A keď sa zamestnanec ozve - odpoveďou mu je: Môžeš vypadnúť, nájdem si iného na tvoje miesto!
Zatiaľ sa aktivuje len "članok 4 Charty NATO: Článok 4
Zmluvné strany budú spolu konzultovať vždy, keď podľa názoru ktorejkoľvek z nich bude ohrozená územná celistvosť, politická nezávislosť alebo bezpečnosť ktorejkoľvek zo zmluvných strán."
Takže sa len budú dohadovať - to ešte nie je priamy útok.
Horše sa stane, až sa Orkovia "trafia" inde, než chceli - napr. len do rumunskej dediny Plauru a zničia, zrania, zabijú tam niekoho. A tá dedina leží priamo na druhej strane prístavi v Izmaili, kde to teraz ničia. A je to len cca 250m!!!!
Potom už nebude článok 4, ale článok 5:
Podľa správ (teda ak sú pravdivé) - jeho rodina sa z RuSSka dostala ešte pred jeho preletom. Takže s pol miliónom $, zmenenou identitou - môže ísť kam chce. Pokiaľ je s rodinou - tak je to pre neho obrovská výhra - bude (ako dlho?) ŽIŤ a nebude sa obávať, že ho niekde zostrelia, roSSká armáda ho bude viesť ako nezvestného a rodina by dostala veľké guľové (teda NIČ).
Máš len čiastočne pravdu - jej otec je po svojich predkoch napojený na britskú aristokraciu - šľachtické rody v Anglicku. Takže aspoň kúsok z toho má v rodokmeni.
Len bokom @pali3xy - odkedy sú staršie autá "youngtimery" - nie náhodou "oldtimery"? Pokiaľ to nevieš napísať v angličtine - tak to nepíš vôbec.
A čo sa zdroja energie pre elektromobily - cena akumulátorov (trakčných batérii) je často 50-70% z celej hodnoty elektromobilu. A aj výmena niečo stojí (treba na to odborný servis - tie batérie často majú výstupné napätie 400V a tam obyčajný mechanik už nestačí. V Číne skúšanú iný princíp - výmenné akumulátory. Chcú znormalizovať napätia i tvary celého bloku akumulátorov a vytvoriť "čerpačky" na princípe výmeny "vybitého" bloku za "nabity" - všetko automaticky - prídeš, zastavíš, zaplatíš a robot automaticky vyberie staré batérie a vsunie nové, nabité. A celé to by trvalo do 10-tich minút. Takto sa má rozmýšľať! Staré by sa repasovali, opravili, recyklovali - straty by boli omnoho menšie, než pri dnešnom spôsobe.
No asi to redaktor nenapísal celkom kóšer - chcel naznačiť, že utekali ku GATE a cez ňu do lietadla - letenky mali, boli odbavení.... decko bola len "batožina navyše" a nechceli za to platiť.
Toto Ryanair nespôsobil - boli to predsa iránski "Belgičania" (teda zlegalizovaní imigranti). A aj tu je vidieť ich mentalitu - čo tam po decku, hlavne že ONI sa majú OK.
Putinovský režim aby ušetril svoje ovce, zbiera cudzie ovce! A ešte na tom zarába! Sľubujú odmenu, vysoké "platy" - mnohí na to "skočia"! 1 mesiac dostanú zaplatené, pošlú na Ukrajinu, tam zgebne - RuSSko už nemusí nič platiť! A dupľom nebude platiť niekomu spoza hraníc Mordoru. Zaviedli novodobé "otroctvo" - buď zgebneš guľkou, alebo v base!
...lebo by ich ihneď navliekli do mundúrov, dali flintičky, poslali do mlynčeka na mäso - ako tých kubánskych stavbárov.....
Vraj "siréna"..... iba ak tá na strechách - poplachová....
..... Už chceli 300€ - taktiež to odmietol - šlo to na súd. A ten konštatoval, že policajti prekročili svoju právomoc, nakoľko ho už brali ako vinníka a NEDOVOLILI obranu predložením jeho dôkazu o nevine (polícia je povinná prijať akýkoľvek relevantný dôkaz!) - výsledok - "vinník" bol nevinný, boli porušenie jeho práva na obranu, policajti sa dopustili zneužitia právomoci ver. činiteľa . Známy odišiel čistý, ale čo polícia? Nikto sa nedozvedel, ako boli postihnutí tí policajti, čo sami porušovali zákon.
Dopr. priestupky je správne postihovať, ale! Musia byť DOKÁZANÉ!!!! Pri blokovom konaní je "dôkazom" často len slovo policajta! A ak sa zaplatí, podriadite sa neexistujúcemu "dôkazu" a priznáte aj fiktívne, vymyslené porušenie.
Pokiaľ sa ide na priestupkové konanie, musia predložiť dôkaz, ale ak sa vodič chce brániť svojim dôkazom - ten je NEPRÍPUSTNÝ, ZAMIETNUTÝ! O tom, ako sa to robí sa presvedčil známy: zastal na "stopke", vyšiel na hlavnú, ale po 50-tich metroch ho zastavili a vraj nezastal na stopke. Šlo to na priestupkové. Policajti predložili video, v ktorom vraj nezastal, lenže z neho nebolo jednoznačne potvrdené, či to spáchal, pretože ich kamera nezaberala celý priestor priestupku, ale len časť od hranice od križovatky - nezaplatil tých 150€. Známy mal však záznam z kamery (GPS súradnice, video, okamžitá rýchlosť) a tam bolo vidieť že na stopke zastal. Políciou tento dôkaz nebol prijatý (/pretože to nebola ICH kamera, ale JEHO kamera.
Nie - bol to Ibrahim (ale nie Maiga :Đ - ten je čokoládovejší).
Tu so "získal"
"V 90. rokoch 20. storočia pôsobil po vojenskej službe, ktorú absolvoval v roku 1996 pri 5. pluku špeciálneho určenia ako ochrankár a pravá ruka mafiánskeho bossa Mikuláša Černáka, zodpovedný za výcvik súkromnej bezpečnostnej služby."
Rychloběžka: u nás sa to robí presne naopak. Najskôr niekto niečo vymyslí, potom uzákoní, potom zakáže, potom sa vyberajú pokuty. A až nakoniec niekto zistí, že vôbec nič nepripravili - jednoducho - vykašľali sa na to a začnú HRABAŤ prachy - obce, samosprávy, štát - ale za tie prachy NIČ neponúkne!
Prečo redaktorka? Tá len pre nás tlmočí to, čo vymysleli pos(r)lanci v parmalente. Tí by mali zadky zdvihnúť!
re: Antic - prestaň slopať! Poškodzuje to mozog. Rusi ani po troch dňoch sa ku Kijivu nedostali - videli ho zdaleka a potom museli zdrhať, alebo kopytá otrčiť.
Odporúčame