no ja hej a poznam mrte ludi, ktori hej;-) treba si uvedomit jednu vec - zvara lepsie zvarac, alebo zvaraci robot?;-)
no ja hej a poznam mrte ludi, ktori hej;-) treba si uvedomit jednu vec - zvara lepsie zvarac, alebo zvaraci robot?;-)
1.xm nemal 2 pruziace jednotky na koleso ale iba 1 a uz vobec nemal ziadnu dvojicu kvapalinovch tlmicov. Autor mal asi na mysli 2mediove (LHM/dusik - hydropneumaticke) pruziace jednotky - tzv. gule> http://sk.wikipedia.org/wiki/Hydropneumatick…
3 . Hydractive I a II pouzity na XM nevedel znizovat svetlu vysku podvozku.Toto vie az Hydractive III o 10mm nie o 30.
4. Diravi vedelo vratit volant vzdy do priamej polohy - napomocne pri parkovani https://www.youtube.com/watch?v=AOMQJeKF36Q
5. 2,1 TD bol prvy diesel motor na svete s viacventilovou technikou.
6. Hydractive II nepouziva 2 nezavisle hydra cerpadla ale iba jedno - pohanane motorom skrz remen.
7. Osmy centralny zasobnik tlaku bola tzv. protipadacia zamka, kde po poklesu tlaku v systeme (vypnuti motora ) auto nekleslo az na min. vysku ale "zamklo" sa v rozumnej vyske. S brzdami protipadacia zamka nemala nic spolocne.
8. co je to pasivne riadenie zadnej napravy?
9. Multimedia je z roku 98 a nie 88
vdaka za clanok
Odporúčame