IDH: Železniciam budú chýbať peniaze, nedokážu udržať prevádzkyschopnú ifraštruktúru
Pôsobil ako predseda dozornej rady ZSSK, a.s., neskôr po rozdelení spoločnosti na nákladnú dopravu /ZSSK Cargo a.s./ a osobnú dopravu /ZSSK Slovensko a.s/ aj ako predseda predstavenstva a generálny riaditeľ ZSSK Slovensko, a.s. Počas jeho pôsobenia sa mu spolu s výborným odborným tímom podarilo spoločnosť postaviť na nohy a dosiahli jej finančnú stabilitu. Zasadili sa aj o rozvoj osobnej železničnej dopravy a presadili financovanie nákupu vlakov z fondov EÚ. Železnice opustil v roku 2006 po nástupe súčasnej vlády. Odvtedy pracuje pre nemecko-českú spoločnosť Boegl a Krýsl, k.s,. významného európskeho hráča v oblasti budovania cestnej a železničnej infraštruktúry, predovšetkým mostných objektov, ako riaditeľ organizačnej zložky v SR. Od roku 2006 na Slovensku stihli vybudovať 14 mostov a v súčasnosti začínajú budovať železničný koridor, úsek Trenčianska Teplá - Beluša .