konečne dnes v relácii V POLITIKE našiel p. premier zodpovedného za výnimky : šéfa úradu verejného obstarávania (zdravotníctva) p.MIKASa !!!
konečne dnes v relácii V POLITIKE našiel p. premier zodpovedného za výnimky : šéfa úradu verejného obstarávania (zdravotníctva) p.MIKASa !!!
Igor Matovič sa pre RTVS vyjadril aj ku udalostiam z 8. januára, keď bol pochovávaný bývalý prezident Policajného zboru Milan Lučanský. Matovič kritizoval najmä účasť politikov a ľudí, ktorí na zhromaždeniach nemali rúška.
Ono to bolo aj taká provokácie asi z pozície ľudí, ktorí na ten pohreb išli. Išli tam bez rúška a obávam sa, že iba po tom túžili, aby tam polícia zasiahla, aby mohli ukazovať že: pozrite sa, polícia, fašistický štát a podobne. Čiže chápem aj taký opatrný prístup policajného zboru.“
„Mrzí ma každý jeden človek, ktorý nedodržiava opatrenia až teatrálnym spôsobom a burcuje ľudí, aby to robili aj oni. Títo ľudia v záujme toho, aby získali nejaké percentá popularity sabotujú opatrenia a na základe toho nám tu zomierajú tisícky ľudí,“ povedal premiér.
Pýtam sa Vás p. premiér, a to, že Váš podpredseda vlády vláčil a ešte aj vláči sem tu pliagu z Anglicka Vám vôbec nevadí !!!!!!
p.Mikas, pokiaľ žiadajú ministri výnimky tak by to malo byť dostupné verejnosti, tak by ste mohli láskovo zverejniť koľko ktorý minister žiadal výnimiek a pre koho !!!!
dotaz na p.primátora Nitry, včera ste sa vyjadrii že už máte antigénové testy z prvej várky, aké ste to mali na mysli tie z toho Dunaja???
p.Mikulec, tu nejde o to a tomu ani sám neveríte že by ste mu vystrojili štátny pohreb, ale zástava sa dáva na ako hold na bývalého zamestnanca ak to neviete !!!!
takúto výzvu môže dať len človek, ktorý je sám udavač p.minister - hanbíte sa !!!!!!
konečne existujú aj odhodlaný a spravodlivý ľudia, ktorý zverejnia lekársku správu, vďaka Vám
bla, bla, bláááááááááááááááá a kde je výsledok šetrenia NASES????????????????
Riaditeľ Inštitútu pre dopravu a hospodárstvo Ondrej Matej si však myslí, že takýto problém by nenastal, ak by železnice dlhodobo a systematicky investície plánovali. "Akýmkoľvek nákupom rušňov, vlakov, motorových jednotiek, vagónov by mal predchádzať dlhodobý plán obnovy vozového parku,“ hovorí.
Rovnako je podľa Mateja problém aj to, že sa nákupy realizujú na konkrétnu trať. Železničiari by totiž práve kvôli flexibilite mali kupovať čo najuniverzálnejšie jednotky a unifikovať vozový park. Práve to by znížilo prevádzkové náklady a náklady na údržbu.
A čo ste urobili Vy p.Matej keď ste tam boli????????
Vie niekto kedy priletí to lietadlo s tými testami, alebo sú už v sklade SŠHZ, ktoré boli dodané na plošne testovanie a predávajú sa ešte raz, ale za vyššiu cenu. Koľko sa minulo pri plošnom testovaní, lebo zatiaľ nikto nevyčíslil koľko sa ich vlastne použila. Mohla by sa nato pozrieť NAKA? Ďakujem
jááááj asi preto, že máte sľúbené lyžovačky na Donovaloch ????
Vážená vláda a p.minister zdravotníctva a hlavný hygienik a prečo nie hneď ??? Veď aj zákon o núdzovom stave ste dokázali schváliť do 24 hodín ?????
Podľa podpredsedu parlamentu Juraja Šeligu (Za ľudí) by mala byť výnimka pre poslancov a ďalších vysokých štátnych predstaviteľov zrušená hneď po konaní mimoriadnej schôdze. Michal Šipoš (OĽaNO) tvrdí, že hlavný hygienik Ján Mikas mal pripraviť výnimky pre osoby v osobitnom režime už skôr.
Prečo by sa to malo rušiť p.Šeliga, nech národ vie ako vládnete!!! To zrušíte všetko čo ste doteraz rozhodli,už začínate páliť mosty po sebe, hanbíte sa zato, čo ste poschvalovali????????
oni asi poznajú len O-lajno a podobných
Domácnosti si budú môcť vytvoriť bublinu s jednou inou domácnosťou, s ktorou sa budú môcť stretávať aj počas zákazu vychádzania. Len dve, nie viac a musia to byť tie isté domácnosti počas celého trvania lockdownu.
Otázka pre komisiu? Aká bublina sa vytvorí v kostoloch, keď každý je s inej rodiny????
haloooooooo a nevidím tu zatvorenie kostolov a to prečo ????????
Pôsobil ako predseda dozornej rady ZSSK, a.s., neskôr po rozdelení spoločnosti na nákladnú dopravu /ZSSK Cargo a.s./ a osobnú dopravu /ZSSK Slovensko a.s/ aj ako predseda predstavenstva a generálny riaditeľ ZSSK Slovensko, a.s. Počas jeho pôsobenia sa mu spolu s výborným odborným tímom podarilo spoločnosť postaviť na nohy a dosiahli jej finančnú stabilitu. Zasadili sa aj o rozvoj osobnej železničnej dopravy a presadili financovanie nákupu vlakov z fondov EÚ. Železnice opustil v roku 2006 po nástupe súčasnej vlády. Odvtedy pracuje pre nemecko-českú spoločnosť Boegl a Krýsl, k.s,. významného európskeho hráča v oblasti budovania cestnej a železničnej infraštruktúry, predovšetkým mostných objektov, ako riaditeľ organizačnej zložky v SR. Od roku 2006 na Slovensku stihli vybudovať 14 mostov a v súčasnosti začínajú budovať železničný koridor, úsek Trenčianska Teplá - Beluša .
to je čo za inštitút skrachovaného šéfa dopravy veď aj on dobabral celé železnice a teraz je veľmi múdry.
ako bolo dobre keď sa už dva dni neozýval a už je tu zas , p.premiér berte si príklad z rakúskeho testovania ako to robili oni a nie ako ste to robili Vy. Pozitív antegénovi a šup hneď PCR, čo ste vy neurobili.
Vláda, ústredný krízový štáb, pandemická komisia berte si príklad z rakúskeho testovania,oni zachytených ľudí automatický dali na PCR testy a pozrite tie výsledku a čo ste urobili Vy, nechali ste nakazených akože doma a oni sa pohybovali medzi ľudmi a neposlali ste ich na PCR testy, ale ste ich radšej pustili sa pomodliť do kostolíkov
Odporúčame