Vážený autor, možno by bolo dobré uviesť konkrétne o ktorý úrad sa jedná.. meno pracovníka ktorý Vašu požiadavku vybavoval... pretože to čo ste napísali mi príde bez urážky ako čistá fabulácia... a ak to tak bolo mali ste sa sťažovať u riaditeľa úradu, ale na Ústredí práce .... Bohužiaľ sa naozaj stáva, že niektoré usmernenia, alebo interné normy prichádzajú na úrady s oneskorením, ale to nie je chyba úradníkov.. Inak ja osobne sa snažím výjsť klientovi vždy v ústrety, tak aby sa jeho problém vyriešil... A naozaj je jedno čo je to klienta a verte mi, že občas je to poriadne náročné z viacerých dôvodov na strane - inteligenčných, vulgarizmov či z dôvodov hygienických a to vážený autor za 592 EUR brutto a nie nejakých 1100 eur ako som sa naposledy dočítal v nejakej mediálnej stoke!!!!.... Preto si myslím, že nie je správne,že na základe Vašej zlej skúsenosti hádžete všetkých úradníkov do jedného vreca... V tomto prípade je treba konkretizovať a nie generalizovať !!! S pozdravom