Smutne, velmi smutne. Vo vojne byva vela nevinnych obeti. V jednom CT dokumente som videl ze v dnesnych vojnach je az 90% obeti je z radov civilistov.
Smutne, velmi smutne. Vo vojne byva vela nevinnych obeti. V jednom CT dokumente som videl ze v dnesnych vojnach je az 90% obeti je z radov civilistov.
Hovorite zrejme o dovere v Rusku.
Zaujimalo by ma, ako je dovera v politiku Putina v clenskych statoch EU. Ktovie, ci by sme neboli prekvapeny vysokymi percentami v jednotlivych statoch!
Referendum o pozicke Grecku malo byt pred 2-ma/3-ma rokmi. Preco vtedy nebolo? Vtedy v tom mali vsetky strany, okrem jednej, uplne jasno. Preco sa vtedy nemyslelo na chudobu na Slovensku? Co boli vtedy vsetci politici tak naivni a mysleli si, ze sa pozicane peniaze vratia? Boli pod tlakom v Bruselu alebo snivali o ucasti vo vlade?
Preco sa teraz niekto chce schovat za ludove referendum? Co teraz tym vlastne premier sleduje? Nerozumiem? Zeby zase nahananie percent pred volbami 2016?
Inak referendum na hociaku temu nema v dnes sancu na uspech, zaujem ludu o veci verejne je velmi nizka, nie je sanca dosiahnut 50% ucast.
Mne osobne by viac imponovalo priznanie si svojej chyby a vyvodenie zaverov. No na to by sa muselo tak troska odhrnut zaves do zakulisia politiky. To by ale vyzadovalo davku odvahy.
Prosim dajte link.
Alebo je to len informacia typu "Jedna babka povedala?"
Dakujem.
03:00 Plebiscit o oddeleni Kosova od Srbska
03:10 Pandorina skrinka otvorena
05:20 Porusenie suverenity a uzemnej celistvosti v Srbsku, Iraku, Lybyi
05:50 odvolavanie sa na medzinarodne prava z cias studenej vojny (ale pre vsetkych!)
06:00 Vysvetlovanie pociatkov krizy na Ukrajine
07:20 Par slov o OBSE
08:00 Majdan
08:30 Uzavretie dohody s Janukovicom
09:00 Odvolanie Janukovica parlamentom s 72.88% hlasov, ustava predpisovala 75%
09:50 Dvojity meter pri hlasovaniach: Kyjev/odvolanie Janukovica, Krym/odclenenie od UA
11:10 Vyhlasenie predsedy strany Svoboda (to radsej neuvediem (neverim ze by to niekto povedal))
11:50 Kissinger (minister zahr.veci USA) onehdy vyhlasil "Sankcie nie su vyrazom strategiem, je vyrazom toho, ze strategia chyba"
12:00 Eskalacia vojenskych preletov
12:10 Jednostranne zablokovanie kont oligarchov
12:30 Navrh bodov pre diplomaticke riesenia
13:30 Bezpecnost v Europe moze byt len s Ruskom
Spolkova kancelarka si onehdy vypocula toto vystupenia na pode Deutscher Bunderstag:
https://www.youtube.com/watch?v=F8mTL AULO6M
Je/nie je prispevok zalozeny na faktoch?
Ztotoznila/neztotoznila sa kancelarka sprispevkom. Odpoved je zrejma ked sa skofrontuje vystupenie s realitou.
Dovolil som si vybrat par bodov prispevku:
01:10 Vsetko to co mohlo NATO a EU pokazit to pokazili
01:30 Rozpustit Varsavsku zmluvuje OK ale NATO zostava
01:40 Z obraneho sponlocestva premenili NATO v spolok intervencny
01:50 Pri znovuzjednoteni Nemecka prehlasil minister zahranicnych veci USA, nemecky minister zahranicnych veci Genscher a dalsi ministri zahranicnych veci ze nebude dalsie rozsirovanie NATO smerom k Rusku
02:00 Tento slub bol poruseny (kritizoval to aj exminister zahr.veci USA Robert Gates)
02:20 Rozhodnutie umiestit do Ceska a Polska rakety
02:40 Porusenie medzinarodneho prava v Juhoslavii (Srbsko nenapadlo ziaden iny stat a nebolo ani uznesenie OSN)
Eh, tazke to ma Europa v dnesnych dnoch.
Aj by chcela byt zasadova (teraz ked je velke mnozstvo Europanov oslobodenych od priamych velkych financnych strat)
ale sa musi na situaciu divat aj ako jeden z globalnych hracov v konflikte Vychod - Zapad.
Treba si odpovedat na otazku: "Kde sa Grecko podeje, kde sa prikloni? Bude to pod kridla Ruska ked ho Europa nebude chciet?"
Grecko ma ale zaujimavu polohu. A tak som zvedavy, ci ho nebudeme z nasich dani zachranovat opat.
Mily popapuliplesk.
Treba si pozriet nejake dokumenty zamerane na toto obdobie a budete vidiet kto, co, ako, kedy, kvoli comu krutil fakty, aby ziskal verejnu mienku. Ale vysledok boli desiatky milionov mrtvych, no bolo aj par takych co na utrpeni milionov ludi, mnozstve narodov zbohatli a ziskali vplyv.
Silne sa obavam, ze niekto sa usiluje aby sa historia opakovala.
Nemyslim, ze je cielom chudobnych, aby boli este chudobnejsi aby umierali v nezmyselnom boji.
Skor si myslim ze projekt vojna je pre niektorych dobry kseft, jeden z najlepsich biznisov.
Tu nejde ani tak o UA ale o konflikt Zapad versus Vychod.
UA moze byt trigger, podobny tomu pri 1.WW (atentat na nasledovnika tronu), alebo 2.WW (napadnutie Nemcov Poliakmi na hranici).
Zapad lezie do zahradky Vychodu a on to nemieni tolerovat. Preto aj to neskutocne nasilie v UA.
Vyhlasenia o Putinovi ze sa sprava ako dieta, ze je plne zodpovedny za konflikt, ze sa sprava ako diktator, alebo dalsie bla bla su len vysledky propagandy opijajucej masy na ospravedlnenie pocinania Zapadu a na ziskanie verejnej mienky.
Prosim tych co sa este nezobudili aby tak urychlene spravili - lebo uz o par dni mozme vo farbach NATO hajit demokraticke principy proti zlej rozpinavosti Ruska.
Zapojit alebo nezapojit sa do obcianskej vojny v UA? Par viet od Patrick J. Buchanan / The American Conservative :
http://www.theamericanconservative.com/bucha…
To, čo sa deje na Ukrajine je tragédia a katastrofa. A my sme čiastočne zodpovední, pobádajúc Maidanistov k prevratu, ktorý zvrhol zvolenú pre-ruskú vládu.
Ale väčšia katastrofa je na obzore, keď sa sami zapletieme v Ukrajiny do občianskej vojne. Asi by sme čelili, najprv, takmer určite porážke našich spojencov, ak nie aj našej vlastnej. Po druhé by sme tlačili Moskvu ďalej mimo Európy a Západu, nedajúc jej inú alternatívu len spojiť sa z mohutnejúcou Čínou.
Čo by si mysleli Eisenhower, Kennedy, Nixon či Reagan o americkom prezidentovi ktorý by bol ochotný riskovať vojenský konflikt s jadrovo vyzbrojeným Ruskom kvôli dvom provinciam na juhovýchode Ukrajiny, ktoré patrili Moskve od doby Kataríny Veľkej?
Vyjadrenie Sulika o sobotnajsom referende (2010: ucast 22,84%):
"Sobotňajšie referendum je síce neplatné, ale rozhodne nie neúspešné. Jeden milión ľudí prišlo vyjadriť svoj názor, čím dali najavo, že im nie je jedno, v akej krajine žijú"
http://slovenskapolitika.sulik.sk/so botnajsi… preco skoro obdobnla-milion-volicov/
Vyjadrenie Sulika o sobotnajsom referende (2015: ucast 21,40%):
"Predseda strany SaS a europoslanec Richard Sulík zdôraznil, že výsledok referenda o rodine je prehrou organizátorov."
http://spravy.pravda.sk/dom ace/clanok/344956…
Nerozumie preco obdobne vysledky su tym istym clovekom hodnotene rozne: "referendum je rozhodne nie neúspešné" versus "výsledok referenda je prehrou organizátorov".
Vie to niekto vysvetlit?
Nezaujem o veci verejne dosiahol u ludi Slovenska vrchol, a tak ten, kto chce formou referenda nieco dosiahnut je uz dopredu odsudeny na neuspech.
Dosiahnutie 50% ucasti na referende je dnes nemozne!!!
Dosiahnutie hociakych zmien v spolocnosti formou ludoveho hlasovania je nemozne!!!
Pri prezerani vysledkov referend, ktore prebehli na Slovensku ma zaujalo, ze v 1997 bolo referendum o vstupe do NATO a zucastnilo sa ho len 9,53% a napriek tomu sme sa stali jeho clenom.
Moja krystalova gula mi hovori, ze momentalne neexistuje na Slovensku otazka na nejake dalsie referendum, ktora by dotiahla aspon 50% volicom volit.
Nezaujem o veci verejne dosiahol u ludi Slovenska vrchol, a tak ten, kto chce formou referenda nieco dosiahnut je uz dopredu odsudeny na neuspech.
Sulik to dobre vie a takyto omyl uz nespravi. Uz raz sa popalil a potom sa snazil roznymi vyrokmi vykluckovat zo svojho neuspechu.
Pri prezerani vysledkov referend, ktore prebehli na Slovensku ma zaujalo, ze v 1997 bolo referendum o vstupe do NATO a zucastnilo sa ho len 9,53% a napriek tomu sme sa stali jeho clenom.
Pokracovanie:
Nie je to nahodou pozvanka na dlhodobu pritomnost cudzich vojsk na nase uzemie?
Vie PRAVDA povedat, kto disponuje takymito pravami a od koho a ci vobec ma taketo pravomoci?
Je taketo pravo zakotvene v zakone/ustave SR? Kedy, za akych okolnosti sa moze toto pravo vyuzit? Treba mandat od prezidenta/parlamentu/obcanov SR?
2) Nespravna lokalyzacia pozyvatela.
Slovensko, to su obcania nasich obci a miest. A nie je mi zname, ze by od nich vzisiel nejaky suhlas. Takyto suhlas by mohol vzist napriklad od ministra obrany/vlady SR/prezidenta/... disponujuceho prislusnym mandatom/pravomocami.
Chyba mi v clanku PRAVDY informacia: Kto sa pod "poziadanie" (moj preklad: "pozvanie") podpisal?
Jednoducha otazka: Moze hociaky obcan SR pozvat tiez nejake ine sily (myslim ozbrojene) na vytvaranie inych stycnych timov?
Prosim PRAVDU aby pravdivo informovala (ved toto slovo ma aj v samotnom nazve)!
Napisali ste: "Slovensko požiadalo NATO o vytvorenie styčného tímu".
Ja si to prekladam ako: "Niekto z vlady SR pozval prislusnikov vojsk cudzieho statu na dlhodoby pobyt na nasom uzemi"
Moje vyhrady k vyjadreniam PRAVDY:
1) Bagatelizovanie obsahu spravy.
Slova ako "vytvorenie stycneho timu" zneju velmi laskyplne, priatelsky, mierumilovne. Ved na nejake styky, kooperaciu medzi spolupracovnikmi, parnermi zo zapadu/vychodu/severu/juhu od Slovenska sme uz predsa zvyknuty a podporujeme ju. Ale toto je snad nieco ine.
Nezachytil som spravu, ze by preslo (alebo sa chysta) referendum, ze obcania SR schvaluju pozvanku na vstup cudzich vojsk na nase uzemie. Nezachytil som, ze prebehli nejake diskusie na tuto temu.
Alebo teraz sa to uz nenosi a uz moze par jednotlivcov zavolat cudzie vojska na dlhodoby pobyt na uzemie nasho statu z vecera do rana?
Alebo sa horne spicky domnievaju, ze by referendum nepreslo, nakolko siroke masy "nedisponuju" takym intelektom, ze by vedeli zvazit vaznost situacie
Mimochodom, po 89-tom hrozilo takymto pozyvatelom cudzich vojsk zo 68-meho obvinenie z vlastizrady.
Ludia poznajte historiu, skutky svojho blizkeho - potom mozte povedat, ci to mysli s vami dobre, alebo vas chce len zneuzit.
Vsetko mi to pripada, ze sa tu hra komu zostane cierny Peter za pouzitia metod ako: prekrucanie, zavadzanie, neinformovanie, oneskorene informovanie, zvalovanie chyby na druhych, rozostvavanie narodov, roznych skupin ludi, plateni provokateri + vyuzivaju sa tie najmodernejsie prostriedky + metody a prostriedky o ktorych sa beznemu cloveku ani nesniva
Ludska historia je plna takychto praktik: zacalo to snad Ramazesom II, prvou a stvrtou kriziackou vypravou, templari, ..., Stalinovou paranojou, presuvanie zodpovednosti za prvu svetovu vojnu, anexiou Mexika Spojenymi statmi, rozdelenie Indie, Vietnamom, Irakom, ...
No a teraz je tusim aktualna UA.
Vela tychto udalosti sa pretriasa v knihe "Najvacsie lzi v dejinach", nieco v CT dokumente:
https://www.youtube.com/watch?v=dZo5-y YwdxQ
Ako brzdu vidim:
-verejnu mienku - stvaci potrebuju presvedcit masy ludi o svojej pravde
-hrozbu pouzitia jadrovych zbrani - ale ako sa hovori ked niekto tlaci na pilu ...
Moj komentar: Naco cakaju vsetky europske politicke spicky? Na co sa to tu hraju? Preco oficialne media sa len okrajovo venuju tejto krize (a podla mna aj to neobjektivne)? Cakaju snad, kym bude v celej Europe pocut vybuchy bomb a bude vypalena prva jadrova zbran? Ked bude pocut narek milionov umierajucich?
Odporúčame