Šport je šport a politika tam nepatrí - lebo zasa dávno pred zálesákom z Očovej progresívne stádo zakazovalo hrať hráčom z KHL.
Šport je šport a politika tam nepatrí - lebo zasa dávno pred zálesákom z Očovej progresívne stádo zakazovalo hrať hráčom z KHL.
Napúšťali sme si sem ukrajinskú mafiu. Vracajú sa 90-te roky.
Alebo ako Dzurinda slubovane dvojnasobne platy alebo Matovič rozkradanie statnej kasy
Je to vidieť na tebe
Tu máš vizuálnu ukážku upálenia rusov ukrajinskými nacistami: https://www.youtube.com/watch?v=QxcB0PI4ZLg&…
Teraz je jej (Ukrajine) to jedno, lebo sa jej zadarmo posielajú peniaze zo západu, aby prežila. A vie, že západu záleží, aby odolávala Rusku.
A cenu som neuviedol extrémnu, lebo existuje veľká skupina ľudí trebárs v mestách (na činžiakoch), ktorí sa pohybujú MHDečkou (alebo aj pešo), autá v pracovných dňoch veľmi nevyužívajú, možno cez víkend na nejaký výlet. Tým pádom je im mesačný paušál k ničomu. Pričom, aby cena klesla na polovicu u ZSE Drive musí platiť 89 eur mesačne, čo vôbec nie je málo. A to máme cenu bez spotrebnej dane oproti benzínu a nafte. Takže nemáš pravdu, čo sa týka ceny ak vieš kombinovať a počítať.
A hovoril som o spotrebe v zime a na dialnici - takže stúpne o viac ako 50%. Pretože pri dialničnej rýchlosti klesne dojazd min. polovicu a to nejdem ako ani rýchlosťou ako spalováky a v zime je to o ďalšie % menej. Takže z dojazdu 500 km WLTP je len 200 km. Kapišto?
Už som ti vyššie vyvrátil, že autá sa neporovnávajú s fajčením. Napokon ja nie som proti EVečkam. Mám jedno doma ako 4. vozidlo do rodiny. Ale nech sa používa na čo je určené - v meste a na okrskoch je fajn. Ale som výsostne proti zákazu používania spalovacích aut ak nie je plná náhrada za ich výhody. V tom prípade prichádza k nátlaku a obmedzeniu ľudí na slobode. Myslím, že každému so zdravím logickým uvažovaním to napadne. A minimálne z jednej tretiny smradia aj elektrovozidlá, nakoľko v takom výkone sa vyrába el. energia v uhoľných elektrárňach. V Poľsku a v Česku je to viac ako polovica. Čo sa týka kamiónov, prečo EU tiež neuvedie presný rok, kedy sa zakážu spalovacie kamióny. Prečo sa okamžite neriešilo upratanie náklaďákov do vlakov. Nie je to náročné vybudovať terminály tak ako je to dávno vo Švajčiarsku. Mohli to riešiť dávno a nemuseli sme tu mať smrad, hluk a kolóny na cestách kde zavadzajú. Teraz tu krachujú automobilky, ktorých EV nikto nechce.
Čo to tu pletieš za nezmysly. Aké nereálne požiadavky. To sú požiadavky dôležité pre veľkú skupinu ľudí a ak nebudú naplnené, tak je to tým pádom pre nich veľmi obmedzujúce na ich slobode. To ako keby tebe niekto nadiktoval, že odteraz sa budeš stravovať len jedlami, z ktorých nebudeš prdieť, aby si neznečisťoval ovzdušie metánom.
A ak sa bavíme o smradení spalovákmi, prečo sa EÚ v prvom rade nezaujíma o kamióny. Tie predsa smradia viacej a sú ich plné dialnice a kolóny. Prečo ich neuprace do vlakov. Prečo nenariadi krajinám a neposkytne eurofondy na vybudovanie terminálov v každom okresnom meste a zlepšenie logistiky okolo toho. Ale hlavne, že ľudí bude obmedzovať na slobode, ale kapitál nesmie byť dotknutý.
A o tej spotrebe a cene nebolo nič vyvrátené.
Porovnávať alkohol a cigarety s autom je hovadina. Alkohol a cigarety sú pre ľudí pôžitkom, pričom autá sa v súčasnosti berú ako nevyhnutná pomôcka do domácnosti, ktorá má slúžiť ľuďom. A ak e-auta plnohodnotne nenahradia spaľovacie auta, tak je to čistý nátlak a diktatúra. Plnohodnotná náhrada je chápaná ako porovnateľná cena aut, diaľničný dojazd, dojazd v zimnom období, v horúcich letných dňoch, rýchlosť doplnenia palív pre daný dojazd auta. Treba porovnať aj cenu za ujdenú vzdialenosť. Ak teda budú len e-autá, tak nám do ujdeného kilometra štát premietne všetky dane, ktoré máme v 1 litri pohonných hmôt. Vieme, že 1 kWh verejného nabíjania vychádza 0,69 centa, a to len s DPH. Ak pripočítame spotrebnú daň, ktorú máme pri benzíne, tak je to zasa o niečo viac. E-auto má na diaľnici min. ráz toľko väčšiu spotrebu ako v meste, tak cesta napr. v mrazivých dňoch po diaľnici vychádza ako nevýhodná. Ľudia nie sú hlúpy, ak to majú mať ako jedno auto do rodiny a na činžiaku.
A hlavne na európskom trhu so svojimi e-autami, do ktorých vývoja vrazil neskutočné prachy a nikto ich nekupuje.
Západ tým, že zahmlieva a kryje tieto zločiny voči ruskej menšine na Ukrajine, ich ako keby obhajuje. Tých prípadov ako upálenie rusov v Odese bolo na východe Ukrajiny oveľa viac, len nie sú zdokumentované. Bezbrehé strieľanie delostreleckých granátov na mesto Doneck od roku 2014 a pod., upaľovanie veriacich v pravoslávnych kostoloch a pod. Západ neodsúdil agresiu voči ruskej menšine, naopak podporil pučistickú vládu v roku 2014 poslať na vlastných občanov ruskej národnosti armádu. Kto to kedy videl. Neskutočný nacizmus (čítaj https://swissoldo.wordpress.com/2022/02/21/p…), ktorý prekvitá na Ukrajine a západ to všetko podporuje. Ja sa len divím, že Rusi nezačali chrániť svojich občanov na Ukrajine už od roku 2014, ale až od r. 2022. Ja len dúfam, že raz sa pravda ukáže, všetko sa vyšetrí a takí podobní ako ty za hájenie nacizmu na Ukrajine skončia v base na doživotie.
Klameš, nepíše sa o hnusnej agresii Izraela voci Gaze. Nediskutuje sa o zavedenii sankcii voci Izraelu. Neponaha zapad spolu s USA vyzbrojovat Gazu tak ako vyzbrojuje Ukrajinu. Neposiela financne injekcie Gaze. Neposiela patrioty a pod. Iztael nie je vyluceni z roznych prestiznych sutazi ako Rusko a pod.
Skôr by som povedal, že to mainstream-ové média nezverejňujú alebo zatajujú. Nie sú objektívne. Nedostávame denne reportáže z masakrovaného pásma Gazy tak ako z Ukrajiny. Nie sú diskusie o tom ako teroristický štát Izrael okupuje územie palestínskeho štátu, o tom ako palestínsky ľud je natlačení do malého územia Gazy ako v koncentráku, a ako ich tam Izrael vyvražďuje.
Lenže potom by začal teror ruskej menšiny na Ukrajine. Tak ako bol od roku 2014 do 2022.
Rumunsko predbehlo Slovensko počas fungovania vašej vlády bláznov a prezidentovania vašej húfnice. Keby to tak išlo ďalej tak nás naozaj predbehne aj to Albánsko a budeme na úrovni Sudánu. Vďaka Bohu, že to tak už nie je. A keď tu už nežiješ, tak sa teda nestaraj do Slovenska.
práve teraz na Markíze
Veď áno. O to ide. Používať veci na čo sú určené, lenže EÚ nám chce zakázať spaľovacie autá a s elektromobilmi sa po diaľniciach jazdiť nedá, myslím na dlhé trasy. Majú polovičný dojazd ako je ich udávaný. A zároveň životnosť batérií sa skracuje ak stále rýchlo-nabíjaš a súčasné dáš plný kotol na diaľnici. Nie som proti elektromobilom - áno na krátke vzdialenosti do práce je to fajn, ale som proti zákazu spaľovacích aut. Nech majú ľudia možnosť výberu podľa účelu využitia, resp. kto si môže dovoliť aj také a aj také súčasne.
Lenže Maďari majú 18% DPH na všetky potraviny. A potraviny sú najväčšou položkou spotreby pre bežných občanov, nehovoriac o tých chudobných. Áno máme zníženú DPH 10% na vybraný zoznam základných potravín, ale väčšina ľudí nebude jesť len suchý chlieb s mliekom. S 22% percentami sa budeme radiť na top dane na potraviny v EÚ.
Odporúčame