Nomen omen...
Prečo tá potreba nazývať sa - ultras. Všeobecne to u fanúšikov, nielen u nás, znamená - ultra násilní.
Nomen omen...
Prečo tá potreba nazývať sa - ultras. Všeobecne to u fanúšikov, nielen u nás, znamená - ultra násilní.
Vážení ultras Slovana,
zbohom, a už sa na štadióny nikdy nevracajte. Nikomu chýbať nebudete. Ani vy, ani podobní vyptlaní "fanúšikovia" ostatných slovenských klubov.
A možno konečne začnú chodiť na futbal normálni ľudia, rodiny s deťmi, bez strachu, že im nejaký ultras-idiot rozbije hlavu vytrhnutou sedačkou, alebo spôsobí inú ujmu na zdraví delobuchom.
No, žiadne prekvapenie.
Presne takýchto priaznivcov som u Kotlebu očakával...
:-))))))))))))))))))))))))))))))) ))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Ľudia zamestnaní v Kii dostávajú plat, chodia na dovolenky, na Slovenské pomery celkom slušne žijú.
To by sa akože teraz mali zavrieť niekde do pivnice a búchať si hlavu o stenu - bože, bože, čo len s nami bude keď príde kríza a Kia tu už nebude...
:-)))
Takže by bolo vhodné ich neprijať a ísť do kolien hneď ?
Či...?
:-)))))))))))))))))))))))))))))) ))))
Ale veď to u nás každý vie, že mzdové náklady sú silnou motívaciu pre príchod investorov na Slovensko, veď je to každému samozrejmé.
To ako keby sa vyčítalo, že niekto v článku o ošetrovaní trávnika úmyselne zatajuje najdôležitejšiu informáciu - že tráva je zelená....
:-)))
Očakávaš absurdné, nezmyselné veci.
Koľko máš rokov, aké vzdelanie ?
:-))))
Logicky vyvstáva otázka, keď sú platy tie najdôležitejšie, prečo to nejdu postaviť do Albánska, alebo Moldavska, či Bulharska...????
Nie je podstatné, či sa na platoch ušetrí enormne, alebo nie.
Korektné by bolo uviesť podiel mzdy na celkových nákladoch. Potom sa dá určiť skutočná dôležitosť nákladových položiek.
Prečo sem vnášaš svoje frustrácie, komplexy a pocit menejcennosti, či bezcennosti.
Každý normálny človek na Slovensku sa teší z novej investície a určite sa pritom nedíva do zrkadla, akú má farbu. Ty možno áno, rozumní a zodpovední ľudia určite nie.
:-)))
Je to balík dôvodov a príčin. Ja ich nepoznám. Keby som ja niekde staval fabriku, tak by som chcel politickú stabilitu, stabilnú menu, primerané dane, kvalitnú inraštruktúru, a samozrejme aj dostatočne kvalifikovanú pracovnú silu.
Čo sa týka strojárskej zručnosti našich ľudí, to by som priznal generácii od 45-50 rokov vyššie. To je ale vek, ktorý pre pásovú výrobu už nie je taký atraktívny - z pohľadu zamestnávateľa.
Ide mi o to aby sme sa na Slovensku navzájom pyšne nepotľapkávali akí sme dobí, pracovití a vzdelaní, lebo realita môže byť úplne inde.
Keď už tu dávaš zdroj, tak si nevymýšlaj vlastné interpretácie anglického textu.
"lower its cost"... znamená nižšie náklady. Nedá sa to zjednodušiť na iba na lacnú pracovnú silu, aj keď je tá významnou zložkou v celkových nákladoch.
Keď už sa interpretuje originál, tak nech je to presné, a nie s prídavkom vlastných emócií, domýšlania a výkladu.
Produkcia automobilov v moderných továrňach funguje pri priebežnej dodávke jednotlivých komponentov. Ak producent vyrobí za 24 hodín 1000 aut, tak subdodávateľ mu pošle každé dve hodiny napr. 84 sedadiel. Výhodou je, že ani producent ani subdodávateľ nemusí mať veľké sklady a vysoké skladové zásoby.
Aby to tak mohlo fungovať, a bolo to efektívne, subdodávateľ sa musí nachádzať v primeranej vzdialenosti od produkčného závodu.
Preto nie je v súčasnosti možné, aby Land Rover postavil fabriku v Humennom a subdodávatelia by boli v Piešťanoch. Ak chce vyrábať a byť konkurencieschopný, musí začať produkovať tam, kde sú potenciálni dodávatelia rýchlo dostupní - aktuálne niekde v západnej časti Slovenska.
Prestaňme si nahovárať, že sme nejakí géniovia, oproti iným štátom. Poliaci (Bulhari, Rusi, Rumuni..) by dokázali určite vyrábať Land Rover rovnako kvalitne ako my.
Automobilový investor nebude stavať fabriku niekde pri Letanovskom mlyne iba preto, že tam je nejaká voľná lúka.
Na čiare Bratislava - Trnava - Žilina sú nielen tri veľké automobilové závody, ale aj desiatky, možno stovky, subdodávateľov, ktorí môžu spolupracovať aj s novým investorom.
Je jednoduchšie a lacnejšie využívať už fungujucu infraštruktúru a systém subdodávateľov, ako to budovať od začiatku, niekde v odľahlých končinách.
Aj nový subdodávateľ pre Volkswagen bude mať sídlo radśej pri Bratislave, a nie v Čiernej nad Tisou, len preto, že tam je málo roboty a veľká nezamestnanosť. Bohužiaľ...
Keď nejde hora (automobilka) k Mohamedovi (potenciálny zamestnanec), musí ísť Mohamed k hore.
Ti, ktorí tu hromžíte na žobrácke platy na Slovensku.
Nože založte dlhodobo fungujúcu a prosperujúcu firmu, zamestnanajte pár desiatok ľudí a dajte im zarobiť aspoň 2000 € v čistom mesačne.
Ukážte tým kapitalistickým vydriduchom ako sa to robí.
Smelo do toho !!!
:-)))
V mojom okolí som zaznamenal z 30 ľudí jednu hnačku a z cca 50 ľudí jedno dávenie.
Takže autor blogu tu v stave nejakého extatického rozhorčenia píše nezmysly o polovici národa s hnačkou a dávením...
A čo sa týka odolávania masírovacím kampaniam. Vyloženým hlúpostiam rozumný a zodpovedný človek odolávať nemusí, pretože on si ich vôbec nevšíma.
:-)))
Odporúčame