Počúvaj ty klobáskový znalec a opravár a súdny znalec DPF. Bicykle môžeš opravovať. Tie tvoje odborné bludy si nechaj pre pubertiakov..Tu si doštuduj o el riadenom kerbesi s kompom. Neviem ,či taký aj niekde nemám.
https://cs.wikipedia.org/wiki/%C5%A0koda_Fav…
Ten alternátor Felície ,či Favorita pochádza ešte princípom zo Š 100. Načo mudruješ,trojuholník zapojenie používa väčšinou Valeo.. Japonec ,Kórejec a Nemec len hviezdu,trojuholník si ani poriedne nespomínam..Tu si pozri zapojenie komunistického alternátora ,ktorý sa používal aj v traktoroch . Princíp je ten istý,budeš sa hádať. V tomto si slabý .Kedysi som sa ako učeň v r 1970 až 73 učil ešte dynamá. vedel som ich prerábať na plus alebo mínus reguláciu ,meniť smer otáčania ,čo si dnes len málo pamätám...Vedel som nastaviť aj na T111 dvojregulátor na dve dynamá . No dnes by som musel trocha rozmýšľať ako to nastaviť..