Budúcnosť transportných technológii je tu :
https://www.youtube.com/watch?v=7kiNaAg2i-o
Ostatné je strata času a peňazí .
Budúcnosť transportných technológii je tu :
https://www.youtube.com/watch?v=7kiNaAg2i-o
Ostatné je strata času a peňazí .
Keď čítam príspevky niektorých diskutujúcich tak neverím vlastným očiam čo tam čítam . Ja som zažil takýto socializmus , totiž niektorý ani nezistili že za socializmu exitovali dve ekonomiky štátna/t.z. flákači/ a čierna ekonomika . S kamarátmi sme mali už za socializmu s.r.o. vtedy nás nazývali fuškári, kde vládol tvrdý kapitalizmus a každí kto nám zaplatil chcel od nás tvrdú robotu. Keď sme makali . zarobili sme koľko sme chceli . Niektorí moji kamaráti zarobili ročne aj 200 000 Kčs popri štátnom plate a môj kamarát si zabudol chodiť pol roka pre výplatu za čo dostal pokarhanie, lebo za socializmu bol zákon že za prácu Vám museli zaplatiť . Za peniaze sa dalo od lodníkov kúpiť čokoľvek /pod vodou ťahali väčší náklad ako na lodi/ a kúpiť si kohokoľvek ako teraz . Niektorí moji kamaráti ani nezbadali že už nie je socializmus ale kapitalizmus, práve naopak nadávali lebo už kšefty nešli ako predtým . Ako elektrotechnik som ale vedel že za kapitalizmom zaostávame min 5 rokov .
Mal som problémy s Škodou Octaviou pri teplom štarte . Pri používaní 100 okt. mi zmizol .
Mňa by v prvom rade zaujímalo či sa tých takmer 2-tisíc prípadov zúčastnilo celoplošného testovania .ak áno a boli pozitívny tak majú sedieť doma v karanténe a nechodiť lážom-plážom po kadejakých testoch .A ak boli negatívna tak sa mali tým testovania chtivým smelo preukázať certifikátom ..
Tak akých infikovaných to vlastne odhalili pri celoplošnom testovaní a kde to vlastne tých 1727 infikovaných objavili . Bolo to na Slovensku . Alebo paralelne testujú tých istých . Nech mi niekto vysvetlí ako je to možné . Ja som bol presvedčený že po celoplošnom testovaní objavia tak najviac 10 infikovaných . Toto už pokladám za zázrak .
Keď stála na mieste kde dievčatá zvyknú stávať - tak ja na jeho mieste by som ju tiež zobral Však vypadá veľmi dobre .
Ja som mal kamarátov ktorí pokladali za športovú česť nabrať za šport peniaze , Ľudia si majú zarábať peniaze spoločensky prospešnou prácou pre všetkých . Pandémia ukázala ktorá práca je to .
Ja na jeho mieste by som urobil tro isté vediac akých ľudí som dosadil na ministerstvá . Ak by som ich poveril nákupm testov tak by ni vyčítali že nezvládli takú elementárnu vec ktoru by ináč zvládol trochu šikovnejší referent .
Pozrel som si celé video asi 5 min odber potom ten výter vylúhujú do nádobky z nádobky to streknú na detektor čakajú 20 min až detektor ocovidie a potom to dajú do covidu odolného prístroja a ten ti vytlačí výsledok testu, trvá to cca 45 minút .
Myslím že už po 3 infikovanom pri testovaní bude stačiť vytiahnuť tu paličku z obalu von a stlačiť na prístroji gombík infikovaný, čim sa test skráti na 6 minút .
Pozrel som si celé video asi 5 min odber potom ten výter vylúhujú do nádobky z nádobky to streknú na detektor čakajú 20 min až detektor ocovidie a potom to dajú do covidu odolného prístroja a ten ti vytlačí výsledok testu, trvá to cca 45 minút .
Myslím že už po 3 infikovanom pri testovaní bude stačiť vytiahnuť tu paličku z obalu von a stlačiť na prístroji gombík infikovaný a test sa skráti na 6 minút .
Pozrel som si celé video asi 5 min odber potom ten výter vylúhujú do nádobky z nádobky to streknú na detektor čakajú 20 min až detektor ocovidie a potom to dajú do covidu odolného prístroja a ten ti vytlačí výsledok testu, trvá to cca 45 minút .
Myslím že po už po 3 infikovanom nebudú už musieť robiť výtery stačí tu paličku vytiahnuť z obalu a stlačiť na tom prístroji gombík infikovaný tým sa test skráti na 6 min .
Pozrel som si celé video asi 5 min odber potom ten výter vylúhujú do nádobky z nádobky to streknú na detektor čakajú 20 min až detektor ocovidie a potom to dajú do covidu odolného prístroja a ten ti vytlačí výsledok testu, trvá to cca 45 minút .
Treba si uvedomiť že ľudia sa nezmenia a každý sa chce mať prinajlepšom tak ako pán princ . Riešenie je mohutná expanzia ľudstva do vesmíru s obrovskými prírodnými a vodnými zdrojmi pre každého. Slovensko už dva roky ponúka svetu jednoduchú každému prístupnú lacnú vesmírnu technológia :
https://www.youtube.com/watch?v=7kiNaAg2i-o
https://www.youtube.com/watch?v=8F7HX9uINxo
https://www.youtube.com/watch?v=ypAiib27lKw
Čiže pán princ zainvestujte a do desiatich rokov Vám na tejto Vami zdevastovanej planéte nikto nezostane .
Pán Hrubala je perfektný právnik . Ak je zo zákona niečo tajné tak akékoľvek zverejnenie informácie je nepravdivé . Toto vyplýva zo zákona a nie z toho ako hlasovali sudcovia .
Vidím že nie si právnik ak je niečo zo zákona tajné tak akékoľvek vyhlásenie a hlasovaní sudcov je nepravdivé a to vyplýva zo zákona o utajovaní a nie z toho kto ako hlasoval . Čiže Hrubala postupoval v zmysle zákona .
Na Slovensku bola vyvinutá technológia ktorá využíva priamo karosériu na generovanie pohybu s predpokladanou účinnosťou 95% . Funkcia motora, spojky, prevodovky, brzdy atď. bude zabezpečovaná softvérom . Na pohon bude využívaná Eisteinova teória ekvivalencie hmoty a energie ako lacný a nevyčerpateľný zdroj energie viď. videa :
https://www.youtube.com/watch?v=8F7HX9uINxo
https://www.youtube.com/watch?v=7kiNaAg2i-o
https://www.youtube.com/watch?v=ypAiib27lKw
Na 200 ročnom princípe motorov nasávanie, stlačenie. výbuch , výfuk, ohrievanie, chladenie sa budeme smiať .
Autor článku sa asi zobudil zo storočného zimného spánku a bude rád keď mu o pár desiatok rokov zostane niekto na zemeguli .
Hanba nie je Slovensko ale EÚ-JRC . Na Slovensku bola vyvinutá transportná technológia u ktorej pohyb zabezpečuje karoséria a funkcie automobilu sú zabezpečované softvérom / https://www.youtube.com/watch?v=7kiNaAg2i-o / . Potrebný zdroj energie je vo vývoji ktorý musí mať max 40 kg / https://www.youtube.com/watch?v=8F7HX9uINxo https://www.youtube.com/watch?v=ypAiib27lKw / . Čiže nie hanba Slovenska ale hanba EU .
Projekt IFO nadväzuje na neúspešný projekt NASA . Z projektu NASA sa mi podarilo odstrániť nedostatky a prevzal som veľmi dobré teoretické predpoklady . Nepredpokladám že by NASA investovala obrovské peniaze do projektu ktorého riešenie je na YT za dva kýble . V projekte https://www.vesmtransport.sk som vyhodnotil riešenia na YT ich výhody a nevýhody . Nevýhoda riešenia na YT je veľká energetická spotreba a tvar konštrukcie absolútne nevhodný pre transport a nevhodný spôsob napájania . Konštrukcie na YT pracujú na princípe iónov kdežto IFO na princípe projektu NASA . Momentálne pracujem na vhodnom zdroji energie .
Tieto tri špičkové produkty boli vyvinuté na Slovensku a jediné čo na nich nie je Čínske je autor Slovák :
https://www.youtube.com/watch?v=8F7HX9uINxo
https://www.youtube.com/watch?v=7kiNaAg2i-o
https://www.youtube.com/watch?v=ypAiib27lKw
Ak to chcem realizovať do komerčného produktu muším prosíkať Číňanov o spoluprácu . Tak sme dopadli a žiadna SuperStar nám nepomôže .
Samozrejme že je to archaizmus vodíkové palivo . Na Slovensku boli vyvinuté špičkové transportné technológie ktoré nepotrebujú žiaden klasický motor . Funkcia motora, spojky, prevodovky atď. je
v moderných technológiách zabezpečiť softvérovo . Viď videá :
https://www.youtube.com/watch?v=8F7HX9uINxo
Odporúčame