Či je vláda červená alebo modrá je jedno. Z Bratislavy na východ nevidno a keď už je niekto pri koryte tak na ostatných kašle. To je vlastnosť Slovákov. To je asi ta chyba.
Či je vláda červená alebo modrá je jedno. Z Bratislavy na východ nevidno a keď už je niekto pri koryte tak na ostatných kašle. To je vlastnosť Slovákov. To je asi ta chyba.
No keby zverejnili, kde vytvorili tie pracovné miesta, možno by sme sa dozvedeli ako to v skutočnosti je.
No veď práve. Opakovane sú volení a čo z toho. Nezamestnanosť rastie, bordel po celom Slovensku, cesty rozbité. Okrem toho, že sú zvolení a berú plat, tak toho veľa nenarobia. Takže gratulujem a ide sa, Smerom nadol ďalej.
Problém je v tom, a netýka sa to iba cigánov, že keď niekto volá na linku 155, 158, 150 alebo 112, tak che pomôcť ihneď. Myslia si, že keď zložia telefón, tak pomoc je tam ihneď. Keď je človek v strese, tak ten čas beží akosi rýchlo, len v skutočnosti to tak nieje. Osobná skúsenosť z jednej takejto linky je, že po prijatí oznámenia mi v priebehu 5 minút volajú, prečo ešte nikto nedošiel veď už volali pred 30 minútami. Na cigánske osady chodí RZP už väčšinou iba v sprievode polície. Dokonca aj hasiči tam nejdú radi sami. A zbytočných výjazdov je plno. Veľa ľudí si neuvedomuje, že tým blokuje sanitku alebo aj políciu k iným vážnejším prípadom a možno aj v tomto prípade bolo to tak. Jednoducho pre hrču na hlave môže zomrieť človek. A osobne mám najradšej frajerov, ktorý mi oznámia, že niekde je auto v priekope, nevie čo sa presne stalo, nech tam niekoho pošlem. To že má povinnosť pomôcť na mieste, to mu nejak uniká tak ako zdravý rozum.
No najbližšie, keď ťa niekto poriadne nakope, alebo vykradne dom - byt, tak nevolaj na pomoc tých nenažrancoch ale si pomôž sám. Poznal som jedného ako si ty. Keď bol spolu s kamarátmi, tak mi nadával do zelených a pod. Ale potom sa akosi s kamarátmi nepohodli a keď ho naháňali, tak mi do toho policajného auta skákal ako divý. Zrazu som mu bol dobrý. Len ja som mu musel zo zákona pomôcť, hoci mi ver, že by som ho rád nechal vonku. A takýchto situácii je viacej. To je ten luxusný život a ktorom trepeš. Vyťahovať hlupákov z ich problémov, do ktorých sa dostali vlastnou hlúposťou a obmedzenosťou. Takže policajt nemá život obyčajného pracujúceho občana. Bol som aj aj obyčajný pracujúci občan a viem to porovnať. A niekto túto robotu robiť musí. Ale ti ako aj mnoho iných túto prácu poznajú iba z "počutia" a možno oprávnene niekedy aj so zlou skúsenosťou z policajtmi. Ale aj policajti majú niekedy deň blbec. Aj medzi nimi sú "tiež policajti". Ale také je celé Slovensko.
Odbory sestier mi pripomínajú odbory učiteľov. Tiež naoko protestujú, ale v skutočnosti majú dohodu so Smerom s.r.o.. Nechápem, prečo sestry nevrátia lekárom to, čo im oni urobili - dať zákon o zvýšení platov lekárov na ústavný súd. Ak je protiústavne zvýšenie platov sestier je samozrejmé že je to tak aj u lekárov. Veď aj lekári pracujú v súkromných nemocniciach tak isto ako aj sestry. Keby sa skutočne spojili, dosiahli by toho spolu viac. Len sa mi zdá, že lekári sa na sestry vykašľali účelovo. Aby sa o zvýšenie platov nemuseli deliť. Ale to je ta naša slovenská povaha.
To auto ma pre mňa iba jednu chybu - cenovku. Snáď o 10 rokov v bazare sa stretneme.
Asi si trafil nejaký nepodarok. Čo sa týka spotreby oleja, tak ani VW na tom nie je lepšie. Norma tuším 0,6 litra na 1000 km. Na služobných 2.0 tdi to žralo olej tak, že od výmeny do výmeny cca. 30000 km tam doliali od 5 do 10 litrov. Všeobecne kvalita európskych aut ide dole, čím viac elektroniky a komplikovanej mechaniky tým horšie. A nájsť kvalitného opravára, čo tomu skutočne rozumie, tak to je umenie. A ani záručný servis ti nemusí pomôcť.
Nejak si zabudol dodať, že počas prvej Ficovej vlády vyletela nezamestnanosť z 9,6 % na 14.4 %. To vychádzam z tvojich tabuliek. Nie si ty nejaký príbuzný Kažimíra. Ani on nevie čítať grafy a štatistiky.
Ak si mám vybrať, tak radšej lacné a nové v záruke, ako jazdené. Pri novom aute prvých cca. 5 rokov iba zákl. servis, možnosť získať výhodnejší leasing alebo pôžičku. Pri jazdenke musíš auto ihneď servisovať, pokiaľ nemáš dôverihodný zdroj - stočené kilometre, po vážnej nehode. V priebehu jedného až dvoch rokov výmena všetkých rozvodov, filtrov, generálka náprav, riadenia, bŕzd, výfukové potrubie, katalizátor, lambda sonda, pneumatiky atď. Na to všetko potrebuješ auto odstaviť. Ja potrebujem s autom jazdiť. Nie každý je mechanik, aby si to vedel urobiť sám, resp. mal na to miesto a prostriedky.
No neviem aké sú štatistiky, ale autor článku sa poriadne zmýlil,
- 470 násilných trestných činov na sto obyvateľov - v Košiciach
- na Slovensku denne polícia evidovala priemerne 247 trestných činov, z toho 13 násilných -13x365=4745
- 4745/470=10,09x100=1009
- takže v Košiciach žije 1009 ľudí a zbytok Slovenska je bez násilnej kriminality - žeby Lunik IX ?
Máš pravdu. Keby tak zaistili niekoľko áut, uložili mastné pokuty, tak by tu poliaci nevozili takto mäso a dali by si pozor. A nie len oni. Ta výhovorka, že majiteľ dá mäso zlikvidovať v Poľsku a oni mu uverili. To ten riaditeľ RVPS Jozef Felcan vie ako to funguje niekde vo svete? To ho tam kto dosadil. To učil niekde v materskej škole? Takýto ľudia dohliadajú nad hygienou pri prevoze tovaru? Bože ochraňuj Slovensko. Vykántrime sa sami. PS: S vozidlom bol spáchaný minimálne priestupok, takže dôvod na zaistenie tu je.
Je isté, že ktokoľvek by tu vládol, musel by škrtať a zvyšovať dane. Tu ide skôr o to, že Fico tvrdí, že sa to bežných ľudí nedotkne, čo nie je pravda. On teraz bude obviňovať majiteľov firiem, že všetky zvýšene dane preniesli na zamestnancov a nie na seba. Takže, keď to potom postihne obyčajných ľudí, tak to nebude jeho vinou. A zase bude akože čistý, ľudomil, a dosť veľa ľudí mu to aj zožerie aj s navijakom. Pritom nie je o nič lepší ako predchádzajúca vláda, len vie lepšie "zahmlievať".
Bežných ľudí sa to nedotkne, ale špekulantov, ktorý špekulujú ako prežiť od výplaty k výplate áno.
Stačilo zaistiť vozidlo s mäsom, zlikvidovať mäso v spaľovni na Slovensku na náklady majiteľa mäsa alebo prepravcu a vozidlo vrátiť až po zaplatení pokuty a nákladov. Ak by to urobili niekoľko krát, tak by už samotný prepravca na Slovensko nedoviezol niečo obdobné,pretože by riskoval, že príde o vozidlo. Niekedy som vozil rôzne potraviny a pri vykládke mi príjemca najprv skontroloval záznamník na teplotu v návese, či nedošlo počas prepravy k poklesu teploty. A ešte si to aj následne skontroloval s vlastným teplomerom. Vykladal som zväčša na západ od našich hraníc. To na Slovensku niečo podobné neexistuje?
Šofér keď je unavený, zastaví a odpočinie. A potom ide ďalej. Robil som to, tak viem. /keď sa niekto nechá od šéfa dotlačiť do lietania bez dodržiavanie bezpečnostných prestávok tak nech sa nesťažuje/. Ale policajt v nočnej si nepovie, že na zákrok proti opitým niekde v bare nejdem, lebo som unavený. A po príchode na miesto ešte musí pre posúdeniu situácie ovládať plno zákonov, na ktoré má napríklad sudca dosť času na preštudovanie. A keď odpracuješ viac než 50 percent času v noci a cez víkendy, dostaneš nástupný plat cca 550 € v čistom. A po 15 rokoch môžeš ísť do dôchodku so 150 € mesačne. Áno, dá sa sedieť niekde v kancelárii, je niekoľko takých super flekov, ale je ich minimum. Skús sa zatvoriť do kancelárie s tromi "voňavými" a zavšivaveným, a vypočuť ich, keď ich IQ je hojdacieho koníka, niekedy neovládajú ani základy slovenčiny a o inom jazyku nemôže byť ani reči. Kto nezažil, ten neuverí a bude závidieť. Ako tomu hovniválovi to ho...
Nie ej až taká praktická ako terajšia MCV, ale zato lepšie vyzerá. Zase kto chce väčšie auto, je tu Lodgy. Som zvedavý na cenu.
Teraz v dobrom ľutujem Fica a spol. Určite ho boli brucho od smiechu, keď vidí, ako sa druhá strana rozpadá bez jeho pričinenia a on nemusí nič robiť, aby mu neklesali preferencie. Už chápem, prečo aj napriek tomu bordelu na Slovensku je ešte stále tam, kde je. Teoreticky je jeden z tých najlepších. Pravica bude ešte dlho v opozícii.
Prechádzal som v roku 1994 niekoľko krát oblasťou vedľa Černobiľu. V meste Černigov každé druhe auto malo označenie pre telesne postihnutých. Bolo to najme v jeseni a zime, a hoci do krajín bývaleho ruska som jazdil celkom rad, z tejto oblasti som ťahal čím skôr preč.
Prečo vyplatili decembrové výplaty v štatnej správe už v decembry 2012 a nie v januári 2013? Aby znížili svoj deficit za rok 2013 a zvýšili deficit za rok 2012 za ktorý akože oni nie sú zodpovední. Takým spôsobom je možné, že tohtoročné novembrové výplaty v štátnej správe budú vyplácať v januári 2014, len aby sa zmestili do deficitu. Tak toto je jeho garancia.
Odporúčame