PS je parlamentná strana? Spolu je parlamentná strana?
Momentálna situácia v parlamente ukazuje na aké právne dno padol Slovenský štát a jeho zákony. Chápem keď zvolený poslanci za politickú stranu vystúpia z tejto strany a stanu sa nezávislými, či už s osobných dôvodov, alebo zo skutočnosti, že vedenie strany sa odchyľuje od pôvodného programu. Takýto poslanec má právo zostať v parlamente a dokončiť volebné obdobie.ale nechápem, ako takýto poslanec môže vstúpiť do mimoparlamentnej strany a v parlamente presadzovať jej program a názory jej členov.Strany, ktorá sa nikdy ani len nezúčastnila parlamentných volieb. Akým právom v parlamente vystupuje Beblavý a spol., v mene dvoch mimoparlamentných strán a v ich v mene kladie podmienky parlamentu a bráni v ich práci? To už naozaj sme sa dostali na morálne právne dno a necháme si skákať po hlavách?
Momentálna situácia v parlamente ukazuje na aké právne dno padol Slovenský štát a jeho zákony. Chápem keď zvolený poslanci za politickú stranu vystúpia z tejto strany a stanu sa nezávislými, či už s osobných dôvodov, alebo zo skutočnosti, že vedenie strany sa odchyľuje od pôvodného programu. Takýto poslanec má právo zostať v parlamente a dokončiť volebné obdobie.ale nechápem, ako takýto poslanec môže vstúpiť do mimoparlamentnej strany a v parlamente presadzovať jej program a názory jej členov.Strany, ktorá sa nikdy ani len nezúčastnila parlamentných volieb. Akým právom v parlamente vystupuje Beblavý a spol., v mene dvoch mimoparlamentných strán a v ich v mene kladie podmienky parlamentu a bráni v ich práci? To už naozaj sme sa dostali na morálne právne dno a necháme si skákať po hlavách?
Momentálna situácia v parlamente ukazuje na aké právne dno padol Slovenský štát a jeho zákony. Chápem keď zvolený poslanci za politickú stranu vystúpia z tejto strany a stanu sa nezávislými, či už s osobných dôvodov, alebo zo skutočnosti, že vedenie strany sa odchyľuje od pôvodného programu. Takýto poslanec má právo zostať v parlamente a dokončiť volebné obdobie.ale nechápem, ako takýto poslanec môže vstúpiť do mimoparlamentnej strany a v parlamente presadzovať jej program a názory jej členov.Strany, ktorá sa nikdy ani len nezúčastnila parlamentných volieb. Akým právom v parlamente vystupuje Beblavý a spol., v mene dvoch mimoparlamentných strán a v ich v mene kladie podmienky parlamentu a bráni v ich práci? To už naozaj sme sa dostali na morálne právne dno a necháme si skákať po hlavách?
Dotácie na bicykle sú dotácie len pre určitú skupinu ľudí. Táto skupina aj v súčasnosti využíva bicykle a dotácia im len pomôže kúpiť si drahší typ. Masový rozvoj to určite nepodporí, ale cielene podporí dovozcov a predajcov bicyklov. Následne môžme očakávať dotácie na turistickú obuv,slnečné okuliare,poprípade plavky.
Nie je možné dotáciami zvýhodňovať určité výberové skupiny ľudí. Ak chceme rozvoj dopravy v tejto oblasti, tak im vytvárajme podmienky výstavbou cyklotrás v mestách a nie dotáciou na bicykle.
Celý problém tohto súdu, nie je to, či sú, alebo nie sú vinní, ale v tom, že každý má právo na spravodlivý proces.V tomto prípade o spravodlivom procese nemôže byť ani reči. Prokurátor a žaloba od prípravného konania používajú celé mená obžalovaných, aj keď prezumpcia neviny hovorí niečo iné. V procese, kde po každom pojednávacom dni, si prokurátor usporiada tlačovku a vyjadruje sa k priebehu dokazovania, používajúc subjektívne vyjadrenia, kde Lipšic na záver zhodnotí celý deň, jednotlive výpovede so subjektívnym hodnotením dôveryhodnosti svedkov a predložených dôkazov,pričom nés usmerní čo je pravda a čo nie, kde obhajoba nemôže predkladať všetky dôkazy a svedkov, nemôžeme hovoriť o spravodlivom procese.
V knihe " Dobrý vojak Švejk", je scénka zo začiatku súdneho procesu keď sudca hovorí, " Priveďte odsúdeného"
Keby bol ten prieskum pravdivý, progresívci by tak nebesneli na mítingoch ľsns.
Prekvapil, tak ho treba upraviť a preto bude až poobede.
Zase účelové klamstvo. Suma 400 miliónov bola stanovená na odkúpenie mýta pred vypršaním zmluvy, čiže v roku 2022 keď zmluva končí nie je stanovená žiadna suma, ani žiadna povinnosť pre štát niečo kúpiť, Sám Matovič konštatuje, 6e mýtne brány a zariadenia sú po rokoch opotrebované a zastaralé, tak je prirodzené, ak sa majú naďalej prevádzkovať, tak je potrebná ich obnova v nasledujúcich rokoch. Tiež klame o 700 miliónov, nakoľko štát neinvestoval ani euro, ale celú investíciu, ako aj prevádzku financoval Sky toll
Utekajte kupovať benzín, kým je lacný.
Keď má firma na to, aby poskytla vozidlo na súkromné účely, ma potom určite aj na to, aby platila nejaký poplatok za parkovanie na verejnom priestranstve svojich áut.
Nie sú, prichádzajú 3-4 na jednom aute, zaparkujú napr. v Ružinove , ale každý býva niekde inde.
Číslo, ktoré som zverejnil je oficiálnym číslom z roku 2018, ktoré poskytli mobilný operátori
Celá filozofia parkovania je zlá. Keď chcem zlepšiť parkovanie v Bratislave , tak mam len dve možnosti. Buď zvýšim počet parkovacích miest, alebo znížim počet áut, ktorá môžu parkovať. Nové parkoviska nehrozia, tak je treba z nočného parkovania vo vybraných lokalitách vylúčiť firemné vozidlá, Stačí sa len v noci previesť po Bratislavských sídliskách, koľko dodávok a osobných firemných vozidiel parkuje na miestach, ktoré by mali slúžiť obyvateľom. Druhou veľkou skupinou sú vozidlá ľudí dochádzajúcich za prácou do BA na týždňovky. Podľa mobilných operátorov je ich okolo 230000. Tieto vozidlá s ich majiteľmi prichádzajú v nedeľu večer, zaparkujú vozidlo a odídu s nim v piatok poobede. Celý týždeň zaberajú miesto na parkovanie. Takéto dlhodobé parkovanie znižuje možnosť zaparkovanie obyvateľom danej lokality. Ak chceli začať s poplaťnením parkovania tak potom týchto vozidiel, ktoré som spomínal. Na záver, parkovacia politika sa musí riešiť na úrovni mesta a nie obvodov,
Nadpis je zavádzajúci. nemá sa hlasovať o zrušení letného času, ale o zrušení striedania zimného a letného času. V uvedenej ankete EU sa drvivá väčšina občanov vyjadrila proti striedaniu času a zároveň za ponechanie letného času.
Bombardovanie Sýrie, bez súhlasu OSN, je porušením medzinárodného práva. To je fakt a na tom nemôže nič zmeniť akýkoľvek prejav, alebo ospravedlňovanie nezmyselnými argumentami. Podstatné ale na tom je to, že keď sa niečo také stane, najviac a najsilnejšie by mali protestovať menšie štáty a žiadať potrestanie vinníka, alebo aspoň otvorené odsúdenie jeho činov. Je to preto, lebo jedine platnosť a dodržiavania medzinárodného práva a medzinárodných dohôd, im zaručuje istotu ich suverenity a štátnosti. Žiadne vojenské pakty, ale normy medzinárodného práva sú zárukou, že malé štáty nebudú napadnuté na základe vymyslených skutočnosti, alebo len zdôvodu vedenia samostatnej zahraničnej politiky, ktorá neodpovedá predstavám silnejších štátov.
V Bratislave funguje taxislužba Hopin, kde zákazník si cez aplikáciu objedná vozidlo, kde má meno taxikára, cenu za ktorú ho odvezei a môže po ukončení jazdy dať aj hodnotenie vodičovi. Ceny sú porovnateľné s Uberom, len s tým rozdielom, že včetci taxikári majú licenciu podľa zákona.
V Bratislave funguje taxislužba Hopin, kde zákazník si cez aplikáciu objedná vozidlo, kde má meno taxikára, cenu za ktorú ho odvezei a môže po ukončení jazdy dať aj hodnotenie vodičovi. Ceny sú porovnateľné s Uberom, len s tým rozdielom, že včetci taxikári majú licenciu podľa zákona.
Ja o voze ty o koze. V Bratislave je veľa reštaurácii kde dostaneš polievku za 10eur, alebo kaderníctva kde ťa ostrihajú za 40eur. Ale ja som o tom nepísal. Ja som písal o tom, že keď na určitú činnosť treba licenciu podľa zákona, tak sa nemôže stať, aby ho niekto beztrestne nerešpektoval a obchádzal ho. A čo sa týka cien taxíkov, v Bratislave je ´ďaľších 6-7 taxislužieb, ktoré učtujú ceny asi len o 15% viac ako Uber.
Každému je jasné, že keď niekto prevádzkuje reštauráciu a má všetky potrebné povolenia, včetne hygienických podmienok, požiarnych opatrení, bezpečnosti práce, platí odvody za zamestnancov a predáva rezne za 6eur, tak je nezmysel nazývať alternatívnou službou niekoho, kto si pred reštauráciou rozloží stolček a predáva doma upečené rezne po 2eura.
To je prípad Uber služby, ktorá za dampingove ceny využíva naivnosť ľudí, ktorí sa nechajú zlákať vidinou zárobku a po pár mesiacoch zisťujú, že majú zničené auto a žiadne prostriedky na jeho opravu. Preto je tam vysoká fluktuácia a väčšina vodičov je už mimobratislavských, ktorí prídu na skusy, ale nepoznajú Bratislavu ich vozoví park je zastaralí, nakoľko uber povoľuje vek áut do 15rokov, kým taxikári majú do 10 rokov.
Odporúčame