Myslel som, že emerické lietadlá nepotrebujú diaľnicu...
Myslel som, že emerické lietadlá nepotrebujú diaľnicu...
Nový okupant sliačskeho letiska už diktuje svoje podmienky a ich služobníci v slovenskej vláde ich v predklone realizujú.
Na Sliači bola nedávno postavená NOVÁ odletová hala práve pre civilné a charterové dovolenkové lety.
S cieľom rozvíjať potenciál leteckého spojenia z regiónu stredného Slovenska.
V lete zo Sliača odlietajú tisícky ľudí na dovolenky k moru.
https://airportsliac.sk/pre-cestujucich/#con…
Vzletová dráha bola taktiež nedávno zrekonštruovaná - neverím, že obmedzenia nejako súvisia so vzletovou dráhou.
NIČ nebráni civilným lietadlám odlietať a prilietať na Sliač - okrem rozkazov spoza oceánu.
Nagy mal pri pri nástupe reči o "transparentnosti a zodpovednosti" - tak sem s ňou - prečo cíti potrebu občanom stredného Slovenska vziať letisko Sliač !?!
Čo tam bude ?
Aké sklady ?
Akých zbraní ?
Dozvieme sa obsah jednaní ?
Celkom neobvykle objektivne podana informacia.
Dufam, ze spolocne cvicenie plavidiel ruskeho, kubanskehu a venezuelskeho namornictva v Mexickom zalive nedaleko Floridy, bude okomentovane rovnako vecne.
Lebo sloboda navigacie a bezpecnostne operacie v medzinarodnych vodach su dolezitym prvkom vyvazenej medzinarodnej stability a mieru.
Nechaj ho - už sa teší na miesto za linkou v novej elektro-montovni - za minimálku /pravda, ak ju Sulík ešte pred tým nezruší/.
Po blokovaní dovozu z Číny bude veľa príležitostí na podnikanie...
Dobre sa to vyvíja - treba len ešte viac zablokovať Európe dovoz lacnejších surovín z Ruska, pravdaže aj vývoz jej tovarov na ruský trh, začať blokovať vzájomný obchod s Čínou a vývoz európskych tovarov na čínsky trh, postaviť v Európe ešte ďalší tucet amerických kasární, doviesť sem ďaších 1 000 amerických tankov, zvýšiť nákup amerických zbraní európskymi krajinami aspom na 4% HDP, rozmiestniť v Európe americké jadrové rakety krátkeho a stredného doletu - a dielo bude dokonané - stará rodná Európa bude sprznená a rozvrátená navždy a nové bojisko na 3. svetovú vojnu bude pripravené.
Ak som správne pochopil - ide o to, aby obchodnú maržu z predaja tovarov vyrobených v Číne "lízali" americké firmy.
Nejde o žiadne ľudské práva, či hygienické normy v montovniach v Ázii - tak ako to doteraz americké globálne firmy nezaujímalo - ide o kontrolu distribúcie tovarov - aby obchodný dodávateľský reťazec bol kontrolovaný z USA a zisk šiel pre americkú oligarchiu.
Vitaj, nová podoba "slobodného trhu a poodnikania" !
To mas odkial - ze zrusenie civilnych letov ? Ved tam bol nedavno postaveny novy modermy odletovy terminal a cele leto odtial lieta aj 2-3 lety denne do Bulharska a Turecka !
Tolko LED-iek, to sa bude pekne vynimat, ked bude znovu live vysielanie z nejakej "kampane", ked sa bude bombardovat nejaka dalsia darebacka krajina.
Dovtedy nas CNN nauci rozpoznavat darebacke krajiny, aby sme si to pocas toho bombardovania napoplietli.
???
Nepostrehol som - Nicholson sa vrátil, alebo o čo ide ?
Jedine, že by sa pod týmto krytím dali výdatne podojiť ďalšie eurodotácie...
Doma máme mikrotováreň, na nanotováreň je potrebný asi silnejší mikroskop...
4 milióny na priekupníctve s rúškami a testami na Slovensku zarobia počas korona epidémie finančný žraloci.
Načo by stavali továreň s údajnou návratnosťou 2 roky, keď ceny rúšok padnú po epidémii naspäť na 10 centov.
Nevrav, tak Irán konečne uvalil embargo na krajiny vyvážajúce ropu cez Perzský záliv ?
napriek tomu, že by sa jednalo o luxusnejšie a bohato vybavené modely virtuálnych vozidiel.
Celé odvetvie automobilového priemyslu - ktorý je ťahúňom modernej ekonomiky - by tak bolo zachránené a súčasne by to bolo aj najekologickejšie riešenie.
Vlády by mali podporiť predaj áut. Napríklad by mohli prideliť do každej rodiny jedno nové auto.
Zaplatiť by to mohli z eurofondov. Väčšej rodine väčšie auto, malej menšie.
Keďže sú však už teraz parkoviská na sídliskách preplnené, a v priemere už každá rodina auto má, pridelené by bolo virtuálne auto.
To by bolo súčasne veĺmi ekologické, pretože na výrobu virtuálneho auta sa spotrebuje minimum surovín /len nejaké papiere na žiadosti, evidenciu a poistná zmluva/ a takmer žiadne energie.
Takže takmer celú cenu virtuálneho auta tvoria mzdové náklady a zisk výrobcu a predajná marža predajcu. Tie by na jedno vozidlo boli taktiež veĺmi nízke, keďže by vláda kúpila veĺké počty vozidiel.
Konečná cena by tak aj po "vate" pre úradníkov a politikov bola neporovnatelne nižšia,
Iránske lode len prevádzali "slobodu navigácie" vo vodách širšieho záujmového priestoru Iránu.
Mimochodom - americké krížniky sú tam na blokovanie tankerov tretích krajín, aby nemohli vyvážať iránsku ropu - či nie ?
Nechcel si napisat:"Kup si moju susedu !" ?!?
Priplával cez Čierne more.
Návštevníci na výletnej lodi US army zažili na výlete ďalší šok.
Tak prečo nimi amerikanci zas.erajú Európu ?
Prečo sťahujú tanky a obrnenú techniku do Európy ?!?!
Ach ty si trieda, ach ty si borec !
Kde si bol doteraz, že ťa tu nebolo vídať ?
A keď si pozrieš rýchlosť, rozsah a účinnosť prijatých karanténnych opatrení v Číne a napr. v Taliansku či USA - tiež nevidíš podstatný rozdiel ???
Odporúčame