To nie je stres, nemýľ sa. To je upozornenie na tvoju neslušnosť, možno sa poučíš a budeš diskutovať bez negatívnych emócií, ktoré vyplavuješ vo veľa svojich príspevkoch formou urážok ostatných diskutujúcich.
To nie je stres, nemýľ sa. To je upozornenie na tvoju neslušnosť, možno sa poučíš a budeš diskutovať bez negatívnych emócií, ktoré vyplavuješ vo veľa svojich príspevkoch formou urážok ostatných diskutujúcich.
táto čiastka debaty je o kamiónoch , ktoré len v rámci šetrenia strpčujú život ľuďom tým, že chodia mimo diaľnic, nie o tých, ktorý tam idú s cieľom niečo doviezť. Treba čítať.
Dávaš na jednu úroveň jeho označenie áut ako starých heriek a tvoje následné označenie jeho manželky, o ktorej nič netušíš,tým istým pomenovaním???
Jeden sa nestačí čudovať.
Podmienkou UNAS nie je dávať viac na cesty, ale zrušiť mýto a vyjednať lepšie podmienky. NDS už teraz dostáva 45 centov z 1 € ale na cesty sa dostane len 10 centov.
Treba zmeniť aj prerozdeľovanie vybraného mýta v rámci štátnych tokov peňazí, aby nešlo napichnutých firmám, ktoré namiesto pracovníkov NDS robia skoro všetko okolo diaľnic, na regionálnych pracoviskách NDS je pomaly viac THP pracovníkov, ktorý robia verejné súťaže ako chlapov, ktorí by mali ( a roky to aj robili) zabezpečovať bežné práce okolo diaľnic. Však už aj dopravné značenie si prenajímame od súkromných firiem!!!
Pokiaľ nejde UNAS len o svoje korýtka, mal by to pomenovať a požadovať komplexne, keď už robí kroky, ktoré znepríjemňujú život tým, ktorí nemajú žiadnu zásluhu na tom, ako to funguje.
Radšej poškodzovať ľuďom majetok?
Čudný postoj, zrejme, keď nejedná o tvoj majetok.
Vyzerá to, že popri blokovaní ciest sa stíhaš aj navážať do účastníkov debaty, ktorí nesúhlasia s Vašou blokádou. Rob to ale slušne a neurážaj ľudí!!!
Si pekný príklad slovenskej politickej kultúry!!!
Ak má niekto iný názor alebo nedajbože politické presvedčenie, okamžite je onálepkovaný, zosmiešňovaný a ponižovaný.
To je slušnosti na hony vzdialené!!!!
Žiline škrtli dlh za tzv. kórejskú dedinu, ktorá bola postavená pre potreby manažérov Kie, čo bolo zrejme aj maslo štátu pri výstavbe automobilky.
"...Kým však Slovensko aj Česko už prešli na elektronické známky, takzvané e-známky, Česi ostávajú stále verní klasickej nálepke na čelnom okne..."
Zrejme ste mysleli ...Slovensko aj Maďarsko...
niekedy niečo smrdí a neškodí ale veľakrát je to naopak. Nesmrdí, ale zabíja.
nie som proti , ale ešte máme veľký kus cesty pred sebou a pokiaľ budeme predbiehať politickými rozhodnutiami technologické možnosti, uškodíme planéte oveľa viac.
Tých názorov vedcov ohľadne momentálne ekologickosti spaľovacích motorov je viac, len sa im nevenuje pozornosť, Radšej sa zverejnia neférové merania nemeckých akožeekológov.
Veľký súhlas!!!
Namiesto ráznych a jednohlasných protestov takmer ticho. Sám som proti NS2, ale treba konečne aj ľuďom otvoriť oči a ukázať predstavu "najbližšieho spojenca" o spojenectve - totálna podriadenosť!!!.
Ja sa neviem domôcť, aby sused aspoň orezal strom, ktorý mi ničí dom, nieto aby som rozhodoval od koho a akým spôsobom bude niečo kupovať
Bude veľmi smiešnosmutné ako klimafriendly eu-politici budú dojednávať dodávky USplynu "najekologicejšou" lodnou dopravou, aby si nepohnevali pána.
Pokiaľ to tak bude, tak si pekne nas.rú do huby!!!
"...Sme vo faze prechodu z palenia fosilnych paliv na elektromobilitu ..."
z čohože sa vyrába prevažná časť elektriny???
Je veľmi krátkozraké merať uhlíkovú stopu za jazdiacim elektromobilom bez zváženia ostatných vplyvov, tak ako sa píše aj tu - batérie - nerasty, spracovanie, kvapalné náplne batérií, ich likvidácia, podstatne vyššia hmotnosť elektromobilov- ničenie ciest a rýchlejšie opotrebenie pneumatík
..., samotná výroba el. energie, jej spotreba rapídne vzrastie, ako a z čoho sa bude vyrábať? dovezieme ju z tretích "špinavých" krajín?
Presne. Treba ľuďom pod zámienkou boja s klimatickými zmenami vyrubiť ďalšie poplatky a dane, a firmy budú za tie peniaze "bojovať".
Objavili nový druh biznisu.
Suma 5 miliónov ročne vyzerá lákavo, ale jedná sa o zhodnotenie cca 0,38% p.a. Je to dosť, je to veľa, či málo?
Možno viac ako nejaké obchodovanie, z ktorého ktovie kto má skutočný prospech, prináša rast ceny zlata v dlhodobom horizonte. či si myslíte, že ostatné krajiny sú padnuté na hlavu, keď si zlato prevážajú domov a nezarábajú tak výhodne na obchodovaní v Londýne?
Určite niekedy musí platiť -"čo je doma, to sa počíta" a nedá sa hľadieť na všetko len cez nejaké pofidérne zisky. Niekedy aj menej býva viac!
Je to jednoduché:
Európa hľadá spôsob, ako ( v konečnom dôsledku) z vreciek svojich občanov vytiahnuť ďalšie peniaze a mohla ich presmerovali ich cez kadejaké podpory a fondy atď do vreciek "klímafriendly" korporácií.
Som zvedavý, či zverejnia, koľko v skutočnosti získali zrušením týchto výhod pre študentov. Násobiť počet teraz registrovaných s cenami nejakých zľavnených predplatných a čakať túto sumu je minimálne a slušne povedané nereálne. Veľa študentov síce bolo registrovaných ale reálne cestovali minimálne. Predpokladám úbytok cestujúcich, študenti začnú využívať iné spôsoby napr. bikesharing, ( v zime je to samozrejme dosť otázne:-)), vlastné nohy, spolužiakov s autami... a v súvislosti s nákladmi na plánované zahustenie liniek prehĺbenie schodku. Ľudí z áut vyženie len ich cenová nedostupnosť :-(. Oproti MHD je to totiž rýchlejšie, pohodlnejšie, flexibilnejšie a cenovo minimálne porovnateľné.
Nezhodujú sa v tom, že každý, kto prijíma peniaze zo zahraničia sa musí registrovať a skladať podrobnejšie účty o použití financovania?
nerozumiem
Tvrdíš, že firmy bohatnú v USA a zdaňuje ich Európa?
Odporúčame