Vážny: Odstúpim, ak sa pri mýte ukáže moja chyba
Nie, zatiaľ chodím do materskej školy.
Ale Ty si asi poradca na ministerstve a vieš, že keď ideš prepraviť tovar po železnici musíš dopraviť tovar do nakladacej stanice, zaplatiť nakládku vo firme, prepravu a vykládku a nakládku do vagóna, zaplatiť pristavenie a stojné vagóna, prepravu a opäť zaplatiť stojné a vykládku vagóna, prepravu a vykládku v novej firme. Náklady na prepravu nie sú dôležité, veď občan si z radosťou si priplatí.
„Opakujem - úlohou mýta je zamedziť, alebo obmedziť pohyb ťažkých kamiónov na diaľniciach! Zavadzajú a dymia. Zisk z ich jazdy je mizivý.“
Jasné, poplatky z mýta vo výške cca 1,5 miliardy sú zanedbateľné. Veď len NDS z inkasovaných 750 000 dokázala 650000 spotrebovať na svoje režijné náklady.
A diaľničné známky sú tiež na vyhnanie osobnej dopravy z diaľnic? Veď zisk tiež z diaľničných známok bude asi mizivý a nie je určený na výstavbu diaľnic.