https://en.farsnews.com/newstext.aspx?nn=139…
Inak Solejmani bol obľúbený nielen ako generál ale predovšetkým ako herec, ktorý hral v mnohých Iránskych filmoch.
No mňa to nezaujíma, čo si myslíš ty minister galaxie :-)
Odletel na legendárnu cestu do Japonska a Kórei skadiaľ doniesol miliardy na diaľnice za vynikajúci úrok lebo cena peňazí tam bola veľmi nízka. Odvtedy začali ho v Európskej banke pre obnovu a rozvoj poriadne nenávidieť lebo im nedal poriadne na úrokoch sa nažrať. Zato Brigitka Schmögnerová tam chodila rada na „školenia“. Mečiar masívnym rozbehnutím výstavby diaľnic zachránil a oživil slovenské veľké stavebné firmy ktoré tu boli tým, že im dal robotu – veľké stavby. Za úvery s garanciou štátu sa nakúpili stroje (ktoré boli teda naše a netrebalo platiť drahé požičanie zo zahraničia) na robenie diaľnic aby po skončení jedného úseku sa mohli stavať ďalšie.
Viac na
Mečiar však nemal na to peniaze a hlavne Slovenské firmy nemali na to stroje. Opozícia (KDHáci, DS, DÚ …) kričali že masívne požičiavanie si za drahé úroky Slovensko prezadlží. Kričali že nie je toľko áut na také drahé cesty a ďalšie bludy. Mečiar vedel že diaľnica sa robí na výhľad do budúcnosti. Mečiar však pochopil, že keď nenájde peniaze naokolo, musí hľadať odvážne riešenia.
Mečiar vedel geniálne analyzovať politické procesy, pochopiť situáciu a mal odvahu robiť razantné rozhodnutia. Mečiar ako prvý definoval základnú diaľničnú sieť na Slovensku ako dve ťahy – severný ťah a južný ťah s prepájačom (cez Donovaly). Naprojektoval sa tunel Branisko. Postupne začal robiť prieskumné vrty, skúmanie povrchu, podložia apod. Prioritou bol severný ťah s tým, že postupne sa bude budovať aj južný ťah, prepájač a postupne zahustenie diaľnicami a rýchlostnými cestami na Slovensku. Mečiar je prvý kto skutočne reálne rozbehol výstavbu diaľnic. Začal odvážne stavať tunel Branisko lebo dopravná situácia okolo Spišskej bola už v tej dobre pre nákladnú dopravu brutálne zlá s plno nehodami v kopcovitom teréne.
A super ako tak čítam viacerí máme podobní názor nech dajú hromadné výpovede.
A prečo sa nemôžu všetci kamionisti dohodnúť že nebudú pracovať týždeň napríklad? Alebo nech podajú hromadné výpovede.
Bill Barr si naň posvieti pretože je hrozbou pre US súdny systém inak aj konzervatívci idú Soroska vyšetrovať no to bude tóčo a srandy ešte XD
Toto ako pretvárka z tvojej strany je zlá./hráš to na emócie/
1. V dnešnej dobe a ani nikdy v minulosti, v budúcnosti bolo/není/nebude nič zadarmo..však to potvrdili, že "doprava" stála 100 tis.
2. Len som uviedol veci na pravú mieru na rozdiel od teba viem koľko stojí preprava a nie nestojí 100 tis. ani nadrozmerný náklad.
Takže áno zarobili na tom netreba mať ilúzie, že to robili zadarmo nech to znie akokoľvek je to tak.
4. Nabudúce menej emócií a trochu viac logiku.
Nekritizujem, nehodnotím len uvádzam fakty ale to sa dnes nesmie ako vidím...
Zdarma to nebolo zaplatilo sa to v cene prepravy, cena za km do 24t je 0,80 centov/km
Ak sa zaplatilo aj 2 násobok plus 6 ťahačov tam aj spať tak spolu to bolo len cca 20 litrov a to som prestrelil , ale dobre dajme tomu.
No nič nie je zadarmo, no a cena práce a všetky úkony zabezpečenie zvyšných cca 80 tis.
Tak na čo by si účtovali ešte naviac?
Dobrá reklama a inak aj pre mašiny.
A ty radšej pozri film Norimberský proces aby sa rozsvietila v tvojej hlave žiarovka ako to dopadne a čom to celé je.
Inak v Norimbergu nacisti tvrdili, že vtedy keď vraždili tak platili také zákony a tie dodržovali a ako vieme mnohých pustili, tak o čom to celé je....
Stačí pozrieť film Norimberský proces.
A však sa dalo zdrhnúť jednoduchšie a nie takto sprosto cez plot.
Však za tým účelom bol les vysadený, čo to nevieme v mozgu spracovať?
Alebo závidíme súkromným majiteľom lesov, štátu to nie je môj prípad a problém.
Každý má možnosť vlastniť les. Máme demokraciu. Ak sa niekto chce hrať na ochranára nech si kúpi od SPF alebo súkromných vlastníkov les.
SR má rozlohu 49 035 km²
A koľko že je to priestoru pre 1500 medveďov !?!
Keď jeden má zoberiem len samice 100km² a berme 1500 kusov
Odporúčame