Chcete tým naznačiť, že zaujatým sa pod prístrojmá objaví krvné sérum, a nezaujatým farba?
Chcete tým naznačiť, že zaujatým sa pod prístrojmá objaví krvné sérum, a nezaujatým farba?
Výsmechom sú tvoje výmysly a nezmysly, si totálne mimo! Vraj expápež Bergolio! :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D::D:D:D: D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D: D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:DD::D:D:D:D:D:D:D: D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
V živote som nečítala väčšie nezmysly!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!
Ještě dlouho budeš zmaten, ale máš moje naprosté plus!
Nič iné si ani táto nezaslúži ako totálny rozpad. Taká úbohá podporná agenda - registrované partnerstvá a legalizácia marihuany nebude nikomu chýbať. Propagovali hnoj a skončia ako hnoj.
firen, nechcem vás šokovať, ale ešte existuje aj ľanová šatka, s rozmermi 855x525 mm, s mnohými škvrnami od krvi a tekutého séra, ktorá sa zachovala do našich čias a je uložená v najstaršej pokladnici Španielska, v katedrále v meste Oviedo. Na šatke podobne ako na plátne je obraz, obraz tváre mučeného muža, tento kúsok plátna sa volá Tvár z Manoppelle. Má sa za to, že je to šatka zo skalného hrobu, v ktorom bol uložený Ježiš a ktorá sa v Jánovom evanjeliu spomína. Rozmiestnenie krvavých škvŕn na šatke sa presne zhoduje s obrazom tváre na Turínskom plátne. Na oboch plátnach sa nachádza krv skupiny AB, pochádzajúcej od toho istého človeka.
Tvoje príspevky majú akú výpovednú hodnotu? Tie, ktoré ty nepovažuješ za výpovedné, oslovili miliardy ľudí. A ty koho?
Kľudne si tomu verte, aj tej zaujatosti, ono to nič nemení na veci, že plátno bolo podrobené najrôznejším vedeckým skúškam, testom, skúmaniam a môžete aj napriek tomu pochybovať. Ja vám to neberiem.
Výsledky vedeckej analýzy prof. Fantiho sú zhrnuté v prehľadných tabuľkách, z ktorých vyplýva, že "iba žiarenie založené na tzv. korónovom výboji (zvláštnom druhu elektrického výboja) je možné dosiahnuť uspokojivej podobnosti s originálom tiež v oblasti jeho mikroskopických znakov. Keby sme mali vytvoriť touto metódou obraz tak veľký ako je na Turínskom plátne, potrebovali by sme elektrické napätie dosahujúce niekoľko desiatok miliónov voltov alebo môžeme opustiť vedecko-technologické pole a pripustiť neznámy úkaz, ktorý bol spojený so zmŕtvychvstaním, povedal turínsky fyzik.
(http://www.topky.sk/cl/11/1344919/Prevr atna-…)
4. Prof. RNDr. Anton Hajduk, DrSc.: Turínske plátno
5. Stačí?
ktoré sú však veľmi chatrné, pokiaľ ide o mikroskopické známky. Tie nakoniec jasne ukazujú, že všetky metódy spomenutých pokusov zlyhali. Nie je to však už možné povedať o možnosti, podľa ktorej odtlačok tela mohol vzniknúť ožiarením.
Fanti cituje hypotézy niekoľkých odborníkov a opisuje výsledky pokusov talianskej spoločnosti ENEA, ktorá nedávno použila tzv. excimerový laser. "Hypotéza ožiarenia poskytuje možnosť maximálneho priblíženia konkrétneho charakteristického obrazu na Turínskom plátne. Zostáva však jeden veľký problém. Je totiž možné reprodukovať len maličké plochy obrazu v rade centimetrov štvorcových. K ožiareniu väčšej plochy by bolo potrebné také množstvo energie, ktorá laboratórne nie je v dispozícii." V spolupráci s prof. Giancarlo Pesaventom z Padovy k tomu bolo použitých 500-tisíc voltov, ktoré umožnili vytvoriť obraz na ploche niekoľko štvorcových centimetrov.
2. Barberis, Boccaletti: Turínske plátno
3. Americký vedecký časopisJournal of Imaging Science and Technology, ktorý publikoval článok o hypotézach vzniku odtlačku tela na tzv. Turínskom plátne. Autorom štúdie je Giulio Fanti, profesor termomechaniky na univerzite v Padove. Vo svojom článku podáva kritické zhrnutie všetkých doterajších hypotéz a prikláňa sa k záveru, podľa ktorého mohol obraz vzniknúť ožiarením korónového výboja. Od roku 1898, keď fotograf Secondo Pia zistil, že na turínskom plátne je negatív otlačku ľudského tela, sa tento úkaz pokúšali vysvetliť mnohí odborníci. Žiadny z pokusov dosiahnuť tento efekt, poznamenáva taliansky fyzik, nedokázal vytvoriť obraz s týmito záhadnými charakteristikami, aké prináša obraz na Turínskom plátne.
Profesor Fanti vo svojej štúdii ukazuje, že mnohé pokusy, ktoré byli v tomto smere urobené a používali špeciálne techniky z oblasti maliarskeho a výtvarného umenia, umožnili z makroskopického hľadiska vznik vynikajúcich napodobenín,
1. Marco Tossati: Inchiesta sulla Sindone. Torino: Piemme, 2009. 320 s. ISBN 8856601982
Autor Tossati venuje veľkú časť svojej knihy pochybnostiam o hodnovernosti rádiokarbónovej metódy z r. 1988, ktorá vek plátna datovala do obdobia stredoveku. problémom je že práve táto metóda, spochybňovaná mnohými odborníkmi je zatiaľ jediným argumentom podopierajúcim názor, že plátno je stredovekým podvrhom. „Laboratória a British Museum, napriek opakovaným žiadostiam zadávateľa testu, t.j. Turínskej diecézy, nikdy nedodali podrobné dáta vykonaných testov. Tie sú ale nevyhnutné k pochopeniu toho, čo testy skutočne ukázali,“ hovorí Tossati v rozhovore pre agentúru Zenit. Odôvodnenosť pochybností o výsledkoch výskumu z roku 1988 sa Tossati pokúsil preveriť na vlastnú päsť. Požiadal dvoch vedcov, matematika a fyzika, z rímskej univerzity La Sapienza, ktorí nemajú nič spoločné s doterajšími výskumami plátna, aby overili výsledky z roku 1988... pokračovanie...
Marco Tossati: Inchiesta sulla Sindone. Torino: Piemme, 2009. 320 s. ISBN 8856601982
Autor Tossati venuje veľkú časť svojej knihy pochybnostiam o hodnovernosti rádiokarbónovej metódy z r. 1988, ktorá vek plátna datovala do obdobia stredoveku. problémom je že práve táto metóda, spochybňovaná mnohými odborníkmi je zatiaľ jediným argumentom podopierajúcim názor, že plátno je stredovekým podvrhom.
Barberis, Boccaletti: Turínske plátno
Čím je dokázaná existencia Ježiša? Už ty si sa zmienil o Fláviovom zápise, okrem toho ako historicky nespochybniteľný je údaj rímskeho historika Cornelia Tacita. Svedectvo očitých svedkov je vážne prijímané v trestných kauzách a v histórii tiež. Blogerka p.Tvrdoňová to má všetko pekne zhrnuté vo svojom blogu, preto nebudem odpisovať:
http://tvrdonova.blog.idnes.cz/c/38 8392/Bol-…
Božský pôvod Ježiša sa nedá empiricky dokázať, to je už záležitosťou viery.
Realistický uhol pohľadu vychádza jedine z istých preukázateľných a preukázaných skutočností. Tou skutočnosťou je, že plátno nie je stredovekou maľbou, že v plátne bol zavinutý umučený a ukrižovaný muž, známky mučenia jasne smerujú k historickej osobe Ježiša Krista z Palestíny, žijúceho v 1. storočí, a že toto storočie sa počíta v tzv. našlom letopočte ako prvé na jeho počesť a pamiatku. Ďalšie skutočnosti preukázateľne zistené sú viditeľné miesta ukrižovania, korunovania tŕním, bičovania, prebodnutia boku. Toto nie sú zázraky, toto sú čitateľné veci a to vďaka digitálnej technike a práci nezaujatých vedeckých pracovníkov.
Historicita osoby Ježiša Krista je nediskutovateľná, rovnako ako spôsob jeho umučenia. Záver na základe týchto faktov si musí urobiť každý sám. Záver nie je uhol pohľadu, je to prosté prijatie alebo neprijatie osoby Ježiša Krista ako obyčajného nazaretčana, alebo ako Bohočloveka. Úvahy typu - plátno je pomaľovaná látka, je primitívna lož, rozvíjať to nemá význam.
Akosi sa zabúda na dve mince na očiach človeka z plátna. Na pravom oku sa nachádza obraz mince lepton lituus, razenej v rokoch 29 až 32 po Kristovi za čias Poncia Piláta. A na obraze ľavého oka identifikovali mincu razenú Pilátom na počesť Júlie, Tiberiovej matky, len roku 29 po Kristovi. To je ďalší dôkaz, že plátno pochádza z Kristových čias. A mince položené na očiach dokumentujú starovekú židovskú tradíciu, zachovávanú pri pochovávaní mŕtvych. Čo sa týka určenia veku tkaniny známou uhlíkovou metódou, viackrát bola táto metóda ako spoľahlivá zavrhnutá z dôvodu prítomnosti olejových škvŕn, záplat a a uhlíkových sadzí od sviečok.
O zázraku nikoho nepresviedčam, ale zároveň nie som ochotná mlčky akceptovať primitívne snahy o zaradenie plátna medzi stredoveké artefakty.
Práve to je rozhodujúce - ich výskum sa nevenoval dokazovaniu, že plátno je spojené s Kristom.
Ale nikto iný ako Ježiš Kristus nebol bičovaný, tŕním korunovaný, bitý (zlomeniny tvárových častí), ukrižovaný, prebodnutý kopijou. A práve dôsledky tohoto ojedinelého typu mučenia je možné vyčítať z plátna a uveďte, z akého iného plátna je možné urobiť fotografovaním negatív?!
Odporúčame