Podvodníci na internete opäť šíria hoax. Tentokrát zneužili Kaufland
Reťazcom kazia v prvom rade meno poniektorí zamestnanci. Dám 2 príklady. Chcel som olivy so syrom. Kedže za pultom nebol nik, od vedľajšieho pultu pomalým krokom podišiel mladý predavač
Poprosil by som olivy so syrom.
Už nie su, bola odpoveď. Venoval som sa ďaľšiemu nákupu a v tom som si všimol, že k pultu sa vrátila mladá predavačka.
Znovu som zopakoval svoju prosbu.
Samozrejme, znela odpoveď. Otočila sa, načiahla k chladicému pultu a vybrala s neho nenačatú dózu s žiadaným tovarom.
.Ďaľšia príhoda s obsluhou od mäsových výrobkov..
Ukončil som nákup a vtom ma dcéra požiadala, že by ešte niečo chcela.
Prosím, mohol by som ešte poprosíť..
Mladík chvíľu na mňa neprítomne hľadel a potom s neho na pol predajni vyhrklo..
Keď už,tak,,Prosím Vás, mohol by som...
Takže, vlastne,já musím prosiť, aby som bol obslužený, aby reťazec predal svoj tovar, aby mal zisk a aby mohol zaplatiť svojho zamestnanca..
Obmedzil som nákup v tomto nemenovanom obchodnom reťazci na čo najmenej,