Skylink úradníkov SK otravuje. Regulačný úrad komunikácií je totálne šokovaný !
Niektorí čitatelia asi nechápu, že tu ide o problém principiálny.. Úrady nielenže neriešia problémy občanov, nevedia ani ako ich riešiť.. Pokiaľ je to tak, potom načo si ich platíme? Platil by snáď niekto úplne nepotrebnú vec z vlastného vrecka ak by sa tá navyše k nemu správala arogantne??
Problém Skylinku je tiež principiálny. Tiež som ho mal. Kúpil som si ho preto, aby som mal pokoj s poplatkami, šekmi atď.. Set ma vyšiel tuším na nejakých 5-6 tisíc korún. Ak niekto spoločnosť potom kúpil, predsa musel kúpiť aj záväzky spoločnosti, nielen výhody.. A v zmluve bolo napísané"bezplatný príjem"už sa nepamätám koľkých staníc. Slovo bezplatný je pomerne jasné. Čiže akýkoľvek servisný poplatok je v rozpore so zmluvou. To akoby ste si kúpili auto a každému je jasné, že ak budete tankovať, budete sa voziť. No po čase by si predajca povedal, že za každý kilometer mu máte platiť čo ja viem 10 centov, inak vám z auta vezme motor, lebo kšefty už tak nejdu.... V podstate je to to isté....