Na východ ide práca až pre 2-tisíc ľudí
A čo tak iný model... Uvediem iba jeden príklad, no dalo by sa viac.. Máme cesty v takom stave ako sú. Štát cez obce vlastní stovky alebo tisíce ha pôdy v prázdnych priem.parkoch, za ktoré obce budú vracať dotácie. Ak by štát nedal bubáky"investorom" ale sebe a postavil v prázdnych parkoch obaľovačky na výrobu asfaltu, nakúpil stroje, zamestnal ľudí, myslím že by to prinieslo pár tisíc pracovných miest. Iste, malo by to pár"zádrheľov"ale tu šéfuje štát a ak by chcel, šlo by to.Primárny problém je asi v tom, že by z toho nikomu nekvaplo bokom. Takýmto spôsobom by sa dala vyriešiť výroba čohokoľvek čo teraz dovážame a stojí to za figu.. Asi každý človek by za slušnú mzdu aj podal slušný výkon, ale ak má makať ako teraz za pár šupov a triasť sa každý deň aj o tie, tak to sme potom našli zlý Smer....
PS: V horeuvedenom príklade by sa bez zbytočných kecov ukázala reálna cena jedného kilometra cesty, resp. diaľnice.