Tie ine cesty ma postavit stat ked od roku 2004 zobral Bratislave peniaze. Sucasny stav rozpoctu umoznil max tak postavit elektricku aj to z eurofondov
Tie ine cesty ma postavit stat ked od roku 2004 zobral Bratislave peniaze. Sucasny stav rozpoctu umoznil max tak postavit elektricku aj to z eurofondov
Rezidentská karta bude vydávaná vo vzťahu k
3. konkrétnemu motorovému vozidlu.
Vzťah rezidenta k vozidlu zachovávame podľa súčasného platného VZN:
rezident je držiteľ vozidla
rezident má vozidlo evidované na svoju živnosť
rezident užíva vozidlo zamestnávateľa na súkromné účely
rezident užíva vozidlo právnickej osoby ako štatutár
rezident má uzatvorenú nájomnú alebo obdobnú zmluvu s právnickou alebo fyzickou osobou oprávnenou na prenájom motorových vozidiel
možnosť dočasnej zámeny vozidla (vozidlo v servise, atď.)
Co tak dat to spravit firme EEI? Kosicania maju najlepsie skusenosti. Skoro si ju pretlacil aj Bajan v Petrzalke.
A ten tlak sa nevyvyja? Nema pravdu. Fico stale vravi Bratislava je bohata a tlcie politicky marketing. Rovnako dopadli v roku 2004 Kosice len tam mali Rasiho tak nemohli mu kazit renome.
Budeme cakat do 2030, 2040, 2050?
Ano Durkovsky zadlzil BA ale to ze mesto ma rozpocet aky ma nemoze Durkovsky a docasny (uz trvaly) zakon z 2004 ked sa zachranovali obce pri vstupe do EU. Mesto ma uz dlh rovnaky ako za Durkovskeho. Cize co sa postavi v horizonte 10 rokov? NIC.
Kludne sa moze navrh zmenit aby zahrnal zlavy. Bohaty dochodca plati rovnako za 2he a 3tie auto.
Mali sme lavicoveho primatora Ftacnika, comu to pomohlo? Nicomu. Od 2004 je rozpocet taky aky je.
Detailne znenie VZN nie je ale su hlavne tezy. S cim mas problem?
Videl si rozpocet mesta? Co chces riesit ked stat zobral v roku 2004 Bratislave peniaze a odvtedy sa postavila elektricka a aj to z eurofondov.
Povedal som rovnaky argument ako pouziva poslanec Fico v reakcii na vynasanie z magistratu.
Nemusi mat parkovaciu kartu. Normalne zaplati hodinove parkovanie alebo mu ho rezident da zo svojho. Podnikatel/zivnostnik riesi nocne parkovanie. Ked ma zivnost a registrovane auto na zivnost tak za 49EUR. Ked s.r.o. tak 500EUR.
Precitajte si aj oficialny zdroj a nie tento zumpa vycuc
Vzhľadom na jednorazové investičné i priebežné prevádzkové náklady (napr. kontrola parkovania, posilnenie Mestskej polície) na strane mesta sa výnosy delia v pomere 70:30 v prospech hlavného mesta. Mestské časti dostanú 30 % zo všetkých výnosov bez ohľadu na náklady na prevádzku. Tie môžu využiť na akýkoľvek účel. Hlavné mesto bude z výnosov pokrývať náklady a celý zvyšok (rozdiel výnosov a nákladov) sa stane súčasťou fondu mobility, z ktorého budú financované výhradne projekty udržateľnej mobility. Fond mobility bude zriadený ako štandardný rozpočtový fond hl. mesta SR BA so svojim štatútom (ako napr. rezervný fond) a o jeho využití bude rozhodovať Mestské zastupiteľstvo. Tri štvrtiny z fondu mobility budú alokované pre celomestské projekty (výstavba a modernizácia električkových a trolejových tratí, bezbariérové vozidlá MHD, záchytné...
Vies citat oficialne zdroje?
Vzhľadom na jednorazové investičné i priebežné prevádzkové náklady (napr. kontrola parkovania, posilnenie Mestskej polície) na strane mesta sa výnosy delia v pomere 70:30 v prospech hlavného mesta. Mestské časti dostanú 30 % zo všetkých výnosov bez ohľadu na náklady na prevádzku. Tie môžu využiť na akýkoľvek účel. Hlavné mesto bude z výnosov pokrývať náklady a celý zvyšok (rozdiel výnosov a nákladov) sa stane súčasťou fondu mobility, z ktorého budú financované výhradne projekty udržateľnej mobility. Fond mobility bude zriadený ako štandardný rozpočtový fond hl. mesta SR Bratislavy so svojim štatútom (ako napr. rezervný fond) a o jeho využití bude rozhodovať Mestské zastupiteľstvo. Tri štvrtiny z fondu mobility budú alokované pre celomestské projekty (výstavba a modernizácia električkových a trolejových tratí, bezbariérové vozidlá MHD, záchytné parkoviská, a pod.) a ...
To povedal Hrcka. Vytlka politicke body lebo Vallo dal krk na parkovaciu politiku. Je mu jasne ze ked petrzalka nebude v mestskej parkovacej politike tak ho petrzalcania defenestruju (lebo budu platit tarifu ako cezpolny).
Preco nemozu ludia zacat zdielat auto do prace? Teoria tejto parkovacej politiky je "autom do prace je najdrahsie riesenie"
Lebo to neodstrani tie vraky z parkovisk a fakt ze ludia sa vozia v pocte 1ks na auto. Statistiky su take ze jedna domacnost ma 2 auta a smeruje to k cislu 3 auta na domacnost
Odporúčame